הרחבות אפשריות לביטוח תכולת דירה

ביטוח תכולת דירה מגן על הדיירים מפני הרס של הציוד האישי שלהם. הרכוש האישי כולל לרוב שילוב של רהיטים, מכשירי אלקטרוניקה, ופריטים קטנים יותר כמו תכשיטים, אשר עשויה להיות להם חשיבות רגשית שחורגת הרבה מעבר לערכם הכספי. כאשר בוחרים ביטוח דירה, חשוב מאוד להבין היטב מה בדיוק הוא מכסה. במאמר זה נסקור מספר הרחבות אפשריות לביטוח הדירה שלכם.

 

ביטוח פריטים ספציפיים

כאשר בוחרים ביטוח דירה, חשוב מאוד לבחור בחברת ביטוח עם הבנה רגשית עמוקה, אשר תעמוד לצידכם בעת הצורך, ולא תלאה אתכם בהמון בירוקרטיה במעמד החתימה. הומי – ביטוח דירה בראש שקט, היא חברת ביטוח שונה, אשר מאפשרת לכם לעבור כמעט את כל התהליך דרך אתר האינטרנט המתקדם שלה. כדי לוודא שחברת הביטוח תעמוד לצידכם, חשוב מאוד להבהיר לה את חשיבותם של פריטים ספציפיים בבית, שהם חלק בלתי נפרד מהחיים שלכם. לעיתים קרובות, ביטוח התכולה לא יכסה פריטים עם ערך סנטימנטלי גדול. בין אם מדובר על רהיט עתיק אשר רכשתם במיטב כספכם, או בתכשיטים יקרים שקיבלתם מסבתא, אם חשוב לכם לקבל עליהם פיצוי תואם, כדאי מאוד לשקול הרחבה של ביטוח התכולה, ולבטח פריטים שונים באופן ספציפי. הביטוח הספציפי לפריט, יאפשר לכם לקבל עליו פיצוי הולם, כתלות כמובן בתשלום החודשי הקבוע עליו סיכמתם עם חברת הביטוח.

 

הרחבת הכיסוי להגנה מנזקי טרור

ישראל היא מדינה אשר נמצאת במאבק קיומי מתמיד. מאבק זה בא לידי ביטוי במבצעים ומלחמות אחת לכמה שנים. המלחמות בשנים האחרונות מתאפיינות בירי תלול מסלול לעבר מגורי אזרחים, עמוק בתוך שטח המדינה. ירי זה עשוי להוביל לנזקים חמורים מאוד לרכוש הדיירים, וכמובן לחייהם. רוב חברות הביטוח אינן כוללות בתוך ביטוח תכולה סטנדרטי, הגנה ופיצוי על נזקי טרור, או פגיעה רקטית בבית. אם אתם גרים באזור סיכון, ואתם מעוניינים להגן על רכושכם על ידי ביטוח, כדאי מאוד שתשקלו לרכוש הרחבה רלוונטית של הכיסוי. הרחבה זו תבטיח לכם החזר כספי מידי, שיאפשר לכם להתגבר על הטראומה ולהתחיל מחדש במהירות האפשרית.

 

החזר על נזקים למכשירים אלקטרוניים עקב הפסקות חשמל

בעבר, רוב הציוד היקר בבית המגורים, כלל ריהוט כגון ספות, או שולחנות עץ יוקרתיים. היום, בדירות המודרניות יש כמות אדירה של ציוד אלקטרוני, אשר הערך הכספי של חלק מהפריטים הכלולים בו הוא אלפי שקלים ויותר. ציוד אלקטרוני הוא רגיש במיוחד להפסקות בזרימת החשמל. הפסקות חשמל יכולות לגרום לחימום של חלק ממסלולי ההולכה הזעירים במכשיר, ולהוביל להשבתה שלהם. כדי להבטיח פיצוי כספי במקרה של נזק למכשירי חשמל עקב תקלות תשתית כלליות, כדאי לכם מאוד לרכוש הרחבת ביטוח. ההרחבה תאפשר לכם לזכות בפיצוי על המכשיר שנהרס, לחזור לשגרה במהירות ולרכוש תחליף ברמה גבוהה.

מבנה מבוטח

אולי יעניין אותך גם