כך תשקיעו בזהב כמו מקצוענים!

ההשקעה בזהב הופכת לפופולרית יותר ויותר בחלוף השנים, במיוחד מאז המשבר הכלכלי העולמי של 2008, בעקבותיו זהב נתפס כבטוח בכייני משקיעים רבים. ככל שמחיר הזהב עלה במהלך השנים, יותר ויותר משקיעים החלו להתעניין בו ויש להם את כל הסיבות – אין ספק שההשקעה בזהב יכולה להרחיב ולגוון את תיק ההשקעות שלך. אבל איך עושים את זה? השאר איתנו. 

 

מה קרה ב2008?

המשבר הכלכלי העולמי של 2008 היה פרק זמן שבו הכלכלה במדינות רבות ברחבי העולם צנחה.  הכל התחיל כששוק הדיור בארצות הברית קרס, מה שלמעשה הוביל למיתון עולמי. למה? ובכן, כששוק הדיור קרס, הדבר גרר תגובת שרשרת בכלכלה העולמית – ערכם של מניות והשקעות רבות צנח, בנקים הפסיקו להלוות כסף, ואנשים הפסיקו להוציא כסף. מה שגרם לעסקים להפסיד כסף, לפטר עובדים ולבסוף להיסגר.

להשקיע בזהב

מה הקשר להשקעה בזהב?

ובכן, אולי זה יפתיע אתכם, אבל המשבר השפיע גם על שוק הזהב. וזאת מכיוון שהזהב נתפס כהשקעה בטוחה בכייני משקיעים רבים. כתוצאה מכך, ערכו עלה במהלך המשבר הכלכלי כאשר אנשים ביקשו להגן על כספם. מחירי הזהב הגיעו לשיאים בשנת 2011, ונשארו גבוהים יחסית מאז.

 

אז איך להשקיע נכון?

ראשית, הבן את הסוגים השונים של השקעות זהב הזמינות. ישנן השקעות זהב פיזיות, כגון מטבעות ומטילי זהב, וישנן השקעות נייר, כגון תעודות סל זהב וחוזים עתידיים. לכל סוג השקעה יש יתרונות וחסרונות משלה לכן חשוב להבין מה מתאים ומדבר אליך יותר. אם אתה מחפש השקעה לטווח קצר, אולי כדאי שתשקול לקנות מטבעות או מטילי זהב. אך במידה ואתה מחפש השקעה לטווח ארוך, אולי עדיף לקנות תעודות סל זהב או חוזים עתידיים.

 

הבן את ההשקעה

שנית, שקול את יעדי ההשקעה שלך. האם אתה מחפש רווחים לטווח קצר או שימור עושר לטווח ארוך? הכרה והבנת המטרות שלך יעזרו לך להחליט איזה סוג של השקעת זהב תתאים לך. בנוסף, חשוב להבין את היסודות של מחיר הזהב. מחיר הזהב נקבע על ידי שילוב של גורמים – היצע וביקוש, תנאים כלכליים, אירועים פוליטים ועוד. הכרת היסודות של תמחור זהב תעזור לך לקבל החלטות השקעה טובות ונכונות יותר למצב הנתון.

להשקיע בזהב

התמונה הגדולה

השווה את העלויות, הסיכונים והתגמולים של כל השקעה לפני קבלת החלטה. אל תשכח לקחת בחשבון מסים כאלה ואחרים בעת הערכת התשואה הפוטנציאלית של ההשקעה. בנוסף, בשביל להשיג את המירב מכל השקעה אתה צריך להיות עירני ולדעת להעריך את הסיכונים הכרוכים בהשקעות בזהב. הזהב כאמור, נתון לתנודות מחירים, ולכן חשוב להבין את את התמונה הכוללת לפני השקעה.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, השקעה בזהב יכולה להיות דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלך ולהגן על הממון שלך. עם זאת, חשוב להבין את הסיכונים הכרוכים בהשקעה בזהב ולדעת גם להשקיע נכון ובצורה חכמה. אין לנו ספק כי על ידי ביצוע השלבים האלו אתה יכול להשקיע בזהב כמו מקצוען אמיתי.  למידע נוסף הכנס עכשיו לאתר Gold Experts.

להשקיע בזהב

אולי יעניין אותך גם