5 דברים שכדאי לדעת על פתח תקווה

מהו הדבר הראשון שעולה לכם לראש כאשר אתם חושבים על העיר פתח תקווה?

כנראה שלא תחשבו עליה כ"עיר מרכזית וחדשנית" – אך זוהי טעות.

העיר עוברת מתיחת פנים בשנים האחרונות, והופכת להיות אלטרנטיבה ראויה לשאר הערים המפותחות במרכז.

 

עיר מרכזית ונגישה

פתח תקווה היא אחת הערים הגדולות במרכז. מתגוררים בה כמעט רבע מיליון תושבים, מכל גווני וחלקי האוכלוסייה. הוא מציעה קרבה לתל אביב ולשאר ערי המרכז, והנגישות אליה היא קלה ונוחה – בין אם ברכב פרטי (לא תתקשו למצוא חנייה, למשל), ובין אם בתחבורה ציבורית.

הנגישות לעיר עתידה לעלות עוד יותר בשנים הקרובות, עם פתיחת הרכבת הקלה שמתוכננת לעבור בצירים המרכזיים בפתח תקווה – ולחבר אותה אל ערי המרכז הקרובות אליה (תל אביב, חולון, רמת גן ועוד).

 

עיר עם היסטוריה

פתח תקווה נוסדה שנים רבות לפני קום המדינה בתור מושבה חקלאית – והייתה המושבה הראשונה בארץ. התושבים בה עסקו בעיקר בחקלאות, ולתחום זה תרם את חלקו גם הברון רוטשילד, הנדבן הידוע – שתרם לייבוש הביצות, לנטיעת עצי אקליפטוס וסיפק כלים חקלאיים שעמדו לרשות התושבים.

עם קום המדינה העיר התפתחה רבות, ועברה מספר גלגולים עד שהגיעה למעמד שבו היא נמצאת היום – אחת הערים הגדולות בישראל, שממצבת את עצמה כעיר עסקית עם פוטנציאל רב.

 

מרכזי עסקים מפותחים

מרכזי העסקים הגדולים של פתח תקווה נמצאים בקריית מטלון ובקריית אריה. אזורים אלו מאופיינים בחברות הייטק רבות שהתיישבו בהם, אזורי הסעדה וקניות ומספר רב של אנשים שעוברים בהם מדי יום.

בין החברות שמשרדיהם ממוקמים באזורי העסקים בפתח תקווה ניתן למנות את אינטל, טבע, שטראוס, בזק ועוד.

 

מרכזי קניות רבים

מעבר להיותה עיר עסקים שמהווה בית לחברות הייטק וחברות גדולות בתעשייה הישראלית, פתח תקווה מציעה מספר רב של מרכזי קניות. תוכלו למצוא שם את "הקניון הגדול" (קניון אבנת), שוק פתח תקווה, מרכז "יכין סנטר" וכן מספר רב של בתי קפה ומסעדות.

 

שכירות במחירים נוחים יותר

אם כל התיאורים שהוצגו לעיל לא מספיקים, ישנו היצע גדול של משרדים להשכרה בפתח תקווה – במחירים נוחים יותר מאלו שתוכלו למצוא בתל אביב או בהרצליה למשל. אם תשכרו משרד באחד מאזורי העסקים של העיר, תוכלו להנות גם מיחסי שכנות טובים שעשויים להניב שיתופי פעולה עסקיים!

במידה ואינכם מעוניינים לשכור משרד, אלא לקנות אותו, ודאי תשמחו לשמוע שפתח תקווה מציעה גם היצע של משרדים למכירה. רכישת המשרד תוכל לאפשר לבעל העסק יציבות רבה יותר, וביטחון תעסוקתי לטווח הרחוק – מבלי להיות תלוי בגורם שמשכיר לו את המשרד או בתנודות השוק. עם זאת, קניית משרד תהיה כמובן יקרה יותר.

בין אם תשכרו משרד או תקנו אותו – פתח תקווה היא המקום המתאים עבורכם!

 

מפתחות ובית

אולי יעניין אותך גם

נדל"ן
איך לקנות בית בישראל היום

רכישת בית בישראל יכולה להיות השקעה מוצלחת ומתגמלת למדי, אך התנהלות מול שוק הנדל"ן הסבוך דורשת תכנון מוקדם ושיקול דעת מדוקדק. בין אם אתם גרים

קרא עוד »