איך מבצעים ביטוח סיעודי אצל אופק המרכז לזכויות בע"מ?

אופק המרכז לזכויות בע"מ הינו מרכז מוביל אשר מסייע למבוטחים אשר מעוניינים לקבל הכרה באשר למצבם הסיעודי, אל מול חברת הביטוח. במאמר הבא נסביר איך מבצעים ביטוח סיעודי באמצעות נציגי המרכז, באופן קל ופשוט.

מצב סיעודי – עלויות כספיות גבוהות

מצב סיעודי הינו מצב מורכב מאוד, בעיקר בשל ההשלכות הדרמטיות על אורח החיים, ההכנסה וכן התפקוד. למעשה, מצב סיעודי עשוי להפוך לא פעם למצב מורכב מבחינה בריאותיות, כמו גם כספית. ע"פ נתוני משרד האוצר, עלות הטיפול באדם סיעודי השוהה בבית עומדת על 5,000-8,000 ₪ בכל חודש, אולם במידה והמטופל הסיעודי זקוק להשגחה צמודה של 24 שעות, המחיר עולה בעשרות אחוזים. עלות של מטופל סיעודי השוהה במוסד היא גבוהה יותר, ועומדת על 12,000-20,000 ₪. בנוסף, יש לקחת בחשבון עלויות נוספות הכוללות תרופות, ציוד, חיתולים והוצאות מחייה. בחישוב שנתי, מדובר בעלויות גבוהות מאוד, ומשום כך על כל אזרח במדינת ישראל לבצע רכישה של ביטוח סיעודי הנועד להבטיח כי בעת הגעה למצב סיעודי, ניתן יהיה לקבל פיצוי כספי מהמוסד לביטוח לאומי.

קבלת הכרה מהמוסד לביטוח לאומי – מורכבת ומתישה

יחד עם זאת, בלא מעט מקרים ההתנהלות אל מול המוסד לביטוח לאומי היא קשה ומורכבת, לאור הליך ממושך אשר מצריך המצאת מסמכים רפואיים רלוונטיים, התייצבות לוועדות וכן הגשת ערער בעת הצורך, בעת קביעת אחוזי הנכות כתוצאה מהמצד הסיעודי. משום כך, אנו שומעים על עשרות סיפורים בתקשורת אודות מטופל/ת סיעודי הנותר מצולק ומותש לאור תהליך מורכב עד לקבלת ההכרה והפיצוי, ולעיתים גם אי מתן תשלום מהביטוח הלאומי, בטוענות שונות ומשונות. בדיוק לשם כך הוקמה חברת אופק המרכז לזכויות בעמ אשר מלווה את המטופלים ובני משפחתם בזמן ההליך,החל משלב הגשת המסמכים הרלוונטיים ועד לקבלת הכרה, בהתאם למצב הקוגניטיבי והפיזי.

שעון וכסף

ליווי אישי לכל אורך הדרך – באמצעות חברת אופק המרכז לזכויות בע"מ

מגיע לך תשלום מהביטוח הלאומי? באמצעות הצוות המקצועי של חברת אופק המרכז לזכויות בע"מ תוכלו להבטיח את קבלת התשלום, בזכות צוות הבקיא בכל נבכי הבירוקרטיה לצורך הכרה מהביטוח הלאומי הכוללת מילוי טפסים, הגשת הצהרת בריאות וכן הגשת תביעה באופן מקצועי ויעיל אשר יגדיל את סיכויי ההצלחה. ברבות השנים סיפקה החברה ליווי מקצועי למאות מבוטחים בהצלחה יתרה, ולכן מדובר באופציה מצוינת בעבורכם ובעבור בני משפחתכם לצלוח את התהליך בשלום ובבטחה. אופק המרכז לזכויות בע"מ מידע נוסף יאפשר לכם להכיר את התהליך הצפוי לכם באופן מלא, כמו גם ליצור קשר עם נציגי החברה.

חברת אופק מדגישה כי היא איננה עוסקת בתחום עריכת דין ואיננה מתיימרת לעסוק במקצוע עריכת דין וכל טיפולה בלקוחות הינה על צד הפרוצדורלי והטכני בלבד, ועזרה במילוי הטפסים.

אולי יעניין אותך גם