עוברים נכון: אלה כל חומרי האריזה שאתם פשוט חייבים!

אז אחרי הרבה זמן של חיפוש, דירות שהלכתם לראות, תקוות ואכזבות, מצאתם סוף כל סוף את הדירה שמוצאת חן בעיניכם. כיף לשמוע, שיהיה לכם בהצלחה! אחרי חתימת החוזה וכל הסגירות האחרונות צריך לגשת למלאכה: אריזת הדירה הקודמת והכנות למעבר הדירה.

אם כבר יצא לכם לעבור דירה פעם או פעמיים בחיים אתם כבר יודעים שמדובר על פרויקט די מורכב ומסובך, שדורש מאיתנו להיות חדים ומפוקסים. הרבה מאוד פריטים וציוד מתגלגלים, צריך להחליט את מה זורקים לזבל ומה ממשיך איתנו לדירה הבאה, איך בדיוק לארוז כל דבר, וכמובן לפרוק ולסדר את כל הדברים בדירה החדשה. מכיוון שמדובר על כאב ראש רציני אנו ממליצים לכם בחום לעשות כל מה שאפשר כדי למזער ולהקטין אותו. איך עושים את זה? תיכף תגלו!

 

הטיפ הכי חשוב לאריזת דירה מוצלחת

הטיפ הכי חשוב שאנו יכולים לתת לכם לקראת מעבר הדירה הוא להיות מסודרים ומדויקים, ולרשום הכל. גם אם אתם לא האנשים הכי מסודרים במהלך חיי היום יום שלכם, כדאי מאוד להחזיק ראש במהלך האריזה. שיטה מצוינת שתמיד עובדת היא פשוט לרשום לעצמכם כל דבר: איפה ארזתם את בגדי החורף של הקטנה, ובאיזה ארגזים העמסתם את כלי המטבח.

אם הכל יהיה מסודר וכתוב יהיה לכם הרבה יותר קל לפרוק ולסדר את כל הציוד והחפצים שלכם בדירה הבאה. חוץ מזה, הכנו לכם כאן עוד רשימה קצרה של חומרי אריזה למעבר דירה שכדאי לרכוש לפני המעבר.

נע נכון

נייר פצפצים

נייר פצפצים הוא מוצר די בסיסי שכדאי להחזיק. מן הסתם יש לכם בבית כל מיני חפצים שבירים וכלי זכוכית שאתם ממש לא רוצים שיישברו. הרבה פעמים דווקא הפריטים היקרים או אלו שיש להם ערך סנטימנטלי רב הם עדינים מאוד. נייר פצפצים הוא הדרך הכי טובה לשמור על החפצים הללו בזמן האריזה והמעבר, ולהבטיח שהם יגיעו שלמים לדירה הבאה שלכם.

 

נייר דבק איכותי

אתם הולכים לארוז ולסגור כמות לא קטנה של ארגזים ואריזות. אתם ממש לא רוצים שחלק מהאריזות הללו יפתחו תוך כדי הטלטולים של המעבר, ולכן אנו ממליצים לכם בחום לרכוש גלילי דבק איכותי. דבק רחב וחזק יסגור היטב את הארגזים ויבטיח שאף אחד מהם לא יפתח לפני הזמן.

נע נכון

ארגזי קרטון

כדי שלא תיתקעו ברגע האחרון בלי מספיק ארגזי קרטון לאריזה, אנו מאוד ממליצים על רכישה של ארגזי קרטון מראש. יתרון נוסף הוא האפשרות לרכוש ארגזים בכל מיני גדלים וצבעים, כך שתוכלו לשלוט טוב יותר באריזת הדירה ולדעת איזה סוג של חפצים וציוד נמצא בארגזים בגודל ובצבע המסוימים.

 

סיכום

מעבר דירה הוא אירוע מרגש, אבל יש בו לא מעט כאב ראש וקושי לוגיסטי. הפריטים שציינו כאן יסייעו לכם לצמצם אותו עד כמה שאפשר.

נע נכון

אולי יעניין אותך גם