איך למצוא את העורך דין הנכון עבורי?

אנו מקדישים זמן רב לחיפוש אחר אנשי מקצוע שיסייעו לנו בתחומים שונים בחיים. הדבר נכון במיוחד במצבים שבהם יש צורך בליווי מצד עורך דין. שכן, זה ידוע שמדובר בתהליך שמחייב היכרות עם נקודות חשובות. מאמר זה ירכז בפניכם את כל הנקודות החיוניות שיובילו אתכם לבחירה הטובה ביותר. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתבצעו את הבחירה הנכונה עבורכם.

 

השלב ה 1 – תבדקו מהו תחום הפנייה

כידוע, עורכי דין עוסקים בתחומים שונים, למשל: פגיעות מיניות, ענייני משפחה, מקרקעין, נזיקין ועוד. מוטלת עליכם האחריות בבירור אודות הנושא שלשמו אתם צריכים את עורך הדין בתור התחלה. תוכלו להמשיך לשלב הבא, רק לאחר שתדעו מהי הקטגוריה המתאימה. שכן, הדבר יאפשר לכם להגיע לעורך דין שבקיא בדינים הרלוונטיים.

 

השלב ה 2 – תבדקו עורכי דין שעובדים ברדיוס הקרוב אליכם

עורך הדין שיטפל בתיק שלכם עשוי לזמן אתכם לפגישות תדירות במשרדו, כדי שניתן יהיה לאסוף מידע אודות המקרה שהוביל לתביעה. אנחנו כאן כדי להקל עליכם בכל הנוגע להתנהלות מולו. לכן, נמליץ לערוך חיפוש ברחבי הרשת אחר עורך דין פלילי 10 דק' נסיעה מתל אביב במידה ואתם מתגוררים במרכז הארץ. כך תוכלו להפחית את זמני הנסיעה על הכבישים ולהימנע מחיפושים ממושכים אחר מקומות חנייה.

 

השלב ה 3 – תבדקו שעורך הדין עומד בקריטריונים הבסיסיים

זה טוב ויפה לבדוק פרטים אודות המיקום של עורך הדין הנבחר, אך זה לא מספיק. אתם צריכים לערוך חיפוש נרחב אחר עורכי הדין שמשרדיהם נמצאים בקרבת מקום. שימו לב, עליכם לבדוק שאלה עומדים בקריטריונים הבאים:

  1. בעל ניסיון בהתמודדות עם מקרים דומים
  2. בעל וותק רב בתחום
  3. ידוע ביחסי אנוש טובים
  4. לקוחותיו הקודמים ממליצים עליו בחום

 

שימו לב, תוכלו לקבל חוות דעת אמינות אודות עורך הדין הנבחר, תוך קריאת חוות דעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל או בפורומים שעוסקים בתחום המשפט.

 

השלב ה 4 – תבחרו בהתאם לחוות דעת שנמסרו לכם

כעת אתם צפויים להחזיק במידע רלוונטי שנוגע לעורך דין אחד (או יותר) שעונה לקריטריונים שהוצגו לעיל. זה הזמן לפנות לבעל המקצוע שיימצא כמתאים ביותר לדעתכם. בשלב זה תצטרכו לציין באופן מפורט את שאירע לכם ולמסור את המסמכים, התמונות או כל תיעוד אחר שיהיה בו צורך, כדי שעורך הדין יוכל לקבל את התמונה המלאה ולומר לכם אם הוא יוכל ללוות אתכם בהמשך הדרך.

 

השורה התחתונה – אתם יכולים לצאת לדרך!

מציאת עורך דין שמתאים למקרה הספציפי שאירע לכם, מצריך יישום של השלבים שהוצגו עד כה. כעת אתם יודעים מה עליכם לעשות בכל רגע נתון, כך שתצטרכו להתחיל בעבודה ולהגיע בסופו של דבר לבעל המקצוע הנכון. נאחל שתקבלו שירות מקצועי שיביא את הצדק לאור.

למצוא את עורך הדין המתאים

אולי יעניין אותך גם

פירוק חברה
עריכת דין
הבנת פירוק חברה: מדריך מקיף

אם אתם שוקלים לגשת להליך של פירוק חברה, או שההליך נכפה עליכם, חשוב להבין את ההיבטים המשפטיים והמעשיים הכרוכים בתהליך. פירוק חברה יכול להיות תהליך

קרא עוד »
עורך דין רצח
עריכת דין
למה שאדם יפנה לעורך דין רצח?

אנו עדים בשנים האחרונות לעלייה משמעותית במספר האזרחים שמגלים באיחור כי עליהם לפנות אל עורך דין פלילי כדי להסתייע בו לאחר שביצעו רצח. עובדה זו

קרא עוד »