הכירו את אג'נדה פיננסים – חברה בעלת שלל פתרונות פיננסים

חברת אג'נדה פועלת ברישיון פנסיוני מטעם משרד האוצר ומתמחה בתכנון פנסיוני, תכנון פרישה, תכנון פיננסי וניהול סיכוני ביטוח. בצוות המקצועי של החברה בעלי מומחיות בהשקעות פאסיביות, השקעות נדל"ן, משכנתאות, ייעוץ מס ועוד. הצוות כולל בעלי תארים בכלכלה, משפט רו"ח וכדומה. במאמר זה ננסה להכיר לכם את השירותים המרכזיים שחברת אג'נדה עוסקת בהם ונרחיב לגבי חשיבותם הכלכלית והיתרונות שתוכלו להפיק מהם.

 

שירות תכנון תיק ביטוח

התופעה של כפל ביטוחי נפוצה בישראל כאשר רבים משלמים כספים מיותרים על רכיבי ביטוח שכבר מכוסים בפוליסות אחרות. באופן כללי רבים מוצאים על פוליסות ביטוח באופן שאינו מוצדק כלכלי. במקרים רבים, עדיף את אותם הסכומים להפריש לחיסכון בו תוכלו להשתמש בכל מקרה של אירוע חירום בחיים ושהכסף יצבור ריבית במקום להיעלם בחשבון של חברת הביטוח.

 

סדר בתיק הביטוחי

בביטוח, יותר זה לא תמיד יותר טוב. מומחי הביטוח של אג'נדה מתמחים בניהול סיכוני ביטוח ויכולים לסייע לכם לעשות סדר בתיק הביטוחי. עליכם להחליט לגבי הצרכים הביטוחים האישיים שלכם, בהתאם להרכב המשפחתי. אנשי המקצוע של החברה בודקים את תיק הביטוח של הלקוחות לעומק, מוודאים שאין מקרי כפל ומתאימים את הכיסויים לסיכונים הרלוונטיים.

 

שירות תכנון פיננסי

תחום מומחיות נוסף של אג'נדה בו היא מספקת ליווי וייעוץ הוא תכנון פיננסי. רבים צוברים כספים במוצרי השקעה שונים, מבלי לבנות תוכנית מושכלת וברורה לעתיד ומבלי למצות את הפוטנציאל בשוק לטווח הארוך. במקרים רבים הכספים משיגים תשואות נמוכות, גם בהתחשב ברמת הסיכון או שנגבים עליהם דמי ניהול חסרי פרופורציה אשר אוכלים לכם את החיסכון.

 

שירות תכנון פנסיוני

הביטוח הפנסיוני נועד לספק לחוסך ביטחון כלכלי לאחר הפרישה, מענה כלכלי במקרה שהוא לא יוכל לעבוד ומענה כלכלי למשפחתו במקרה של פטירה מוקדמת. חשוב להבין שעל כל ההיבטים הללו להיות מנוהלים. במקרים רבים כאשר אדם החליף עבודות, הפנסיה מפוזרת בקרנות שונות ויהיה כדאי לאחדם. לעיתים יהיה כדאי להגדיל את ההפקדה החודשית או לשנות רכיבי ביטוח.

 

שירות תכנון פרישה

אג'נדה מתמחה גם בתכנון פרישה. השירות קריטי על מנת להבטיח קיום בכבוד ומקסום ההכנסה השוטפת. התהליך כולל איתור כלל החסכונות הפנסיוניים ופוליסות הביטוח השונות שנצברו לאורך השנים, ניתוח התיק הפנסיוני והמלצות לגבי הדרכים למימוש החיסכון באופן אופטימלי, תוך דגש על האפשרויות של משיכה הונית, קצבה חודשית, האפיק הפנסיוני, לרבות היבטי המס.

 

התנהלות כלכלית נכונה

באג'נדה מכירים לעומק את חוקי המשחק של העולם הפיננסי והפנסיוני ויכולים לסייע לכל לקוח להתנהל נכון יותר מבחינה כלכלית ולבנות לו ולמשפחתו עתיד בטוח יותר. החברה מתמחה במוצרים כמו, ביטוחי סיעוד, ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, קרנות השתלמות, גמל להשקעה, פוליסות חיסכון ועוד. בכל המוצרים הללו המומחים שלנו יכולים להוריד עלויות ניהול למינימום.

כַּספִּי

אולי יעניין אותך גם