ההבדל בין ביטוח נסיעות לחופשה לבין נסיעת עסקים

אתם נוסעים לחו"ל אך לא ברור לכם איזה ביטוח כדאי לכם לעשות? תוהים האם קיים הבדל בין ביטוח שכדאי לעשות כשנוסעים לסקי ובין ביטוח שמתאים לנסיעת עסקים? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

הקשר בין סוג הביטוח וסוג הנסיעה

אם אתם חושבים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל אין ספק שתרצו לעשות את הביטוח הכי טוב שאפשר, כי איש מאתנו לא רוצה למצוא את עצמו במצב שבו הוא זקוק לעזרה אך לא מגיע לו כיסוי. לכן חשוב שתבינו: כדי לקבוע איזה סוג של ביטוח מומלץ לכם לעשות, יש לקחת בחשבון את השאלה מה מטרת הנסיעה שלכם ומה היא כוללת. אין ויכוח על כך שאתם עלולים לעבור תאונות או התקפי לב בכל מקום שאליו תיסעו, כולל נסיעת עסקים פשוטה ורגילה, אך ההסתברות לכך יותר נמוכה לעומת תאונה במסגרת טיול אתגרי. לכן, אם אתם נוסעים לחופשת סקי, רצוי לשים לב שאתם עושים ביטוח שכולל גם תאונות שקורות תוך כדי פעילות ספורטיבית כמו סקי.

 

האם יש הבדל במחירי הפוליסות?

מעבר לכך שכל אחד רוצה לדעת באיזה ביטוח נסיעות לחו"ל כדאי לו לבחור, כמובן שכולנו גם רוצים לדעת כמה זה יכול לעלות לנו. לכן אפשר להבין אתכם אם אתם מוטרדים גם מהשאלה הזאת, כי מה הטעם לעשות ביטוח שהוא הרבה יותר מקיף ורציני לעומת מה שאתם זקוקים לו? ככל שיש יותר סעיפים חריגים בביטוח כך גם המחיר יהיה יותר גבוה ולכן לא בטוח שזה כדאי. חשוב שתדעו שהשאלה כמה תעלה לכם הפוליסה קשורה בקשר ישיר לפעילות שבה אתם עתידים לעסוק במהלך החופשה. עם זאת, חשוב לדעת שזה לא הנתון היחיד שישפיע על המחיר, כי יש עוד כמה פרטים שצריך לקחת בחשבון. לדוגמא: בני כמה אתם? האם אתם בריאים? האם יש לכם מחלות רקע שונות או אשפוזים בזמן האחרון? כל נתון כזה, כולל השאלה האם אתם מעשנים, ישפיע על מחיר הפוליסה.

 

בחרו לכם חברת ביטוח כמה שיותר מוצלחת ואמינה

לבסוף, בין אם אתם נוסעים לחופשת סקי ובין אם הנסיעה הקרובה היא עסקית, יש טעם לבדוק באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים. האם החברה מקצועית? האם יש לגביה רק חוות דעת חיוביות? והאם החברה מעניקה שירות בכל עת? אומנם איש לא היה רוצה להגיע למצב שבו הוא באמת צריך להתקשר אל חברת הביטוח ולהשתמש בביטוח הנסיעות שהוא עשה, אך אין לדעת מה יוליד יום. כל הכוונות הטובות שלכם לא רלוונטיות ולכן חשוב שתהיו מכוסים מפני כל צרה שלא תבוא. זו גם הסיבה שבגללה רצוי לקרוא כל פיסת מידע אודות חברת הביטוח שבה אתם בוחרים, שכן בצורה כזאת תוכלו לדעת שאתם במקום הנכון ושתקבלו עזרה אם יהיה לכם צורך בכך.

ביטוח טיסות

אולי יעניין אותך גם