לא רק לפיראטים – הכל על מטבעות זהב

מי לא רוצה למצוא מטמון זהב? כל סיפורי הילדות שלנו שזורים סביב אוצרות עתיקים שרק מי שיש לו את האומץ לצאת להרפתקאות מסמרות שיער יכול לזכות בהם. אבל אם חשקה נפשיכם באוצר אמיתי, עשוי זהב טהור, אשר מוטבעים בו ערכי המולדת והתרבות היהודית, הכנסו עוד היום אל החברה הישראלית למדליות ולמטבעות ותגלו עולם קסום ומוזהב של מטבעות זהב לאספנות או להשקעה, ממש כאן, בארץ ישראל.

 

החברה הישראלית למדליות ולמטבעות

החברה הישראלית למדליות ולמטבעות הוקמה על ידי דוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, על מנת להפיק מטבעות ומדליות שבהם מונצחים רגעים היסטוריים מתולדותיו של עם ישראל ומדינתו. גם בימים אלו ממשיך בנק ישראל לעצב מטבעות ומדליות לציון אירועים חשובים, ליצור סדרות לאספנים הכוללים אלמנטים מיוחדים כגון דגי ים סוף, פרחי ישראל, ציפורי ישראל ופרפרי ישראל, ואפילו סדרה ייחודית הכוללת שברי פסיפסים עתיקים שנמצאו ברחבי הארץ. בחברה ניתן לרכוש מטילי זהב בגדלים שונים, מטבעות, מדליות ובוליונים לצורכי השקעה או אספנות ולסחור בזהב בין לאומי.

מטבעות זהב

מטבעות זהב

מטבעות זהב להשקעה נקראות גם בוליונים. אלו מטבעות המונפקים במשקל של אונקיה

( יחידת המשקל האופיינית לזהב, כ – 31.1 גרם ) חצי אונקיה, רבע אונקיה, עשרית אונקיה או אף משקלים נמוכים יותר עד למשקל של גרם אחד. לעיתים, מחיר המתכת עולה על מחיר המטבע, כך שרכישתו למעשה מהווה רכישה במחיר מוזל במיוחד. מטבעות הזהב הללו ניתנים למכירה או להחלפה בין אספנים וכפתרון אידיאלי להשקעה. מחירו של הזהב ידוע כיציב לאורך שנים, גם בתקופות קשות של חוסר וודאות כלכלית, וזאת הודות לביקוש הגבוה שלו לעומת היצע יחסית נמוך. הזהב הינו עדיין נחשב למתכת נדירה בעולם, אך הביקוש לו רק עולה ועולה.

 

אז מה ייכלל במטמון הפרטי שלכם?

באתר החברה הישראלית למדליות ומטבעות תוכלו לרכוש מטבעות מהארץ ומחו"ל, לברר את שערו של מחיר הזהב העדכני ביותר ולקבל מידע מקצועי רב אודות מטילי זהב, מטבעות ומדליות שונות. להלן מספר מטבעות מיוחדים שתוכלו למצוא באתר שיעשירו את המטמון הפרטי שלכם באוצר יקר מפז:

 

יונת השלום

הונפק על ידי החברה הישראלית למטבעות ומדליות בשנת 2019. המטבע כולל הטבעה ייחודית של יונת השלום עם עלה הזית מעל ירושלים.

 

מטבע הפילהרמונית של ווינה

הונפק על ידי המטבעה הלאומית של אוסטריה בשנת 1989 ונחשב לאחד המטבעות הפופולרים ביותר באירופה . ניתן להשיגו במספר גדלים החל מאונקייה אחת ועד 1/25 אונקייה.

 

פנדה

הונפק על ידי הבנק העממי הסיני בשנת 1982, המטבע מציג שתי פנדות אוהבות, ניתן לרכישה במבחר גדלים.

 

לסיכום

בחברה הישראלית למדליות ומטבעות ניתן לרכוש מטבעות זהב לצורכי מכירה, השקעה או אספנות במחירים משתלמים במיוחד.

מטבע עתיק

אולי יעניין אותך גם

מטבעות
טיפים פיננסים
החשיבות שביועץ משכנתא

בעבר, מי שרצה לקחת משכנתא ניגש לבנק וקיבל אישור או סירוב, בזה הסתיים העניין. מי שמע על לקיחת משכנתא בליווי יועץ משכנתאות לפני 15 שנה?

קרא עוד »
כדור
טיפים פיננסים
כיצד ניתן לחשב היקף מעגל

  חישוב של היקף מעגל הוא בעיה מתמטית שהטרידה כבר את היוונים הקדמונים. לפני כמה אלפי שנים התגלה מספר פלאי שנקרא פאי, ובעזרתו אנחנו יכולים

קרא עוד »
מטבע דיגיטלי
טיפים פיננסים
האם ביטקוין מחוייב במס?

הביטקוין הוא המטבע הווירטואלי הנפוץ ביותר, ובשנים האחרונות הוא הגיע לשיאים חדשים. לאור זאת עלתה השאלה האם הביטקוין מחויב במס, על אף היותו מטבע, בשל

קרא עוד »
מטבעות ובית
טיפים פיננסים
לימודי יעוץ משכנתאות בצפון

לימודי יעוץ משכנתאות בצפון, הפכו להיות אחד מה קורסים הכי יוקרתיים ומבוקשים בשוק המשכנתאות כי היום אין מי שנזקק למשכנתא ולא פונה ליועץ פרטי ולא

קרא עוד »
עיתון
טיפים פיננסים
איך PAPER שומרת על איכות הסביבה

המודעות הסביבתית תופסת את הכותרות בשנים האחרונות, במיוחד לאור משברי האקלים הפוקדים אזורים שונים ברחבי העולם. בתחומים רבים בחיים משתדלים להימנע מזיהום סביבתי ומחפשים פתרונות

קרא עוד »