טיפים למשקיע מתחיל בתחום הנדל"ן

השקעה בתחום הנדל"ן היא עולם מאוד מעניין שגם עשוי להניב לכסף שלכם תשואה חיובית. הנה כמה טיפים למשקיע מתחיל בתחום.

במידה והשקעתם עד עתה בשוק ההון וגם אם אתם נכנסים חדשים לעולם ההשקעות דרך עולם הנדל"ן, קודם כל ברוכים הבאים! עולם הנדל"ן הוא עולם עצום אשר מתפרש על פני ארצות, מחירים ואין סוף מידע שאפשר לדעת וללמוד. על מנת להפוך למשקיע מנוסה ישנם כמה דברים בסיסיים שכדאי לקחת בחשבון.

 

אל תקפצו על הנכס הראשון

לרוב אנחנו עושים מה שאנשים שאנחנו סומכים עליהם כבר עשו או קופצים על ההזדמנות הראשונה שנקרית בדרכנו, בפועל בהחלט יכול להיות שמדובר בטעות. כדאי מאוד להשוות כמה שיותר בין נכסים, אזורים להשקעה וסוגי נדל"ן כך שתדעו שבחרתם בנכס איכותי וגם באזור אשר מניב תשואה בכל שנה לפי מחקרים וניתוחים שביצעו מומחים.

 

היעזרו באנשי מקצוע

בשונה מהשקעה בשוק ההון אשר לא בהכרח תדרוש מכם לחתום על חוזים ולבחון את הזכויות שלכם לעומק, כאן אתם ממש הופכים לבעלים של נכס ועל כן, נדרשים לאשר ולחתום על חוזה שמפרט זאת. אל תוותרו על עזרה של עורכי דין או יועצי נדל"ן אשר יוודאו שאתם לוקחים על עצמכם עסקה מיטבית ולא כזאת שנועדה להכשיל אתכם.

למרות שאנשי מקצוע דורשים שכר טרחה אשר כביכול מייקר את ההשקעה, ביחס לנכס וביחס לטווח ההשקעה, מדובר בהוצאה שכנראה תשתלם לכם.

 

קראו כמה שיותר

אם הגעתם לכאן סימן שכבר התחלתם בקריאת חומר והבנה לאיזה עולם אתם נכנסים, הטיפ הראשון הוא להמשיך ככה. קראו כמה שיותר מאמרי דעה, מילוני מושגים וניתוחים של העולם, כל אלו יספקו לכם גם את השפה אשר נדרשת לכדי להשקיע בתחום אך גם קרקע טובה להתחיל להשקיע.

לדוגמא בעבור השקעות בארצות הברית תוכלו לפנות לאתר https://usa-invest.co.il אשר מתמחה בתחום.

 

חקרו גם מסביב

לא רק איך נראה הנכס או היכן ממוקם צריך לעניין אתכם, כניסה לפרוייקטי נדל"ן, השקעות קבוצתיות או כל דברים אלו אשר מערבים אנשים אחרים דורשים מכם להעמיק במי הם האנשים הללו ומה היא ההיסטוריה שלכם. אל תעשו עסקים עם חברות מפוקפקות מתוך פזיזות או מראית עין.

משקיע מתחיל בתחום הנדל"ן חייב קודם כל לצבור ידע בעולם באופן כללי – מילון מושגים ומצב השוק בישראל או בארץ אחרת בה הוא רוצה להשקיע. לאחר היכרות עם העולם נדרשת גם השוואה בין כמה נכסים אשר תביא אתכם לבחור את הנכס המיטבי.

לאחר שתבחרו את הנכס הגיע הזמן ללמוד עליו גם מסביב, מי המשקיעים האחרים, קצת על חברת הבנייה וכמובן נתוני תשואה באזור בו הנכס ממוקם לפני שנים עברו. לאחר שתרגישו בטוחים התחילו להשקיע, שיהיה לכם בהצלחה!

מרקר

אולי יעניין אותך גם

נדל"ן
איך לקנות בית בישראל היום

רכישת בית בישראל יכולה להיות השקעה מוצלחת ומתגמלת למדי, אך התנהלות מול שוק הנדל"ן הסבוך דורשת תכנון מוקדם ושיקול דעת מדוקדק. בין אם אתם גרים

קרא עוד »