מהי העלות של התקנת חניה חדשה לרכב

מזג האוויר הישראלי בכלל, והשמש הישראלית בפרט – הופכים את חווית הכניסה לרכב בקיץ לתענוג מאוד מפוקפק. הטמפרטורה בתוך רכב שעמד בשמש יכולה להגיע גם ל-80 מעלות צלזיוס. אולם למרות שכולנו מודעים לעובדה המצערת הזו, לא כולנו בורכנו בחנייה מקורה. סוכך לרכב הוא פתרון עבור מי שיש לו חנייה פרטית, ולא רוצה שהרכב שלו יהפוך כל קיץ מחדש לתנור על גלגלים.

אז הקיץ בפתח, מזג האוויר והכוויות מהחלק המתכתי בחגורה מעלים בנו זכרונות לא נעימים – ויותר ויותר אנשים מתחילים לחשוב על התקנה פתרון הצללה עבור חניה לרכב. בטקסט שלפניכם תוכלו למצוא תשובות לשלושת השאלות הכי נפוצות על התקנת סככה פרטית לרכב.

 

כמה עולה סככה לרכב

סוכך לרכב הוא לא מוצר צריכה בסיסי. יעידו על כך הרחובות בכל רחבי מדינת ישראל, שלמרות שכולם מודעים למזג האוויר בה – עדיין נבנים ללא סוככים מובנים לרכבים. לכן, אם תרצו לוודא שלרכב שלכם יש חנייה מוצלת, תצטרכו לפתוח את הכיס.

סככה ממוצעת, שיכולה להתמודד היטב עם כל מזג אוויר, תעלה כמה עשרות אלפי שקלים – תלוי בדגם, בגודל ובחומרים בהם נעשה שימוש להצללה. יחד עם זאת, ישנם פתרונות זולים יותר, שעלותם נאמדת בכמה אלפי שקלים בלבד. פתרונות אלו אמנם נגישים יותר למרבית הציבור, אך הם פחות עמידים מהאלטרנטיבה – משום שהם עושים שימוש ברשתות צל ובדים ייעודיים כמו ברזנט.

 

איך לבחור חניה מוצלת לרכב

כדי לבחור חניה מוצלת לרכב, קודם כל אתם צריכים להבין מה גודל החנייה. האם אתם מחפשים פתרונות הצללה לרכב עירוני קטן – או לשני רכבי ואן משפחתיים? בנוסף, כדי לבחור בדגם שישתלב בנוף. סככה היא פתרון מצוין לימות הקיץ החמים, אך זה יהיה חבל אם היא תכער את חזית הבית שלכם. דבר נוסף שכדאי לשים אליו לב הוא איכות החומרים, ועמידותם. חומרים זולים יותר יחזיקו פחות זמן.

 

איפה קונים חנייה חדשה לרכב

אם אתם מחפשים חניה לרכב עם סוכך מובנה, אתם חייבים לקנות אותה אך ורק מבעל מקצוע אמין. בסופו של דבר, מדובר בהוצאה לא קטנה – ויהיה חבל מאוד אם תגלו זמן קצר לאחר הקנייה שמדובר במוצר פגום. בנוסף, ההתקנה של סוכך לרכב חייבת להיות מבוצעת על ידי איש מקצוע מיומן.

תארו לעצמכם שהסוכך שקניתם יקרוס על הרכב שלכם. לא רק שעשרות אלפי השקלים שהשקעתם בסוכך ירדו לטמיון – גם תיקון של הרכב יכול לעלות סכום דומה. לכן אתם חייבים להיות בטוחים שבעל המקצוע שמתקין את הסוכך – יודע בדיוק מה הוא עושה.

 

סיכום

לסיכום, חנייה לרכב עם סוכך היא השיפוץ הכי טוב שתוכלו לעשות בבית כדי לשפר את איכות החיים שלכם בקיץ. קנו את החנייה החדשה לרכב שלכם אך ורק מבעל מקצוע אמין ומיומן, שיבצע את ההתקנה בזהירות ובאחריות.

חניה לרכב חדש

אולי יעניין אותך גם