כרטיס אשראי בין לאומי – כל ההטבות

אין כמעט אדם מבוגר שלא מחזיק לפחות כרטיס אשראי אחד כאשר חלקנו מחזיקים יותר מכרטיס אחד למטרות שונות. כרטיסי אשראי הפכו לדרך הנוחה ביותר לתשלום ללא צורך במשיכת מזומן וחישוב מקדים בתחילת היום על ההוצאות העומדות בפנינו. עם זאת, לשימוש בכרטיס אשראי עשויים להיות חסרונות כאשר אחד מחסרונות אלה הוא השימוש בכרטיס אשראי בחו"ל שעשוי להיות פתרון לא נוח.

 

כרטיס אשראי נטען – הפתרון לתשלומים בעת שהייה בחו"ל

כדי להתגבר על הבעיות של כרטיסי אשראי, חברות שונות מציעות פתרון נהדר של כרטיס אשראי נטען. מדובר למעשה בשילוב של כרטיס אשראי וכסף מזומן, כאשר ישנן חברות שמגבילות את השימוש בכרטיס למטרות ספציפיות וישנן חברות שמאפשרות מגוון שימושים בכרטיסי אשראי נטענים.

למעשה, מטעינים בכרטיס כמות כסף שנקבעה על ידכם ולא תוכלו לגהץ יותר מהכמות שנמצאת על הכרטיס. לרוב תהיה הגבלה על כמות הכסף שתוכלו להטעין על הכרטיס בחודש.

 

מדוע מדובר בפתרון מיטבי עבור נוסעים לחו"ל?

נוסעים רבים חוששים להביא כרטיסי אשראי לחו"ל מחשש שיאבד הכרטיס, ייגנב או שיגנבו פרטי האשראי. בנוסף לכך, פעולות בכרטיס אשראי בחו"ל לרוב יהיו מלוות בעמלה לא מבוטלת, וחלק מכרטיסי האשראי הנטענים מאפשרים לגהץ ללא עמלה.

כרטיסי אשראי נטענים עשויים להוות פתרון גם עבור נוסעים שבדרך כלל מוציאים מזומן עבור כל החופשה: ללא ספק מדובר בשימוש נוח יותר מאשר להסתובב עם כמות מזומן של מאות או אלפי דולר, יורו או כל מטבע אחר.

 

מהם סוגי הכרטיסים הנטענים הקיימים כיום?

  • כרטיס רמי לוי בשיתוף ישראכרט: כרטיס המיועד לחברים במועדון הלקוחות של רמי לוי שאינם מעוניינים בכרטיס האשראי של החברה. היתרון המרכזי של כרטיס זה הוא שכל הפעולות אותן תוכלו לבצע לא יחייבו אתכם בעמלה, אך מצד שני ישנן פעולות רבות עליהן לא תוכלו לשלם מהכרטיס כגון מילוי דלק, השכרת רכב, המרת כספים ועוד. תוכלו להטעין על הכרטיס סכומי כסף של עד 3,000 ש"ח בחודש.
  • כרטיס דיסקונט בשיתוף כאל: כרטיס המיועד בעיקר לילדים. הכרטיס מעניק הטבות ברשתות צומת ספרים ובהוניגמן קידס בנוסף להטבות חנייה בחניוני סנטרל פארק וההנחות במסגרת "מפתח דיסקונט". בשל ההתאמה לילדים, סכום ההטענה החודשי נמוך: עד 450 ש"ח לחודש. החיסרון של כרטיס זה הוא העמלות הנדרשות בגין הנפקת הכרטיס והטענתו, וכן הגבלות מסוימות על שימוש בכרטיס.
  • כרטיס ויזה מבית כאל ודואר ישראל: כרטיס המיועד לבעלי חשבון בנק מוגבל, למי שאין בבעלותו חשבון בנק או מי שמעוניין לעקוב אחר הוצאות קטנות. יתרונות הכרטיס הם היכולת לבצע קניות באינטרנט ללא הזדהות, היכולת למשוך דרכו מזומן וכן היכולת לבצע פירעון של הכסף הטעון בו ולקבל אותו חזרה. החסרונות לעומת זאת הן ההגבלות בשימוש, עמלות גבוהות יחסית והיעדר הטבות. סכום ההטענה המינימלי הוא 250 ש"ח והמקסימלי 1,000 ש"ח.

כרטיס אשראי בינלאומי

אולי יעניין אותך גם

מטבעות
טיפים פיננסים
החשיבות שביועץ משכנתא

בעבר, מי שרצה לקחת משכנתא ניגש לבנק וקיבל אישור או סירוב, בזה הסתיים העניין. מי שמע על לקיחת משכנתא בליווי יועץ משכנתאות לפני 15 שנה?

קרא עוד »
כדור
טיפים פיננסים
כיצד ניתן לחשב היקף מעגל

  חישוב של היקף מעגל הוא בעיה מתמטית שהטרידה כבר את היוונים הקדמונים. לפני כמה אלפי שנים התגלה מספר פלאי שנקרא פאי, ובעזרתו אנחנו יכולים

קרא עוד »
מטבע דיגיטלי
טיפים פיננסים
האם ביטקוין מחוייב במס?

הביטקוין הוא המטבע הווירטואלי הנפוץ ביותר, ובשנים האחרונות הוא הגיע לשיאים חדשים. לאור זאת עלתה השאלה האם הביטקוין מחויב במס, על אף היותו מטבע, בשל

קרא עוד »
מטבעות ובית
טיפים פיננסים
לימודי יעוץ משכנתאות בצפון

לימודי יעוץ משכנתאות בצפון, הפכו להיות אחד מה קורסים הכי יוקרתיים ומבוקשים בשוק המשכנתאות כי היום אין מי שנזקק למשכנתא ולא פונה ליועץ פרטי ולא

קרא עוד »