שלושה טיפים לבחירת מקום עבודה נוח ומשתלם

מתחמי העבודה המשותפים הפכו לאופציה מועדפת עבור עצמאים ויזמים רבים המחפשים מקום מקצועי ונוח לעבוד בו. כך גם עבור עסקים קטנים שלא מעוניינים להתחייב לחוזי שכירות ארוכים וכובלים באזורי תעשיה מרוחקים. אז איך בוחרים את חלל העבודה המושלם בשבילכם ולמה חשוב לשים לב לפני שמתחילים? על כך בכתבה הבאה.

 

מאיפה באתם ולאן אתם הולכים?

אחד היתרונות המרכזיים של חללי עבודה משותפים, כמו wework ודומיהם הוא העובדה שבחלק קטן מהמחיר אותו הייתם משלמים על שכירות משרד, אתם יכולים לקבל חדר או עמדת עבודה במשרד מאובזר במיקום מרכזי. על כן, חשוב מאוד לבחור בחללי עבודה שמציעים מיקום נוח ואסטרטגי. חללי עבודה במרכזי ערים הם כמובן מצוינים כיוון שהם נגישים אך ראוי לחשוב גם על האפשרות לשכור חדר בחלל עבודה הנמצא דווקא במרכזי תעסוקה כמו אזורי תעשיה או פארקי הייטק. אם אחד הסיבות העיקריות עבורכם בבחירה לעבוד בחלל משותף היא הנטוורקינג, כדאי שהחלל הזה יימצא בקרבה למרכזי עסקים מעולם התעסוקה שלכם. בנוסף, הדבר גם יקל עליכם בקביעת פגישות עם גורמים אחרים הנמצאים בסביבתכם ויכולים להגיע אליכם במהירות ובלי להיתקע בפקקים בדרך.

 

על מה אתם משלמים ומה אתם צריכים?

הרבה חללי עבודה משותפים מציעים שירותים שונים כמו מטבח משותף, חדרי ישיבות, שירותי ניקיון, אבטחה, קבלת פנים, מדפסות ודואר. ברוב המקרים מדובר בעסקת הכל כלול ולא בשירותים אותם אתם מוסיפים לחשבון הסופי על פי צרכיכם. על כן, חשוב לוודא שאכן אתם מקבלים את כלל השירותים שאתם צריכים על מנת לתפקד וכן שאתם לא משלמים תוספת משמעותית על הרבה דברים שדווקא פחות חשובים לכם. בנוסף, מתחמי עבודה מציעים בדרך כלל עמדות מסוגים שונים – עמדה באופן ספייס, משרדים פרטיים, חדרי ישיבות לצוותים וחדרי ישיבות לוקסוס לפגישות. במקרים רבים, גם אם בטווח הקרוב אין לכם צורך בכל השירותים האלו, עדיף לבחור במקום שיאפשר לכם את הגמישות הזו במידה והעסק שלכם יתרחב ותרצו לפגוש גורמים נוספים או לקיים ישיבות צוות בלי הצורך לעבור למשרדים חדשים.

 

באנו לכאן לעבוד

מתחמי עבודה רבים מדגישים את הקשרים שניתן ליצור בהם וההיכרויות שעשויות לסייע לכם בהמשך הקריירה. ואכן, מדובר ביתרון משמעותי של אותם חללי עבודה משותפים על פני משרדים סגורים בהם פוגשים את אותם אנשים בכל יום. עם זאת, בסופו של דבר מתחמי העבודה נועדו גם לעבודה וחשוב למצוא מקום שמאפשר לכם את השקט והאווירה שאתם צריכים על מנת לקדם את העיסוקים שלכם. מרחבי אופן ספייס נוטים להיות קולניים במקרים רבים והמפגש עם חברים וקולגות רבים לשיחות סביב קפה או שולחן העבודה יכולים להפוך את ימי העבודה שלכם לארוכים ולא פרודוקטיביים. ישנם חללי עבודה שדואגים לצמצם את הסחות הדעת באמצעות הקצאת חללים מבודדים לשיחת טלפון ושמירה על שקט יחסי בעמדות הפתוחות.

משרד

אולי יעניין אותך גם

נדל"ן
איך לקנות בית בישראל היום

רכישת בית בישראל יכולה להיות השקעה מוצלחת ומתגמלת למדי, אך התנהלות מול שוק הנדל"ן הסבוך דורשת תכנון מוקדם ושיקול דעת מדוקדק. בין אם אתם גרים

קרא עוד »