מה חשוב לבדוק בפוליסת הביטוח לטיסה לחו"ל?

בטיסה לחו"ל, אחד הדברים הראשונים שאנחנו צריכים לסגור הוא את ביטוח הבריאות. בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות מצעיות לכם שירות בתחום הזה, ואתם עלולים למצוא את עצמכם מעט מבולבלים. כאן נעזור לכם להבין מהו ביטח הבריאות הטוב ביותר עבור הנסיעה שלכם, כזה שגם יאפשר לכם לשלם מחיר נמוך וגם יכסה את מירב התרחישים שאתם יכולים לפגוש.

 

ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות או בשמו הנפוץ יותר ביטוח טיסה לחו"ל הוא ביטוח שמהטרה שלו היא לכסות אותנו כאשר אנחנו נמצאים מעבר לים. התרחיש העיקרי שעבורו נועד הביטוח היא כיסוי של טיפול רפואי במדינה זרה. לאור העובדה שביטוח הבריאות הממלכתי תקף רק בישראל, העלות של טיפול רפואי מעבר לים יכולה להיות יקרה מאוד, ומטרת הביטוח היא פשוט לכסות אותנו במקרה הזה.

בנוסף, ביטוח טיסה לחול כולל גם דברים נוספים כמו ביטוח על ביטול הנסיעה, ביטוח על אובדן כבודה וכיו"ב. חברות הביטוח מציעות לכם פוליסות שונות של ביטוחי נסיעה, כאשר ככל שהפוליסה מקיפה יותר כך המחיר שלה יהיה יותר גבוה. כאן ניתן לכם שלושה כללים שיעזרו לכם לבחור ביטוח נסיעות מתאים עבור הטיסה שלכם.

ביטוח טיסה לחו"ל

דרך התשלום

כולנו מקווים שלא נצטרך להפעיל אף פעם את ביטוח הנסיעות, אבל למרבה הצער ישנם מקרים שבהם אנחנו זקוקים לו. עוד לפני שאתם מתחילים את הנסיעה שלכם וודאו מהי הדרך שבה אתם יכולים להפעיל את הביטוח, ואיך תוכלו להיות בטוחים שבמקרה הצורך העלות של הטיפול הרפואי לא תיפול על הכתפיים שלכם.

 

כיסוי תרחישים

כאשר אתם בוחרים את היקף פוליסת הביטוח, עליכם להבין מה סוג התרחישים שבהם אתם יכולים להיתקל כאשר אתם נמצאים מעבר לים. אם אתם נוסעים לצורך ספורט או טיול, חשוב לוודא שהמצבים הללו כלולים בפוליסה שלכם, כדי שבמקרה הצורך תוכלו להפעיל את הביטוח גם עבורם. במידה ואתם טסים ליעד אקזוטי וודאו שהוא נכלל ברשימת היעדים של הביטוח שלכם.

ביטוח טיסה לחו"ל

השוואת מחירים

הדבר האחרון שאותו כדאי לעשות לפני סגירת הפוליסה הוא להשוות מחירים בין הצעות שונות. כמו בכל דבר, גם בביטוח נסיעות לחו"ל אין שום סיבה שנשלם מחיר גבוה סתם. יחד עם זאת, לעיתים ביטוח במחיר נמוך הוא כזה שמכסה פחות תרחישים, דבר שכמובן יש להימנע ממנו. וודאו היטב מה היקף הפוליסות שביניהן אתם עורכים את השוואת המחירים.

 

לסיכום

בכל טיסה לחו"ל, בלי ביטוח נסיעות איכותי אנחנו לא יכולים להתחיל את הנסיעה. המטרה של הביטוח היא קודם כל לכסות מקרים של טיפול רפואי מעבר לים, דבר שבלי הביטוח יכול לעלות הון תועפות. בבחירת הביטוח כדאי להשוות מחירים בין חברות שונות, אך לפני כן יש לוודא מה היקף הפוליסה כדי למנוע מצב שבו אתם בוחרים ביטוח במחיר נוח, אך כזה שלא מכסה מצבים מסוימים.

ביטוח טיסה לחו"ל

אולי יעניין אותך גם