אילו הוצאות יש בתהליך הוצאת ויזה לקנדה?

מתכננים טיסה לקנדה בקרוב? תיירים? אנשי עסקים? אם אתם עולים על טיסה בקרוב – אתם וודאי יודעים שתהיו חייבים בויזה לקנדה! חיוב הויזה הוא עבור כל תייר באשר הוא, המתכנן להכנס לקנדה דרך האוויר (אפילו בטיסות קונקשן! )

לאזרחים ישראלים לא אמורה להיות בעיה להשיג את אישור הכניסה לקנדה, ולאחר ראיון עם קצין ביקורת הגבולות תוכלו לקבל את האישור להכנס למדינה. חשוב לענות על שאלותיו בבהירות בכדי למנוע מצב לא נעים שיכול להוביל אפילו לקנס כספי.

אשרת הכניסה לקנדה מחויבת מכל מדינות העולם ולאו דווקא מישראל, כך שגם אם אתם נמצאים במדינה אחרת, יש לקחת בחשבון את הוצאת הויזה ואת התהליך הכרוך בכך. אז אילו הוצאות יש לנו בתהליך הוצאת הויזה לקנדה? בואו נברר.

 

תהליך קבלת הויזה

ההליך עצמו הינו הליך פשוט המסתכם בעיקר במילוי טפסים באינטרנט, ותשלום אגרה סמלית שתעניק לכם, בסבירות גבוהה, את אישור הויזה המבוקש. את הטפסים נמלא דרך אתר השגרירות של קנדה, ונאלץ לשלם עבורם עלות של 7 דולרים בלבד. במידה ותחליטו להיעזר בחברה חיצונית שמנפיקה את הויזה עבורכם, תאלצו לשלם גם עבור השירות שלהם.

אך גם במצב כזה, עלות הויזה לא תעלה על 200 ₪ שזהו סכום סמלי ומתאים לכל אזרח המעוניין לטוס לקנדה. לעיתים הנפקת אישור של ויזה לקנדה יכולה להגיע לטווח של כמה ימים, אך לרוב קבלת האישור לא יאוחר מ72 שעות.

אם ברצונכם לקבל אשרת שהייה למטרה שאיננה תיירותית וארוכה יותר מהרגיל, תאלצו לבקש ויזה מיוחדת עבור המטרה שאליה תרצו להיכנס לקנדה. כגון: עסקים ממושכים, ויזה לצורך לימודים בקנדה, עבודה המתפרשת על טווח זמן ארוך, או מגורים ממושכים בלי צפי חזרה.

לעיתים כאשר מטרת הנסיעה היא לצורך שהייה ממושכת, ייתכן שתאלצו לשלם מחיר גבוה יותר עבור האישור המיוחל. מומלץ להיעזר בחברות חיצוניות שיתנו לכם את המעטפת הנחוצה לצורך קבלת הויזה, וידאגו עבורכם לטפסים מונגשים בעברית בעלות סמלית של דמי שירות.

 

סיכום

אז כמו שכבר קלטנו, קנדה הפכה ליעד תיירותי מאוד פופולרי עבור התיירים הישראליים ובכלל, השילוב של מזג האוויר המסקרן, התרבות הנוחה, הערים המיוחדות ומגוון אפשרויות התיירות, הפכו את קנדה לאחד היעדים המבוקשים.

מה גם, שבניגוד לתהליך הכניסה לארצות הברית, הליך הוצאת הויזה לקנדה פשוט הרבה יותר, זול משמעותית, ודורש הרבה פחות התעסקות מצד הנוסעים המתכננים להכנס למדינה.  אז נכון, יש פרוצדורה מסוימת בכדי להכנס לקנדה, אך היא פעוטה, ומאפשרת לתיירים שהייה בקנדה עד 6 חודשים מרגע כניסתם למדינה.

חשוב לדאוג לאישור הויזה והשלמת הטפסים לפני מועד הטיסה המתקרב, אז אם אתם מתכוונים לטוס בקרוב, תתחילו להתארגן. אז סעו, תהנו, תטיילו, ובעיקר אל תחשבו על ההוצאות כי הן פעוטות ביחס לחוויה, טיסה נעימה!
הוצאות לקנדה

אולי יעניין אותך גם