מה עדיף דירה להשכרה או למכירה ביד אליהו?

יש שאלה עתיקת יומין והיא מה עדיף לשכור דירה או לקנות דירה? זה נכון כאשר אנו מדברים על יד אליהו וזה נכון כאשר אנו מדברים על כל שכונה אחרת בארץ.

אם כן נציין כי לדעת חוקרים רבים מבחינה כספית יותר משתלם לשכור דירה מכיוון שאנו לא צריכים לשלם משכנתא עם ריבית בשמיים.

עם זאת, מה שחוקרים רבים מפספסים זה את העובדה כי פעמים רבות דירה קנויה מספקת לנו שקט נפשי וביטחון שיש לנו קורת גג ויהי מה.

לכן אם אתם שואלים את דעתנו אנו נתמוך בכך שעדיף לקנות דירה ולא לשכור דירה.

גם אם אנו יורדים לרמת המיקרו ושואלים מה עדיף לשכור או לקנות דירה ביד אליהו אנו נציין כי עדיף לקנות דירה ביד אליהו וכך לישון בשקט בלילה בידיעה שיש לכם בית שהוא שלכם ורק שלכם.

 

שימו לב לתשתית התחבורתית ביד אליהו

כעת עולה השאלה מדוע כדאי לגור ביד אליהו ומה היתרונות של שכונה זו. אם כן כאשר אנו באים לבחון דירה ביד אליהו או בכל שכונה אחרת אנו צריכים לבחון את מערכת הכבישים המקיפה את השכונה. אם כן אנו חייבים לציין כי יד אליהו קרובה מאוד לאיילון צפון ודרום וזה יתרון עצום למי שצריך להגיע לצפון או לדרום מהר. לא רק זאת אלא שכבישי רוחב מחברים את יד אליהו למרכז הישן בתל אביב וזה גם יתרון עצום שאי אפשר להכחישו. לכן אם אתם רוצים לגור ביד אליהו אתם חייבים להבין כי התשתית התחבורתית בה היא מצוינת והיא בעלת ערך גדול לכל מי שגר בשכונה.

 

שימו לב לבתי הספר ביד אליהו

כאשר אנו מדברים על דירות להשכרה או על דירות למכירה ביד אליהו או בכל שכונה אחרת אנו צריכים לשים לב לבתי הספר שיש בשכונה. אם כן אנו חייבים לציין כי ביד אליהו יש גם בתי ספר יסודיים מעולים וגם בתי ספר תיכוניים מעולים. לכן מבחינה חינוכית זה חכם מאוד לגור ביד אליהו ואין ספק כי הדבר ישרת אתכם ואת הילדים שלכם בצורה מעולה. לכן אם אתם רוצים לגור ביד אליהו ויש לכם ילדים אתם צריכים להבין שיש להם אופציה חינוכית מעולה בשכונה וזה יכול לשרת אתכם בצורה נהדרת ולהבטיח חינוך ברמה גבוהה לילדים שלכם.

 

שימו לב לתחבורה הציבורית ביד אליהו

עוד נקודה שמשפיעה על מגורים ביד אליהו זה העובדה כי באזור יש תחבורה ציבורית מעולה המאפשרת להתנהל בצורה חכמה ולהגיע לכל מקום בתל אביב בקלות רבה. לכן אם אתם מעוניינים לגור ביד אליהו אתם צריכים להבין כי מבחינה תחבורתית יד אליהו היא המקום הטוב ביותר לגור בו ומגורים באזור זה יאפשרו לכם להגיע לכל מקום בקלות וללא בעיות.

 

בית מעץ וכסף

אולי יעניין אותך גם

נדל"ן
איך לקנות בית בישראל היום

רכישת בית בישראל יכולה להיות השקעה מוצלחת ומתגמלת למדי, אך התנהלות מול שוק הנדל"ן הסבוך דורשת תכנון מוקדם ושיקול דעת מדוקדק. בין אם אתם גרים

קרא עוד »