איך להגדיל את החברה בצורה הרווחית ביותר?

אחת הבעיות הנפוצות שבהן נתקלים מעסיקים רבים, היא קושי רב באיתור וגיוס של עובדים חדשים לחברה. תמיד נדמה שאתרי הדרושים מלאים באנשים שמחפשים עבודה, ובכל זאת איכשהו מעסיקים מתקשים למצוא עובדים חדשים. אחת הדרכים הטובות ביותר שתוכלו להתמודד עם בעיה זו, היא להיעזר בשירותיה של חברת פתרונות עסקיים – שתוכל לעזור לכם בגיוס והשמה של עובדים חדשים.

 

מדוע להיעזר בחברת השמה על מנת לגייס עובדים חדשים?

כפי שכבר הזכרנו, הקושי באיתור וגיוס של עובדים היא אחת הבעיות הגדולות של מעסיקים בימינו. סביר להניח שכבר פרסמתם אין ספור מודעות דרושים בכל האתרים המוכרים, או הקמתם דוכנים בירידי תעסוקה שונים שמכוונים לקהל העובדים שאליו אתם מכוונים – אך עדיין לא הצלחתם לגייס את מספר העובדים הדרוש לכם לניהול העסק בצורה אפקטיבית.

אחרי שניסיתם את כל השיטות הוותיקות, הגיע הזמן לנסות שיטה חדשה ויעילה יותר – היעזרות בחברה שמתמחה בגיוס והשמה של עובדים. חברות מקצועיות לגיוס והשמה מצוידות בכלים מתקדמים ומעסיקות מומחי תעסוקה וגיוס, שיוכלו לאתר ולגייס עבורכם את העובדים האיכותיים והמקצועיים ביותר בתחומם.

אחת מחברות ההשמה המובילות בשוק, בה תוכלו להיעזר על מנת לגייס עובדים חדשים, היא חברת אדקו. אדקו היא חברה בינלאומית לפתרונות עסקיים במגוון תחומים, ופועלת ב- 66 מדינות ברחבי העולם. בנוסף לשירותי השמה, החברה מציעה גם שירותי פיירול ומיקור חוץ (עליהן יפורט בהמשך), ייעוץ עסקי, שירותים פיננסיים ומנהליים ועוד.

אם אתם מעוניינים להתחיל לגייס עובדים חדשים לחברה שלכם, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של החברה, בכתובת https://adecco.co.il.

 

שיטת העסקה מסוג פיירול

אחרי שכבר גייסתם עובדים חדשים לחברה שלכם, תוכלו להשתמש בשירותי פיירול (payroll) שמציעה חברת ההשמה. בשיטת העסקה זו, החברה החיצונית (שאת שירותיה אתם שוכרים) מנהלת את כל התחום של משאבי האנוש בחברה.

החברה היא בעצם הכתובת שאליה פונים העובדים בכל הקשור למשכורות שלהם, לזכויות העובד שלהם, לניצול ימי מחלה, חופשות ועוד.

שיטת העסקה זו מתאימה מאוד לחברות קטנות, שלא מעוניינות להחזיק מחלקה של משאבי אנוש או ניהול חשבונות – אלא הגיעו למסקנה שהדרך היעילה והחסכונית יותר תהיה להאציל את הסמכויות בתחום זה לחברה חיצונית ומקצועית.

 

שיטת העסקה מסוג מיקור חוץ

מיקור חוץ  (Outsourcing) זוהי שיטת העסקה נוספת, שניתן לראות אותה כ"גרסה המורחבת" של שירותי הפיירול. חברה שבוחרת בשיטת מיקור החוץ מעניקה את סמכויות ניהול העבודה שלה לחברה החיצונית, בעוד היא עצמה מתרכזת בליבת העבודה.

בצורה זו החברה חוסכת לעצמה את העיסוק בכל "המעטפת" של העבודה – הנהלת החשבונות, תחום משאבי האנוש, גיוס והשמת העובדים ועוד. עובדי החברה פנויים להשקיע את כל משאביהם וזמנם לטובת ליבת העבודה עצמה, וכך התוצר הסופי שייצא יוכל להיות איכותי וטוב יותר.

פיירול

אולי יעניין אותך גם

איך מקבלים רישיון עסק
עסקים
איך מקבלים רישיון עסק?

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע בפתיחת עסק. היא מבטיחה שהעסק שלכם עומד בקריטריונים הדרושים שנקבעו על ידי רשויות שונות וכן שהוא עומד בתקנות הרלוונטיות

קרא עוד »
איך נראה יעוץ חכם לעסק
עסקים
איך נראה יעוץ חכם לעסק?

ניהול עסק בישראל נחשב למשימה מאתגרת במיוחד, הן מבחינה בירוקרטית והן בשל התחרות העסקית הרבה. בכדי להצליח במשימה, כדאי שיהיו לכם את כל הכלים המקצועיים

קרא עוד »
עסקים
עסקים
כיצד ייעוץ חכם מייעל את העסק?

בנוף העסקי המהיר והתחרותי של היום, הישארות בקדמת הטכנולוגיה היא חיונית להצלחה. כדי להשיג זאת, ארגונים פונים יותר ויותר לייעוץ חכם, גישה חדשנית המשלבת טכנולוגיות

קרא עוד »
שירותי מחשוב לעסקים
עסקים
שירותי מחשוב לעסקים

בעלי עסק? אנחנו בטוחים שהלו״ז שלכם עמוס, וכל דקה שיכולה להיחסך לכם – חשובה. בשגרה שלכם יש עשרות משימות, וצריך לנהל את העובדים, להוביל פגישות,

קרא עוד »