לא יאומן כי יסופר: אלה מחירי הדירות בדובאי

אל תתנו למראה היוקרתי של העיר המדהימה הזאת להטעות אתכם. בין אם ביקרתם בדובאי ובין אם רק קראתם עליה, אנחנו בטוחים שלא תצליחו לנחש את מחירי הדירות באחת הערים הנוצצת העולם. אנחנו כאן בשביל להפתיע את המשקיעים עם ידיעות משמחות במיוחד לגבי מחירי הנדל"ן בדובאי. ריכזנו את כל המידע שכדאי לדעת על הדירות והבתים בעיר, אל תפספסו את זה.

 

נדל"ן בדובאי

על אף התדמית היקרה שיש לעיר המדהימה שנקראת דובאי, מחירי הנדל"ן שלה נמוכים בהרבה ממחירי הנדל"ן בערים מקבילות בעולם. מחירי הדירות בערי בירה כמו לונדון, פריז ואפילו תל אביב לא מציעות מחירים נגישים למשקיע סטנדרטי, אבל דובאי דווקא כן. נוסף על ההזדמנות שבמחירי הדירות, ההזדמנות היא בתשואות הגבוהות בעקבות הביקוש הגבוה והתיירות הגואה בעיר המרתקת.

מחירי הדירות בדובאי

הדירות בדובאי

סטנדרט בנייה גבוה במיוחד, הוא הפרמטר המשותף לכל הפרויקטים שנמכרים בדובאי בימים אלו. מתחמי מגורים מפוארים, בניינים יוקרתיים בסגנון מודרני, חדרי כושר, בריכות מפנקות, מרפסות מרשימות וזו רק ההתחלה. גם פנים הדירות מושקע במיוחד וכולל מזגנים ומטבחים מאובזרים במכשירי חשמל. אל תתנו לכל אלו לסחרר אתכם, כי המחירים הם אלה שיסחררו אתכם באמת…

 

גן עדן למשקיעים

דובאי היא גן עדן למשקיעים, ולא רק בגלל סטנדרט הבנייה הגבוהה ורמת הדירות הגבוהה, אלא בעיקר בזכות מחירי הנדל"ן האטרקטיביים. בין אם אתם מתעניינים ברכישת דירה, בית או וילה בדובאי, תוכלו למצוא נכס שיתאים לתקציב שלכם. הבדלי המחירים תלויים במיקום ומתחילים ב-8,000 שקלים למ"ר. במרכז העיר המחירים יכולים להגיע עד ל-40 אלף שקלים למטר, ויורדים ככל שמתרחקים ממרכז העיר.

מחירי הדירות בדובאי

מחירי הדירות בדובאי

באופן כללי ניתן לומר כי מחירי הדירות תלויים בתקציב שלכם, ובאופן פרטני ניתן למצוא בדובאי דירות ב-600 אלף שקלים בלבד. מדובר בדירות שני חדרים באזורים כמו JVC ו-ARJAN, ובאזורים סטנדרטיים אחרים. אזורי העיר המרכזיים יותר כמו הביזנס ביי ומיידן, מציעים דירות יוקרה במחירים התחלתיים של 1.2 מיליון שקלים. מחירי הדירות באזור המרינה, קו ראשון לים  מתחילים ב-2 מיליון שקלים.

 

כמה עולה וילה בדובאי

אם אתם מחפשים השקעה מעניינת יותר מדירה, וחושבים על רכישת וילה בדובאי, גם כאן המחירים יפתיעו אתכם לטובה. מחירי הווילות משתנים בין האזורים השונים בעיר, ומתחילים ב-1.5 שקלים בלבד בשכונות חדשות בבנייה.

בשכונה מטופחת וירוקה שבה זורם אגם טרופי מלאכותי, תוכלו למצוא וילות בנות חמישה חדרים במחיר התחלתי של 2.3 מיליון שקלים. מחירה של וילה מבודדת עם נוף ללגונת הקריסטל או למגרש הגולף ינועו בין 4 ל-5 מיליון שקלים, ובאזורים כמו פאלם ג'ומיירה המחירים לא יורדים מ-15 מיליון שקלים.

 

לסיכום

אם אתם מתעניינים בהשקעה מעניינת ומשתלמת במיוחד, אנחנו חושבים שמצאתם אחת כזאת. ביקוש גבוה, תשואות גבוהות ומחירי דירות נגישים במיוחד, את כל אלה תמצאו בדובאי, אחת הערים הנוצצות בעולם. אתם יודעים לזהות הזדמנות כשאתם רואים אותה?

מחירי הדירות בדובאי

אולי יעניין אותך גם

נדל"ן
איך לקנות בית בישראל היום

רכישת בית בישראל יכולה להיות השקעה מוצלחת ומתגמלת למדי, אך התנהלות מול שוק הנדל"ן הסבוך דורשת תכנון מוקדם ושיקול דעת מדוקדק. בין אם אתם גרים

קרא עוד »