כל מה שצריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל עם IShield!

נוסעים לחו״ל? איזה כיף לכם! בין אם אתם נוסעים לחופשה מפנקת בעיר אירופית מקסימה, בטן גב על חוף מדהים או לטיול ארוך אחרי צבא של כמה חודשים, יש כמה דברים חשובים לעשות לפני שנוסעים. נסיעה לחו״ל היא בעיקר הרפתקה כיפית ומרגשת אך יש מספר דברים בירוקרטים שיש לפתור על מנת לטוס בראש שקט ולהנות מכל רגע.

אחד הדברים החשובים ביותר הוא ביטוח הנסיעות. כשאתם שוהים בחו״ל הכיסויים השונים שיש לכם בארץ אינם תקפים שם. לכן חשוב מאד לוודא שאתם מבוטחים בחברה מעולה ומקצועית שתדע איך לסייע לכם במקרה הצורך ולאן להפנות אתכם במצב של תאונה או פציעה.

נכון, אף אחד לא אוהב לחשוב על מצב של פגיעה, פציעה או תאונה בחו״ל אך דברים כאלה קורים לעיתים. על מנת לצמצם נזקים כדאי שנהיה מוכנים לכך על כל מקרה שלא יהיה. בנוסף הוצאות רפואיות בחו״ל עלולות להיות מאד כבדות ולהצטבר לסכומים גדולים – לכן ביטוח נסיעות הוא בגדר חובה לכל מי שנוסע ואין להקל בו ראש.

 

מה הכי חשוב שתדעו לפני שאתם עושים ביטוח נסיעות? כמה דגשים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם סוגרים ביטוח!

ביטוח עושים בחברה מקצועית ומנוסה

דבר ראשון והכי חשוב ביחרו בחברה מנוסה ובעלת מוניטין מעולה. כך תוכלו לטוס בראש שקט ולדעת שיש מאחוריכם אנשי מקצוע שיעזרו לכם במקרה הצורך. חברת ביטוח נסיעות טובה כגון פספורט קארד תסייע לכם בכל מקרה רפואי בחו״ל וגם תעזור לכם גם להבין כיצד להגיש את מסמכי הביטוח על מנת לקבל כסף בחזרה אחרי המקרה.

ביטוח נסיעות לחו_ל

איזו פוליסה מתאימה עבורכם?

חברות ביטוח מנוסות ידעו איזה פוליסה להתאים לכם. לכל אחד יש צרכים אחרים בביטוח נסיעות לחו״ל. הפוליסות משתנות בהתאם למספר גורמים. הנתונים האישיים שלכם לדוגמא גיל, היסטוריה רפואית ומצב רפואי ישפיעו על הפוליסה.

בנוסף הפוליסה משתנה בהתאם לתוכניות שלכם לדוגמא, אם אתם מתכננים לעשות פעילות של ספורט אקסטרים תהיה לזה השפעה על הביטוח. בנוסף אולי תרצו גם לבטח טיסות או ציוד. עליכם להגדיר מה הצרכים שלכם ובהתאם לזה לשוחח עם סוכנות הביטוח ולקבל הצעה. תוכלו להתקשר פספורט קארד טלפון ולקבל מהם הצעה מעולה שתענה על כל הצרכים שלכם.

ביטוח עם IShield

אי שילד היא סוכנות ביטוח ותיקה ואמינה המתמחה במתן פתרונות ביטוח נסיעות מקיפים לטיולים מסוגים שונים, החל מחופשות קצרות ועד לנסיעות ארוכות. אי שילד מציעה חבילות ביטוח מותאמות למצבים רפואיים שונים כמו ביטוח כבודה, תאונות אישיות, ביטוח טלפונים סלולריים ומחשבים ניידים, וכן כיסויים לתרמילאים, ספורט חורף, ביטולי טיסות, ספורט אתגרי ועוד, כאשר ישנה התמקדות בשירות לקוחות אישי ומקיף. Ishield מספקת מספר דרכים ללקוחות ליצור איתם קשר, כולל טלפון, WhatsApp ודואר אלקטרוני. מטרת החברה היא לפשט את תהליך רכישת ביטוח הנסיעות ולהבטיח שהלקוחות יקבלו את הכיסוי הטוב ביותר במחירים אטרקטיביים, כל זאת תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של שירות.

 

נפצעתם? מה עושים?

אם אתם כבר שוהים בחו״ל ונפצעתם או שאתם זקוקים לשירותים רפואיים קודם כל תצרו קשר עם חברה הביטוח שלכם. האם ינחו אתכם כיצד לנהוג בהתאם לכל מקרה. כשאתם רוכשים את הפוליסה שאלו את הנציגים איך יוצרים איתם קשר במידה ומשהו קורה הם כבר ידעו להנחות אתכם בצורה הטובה ביותר מה לעשות.

לאורך הטיול וודאו שיש לכם בהשג יד את פרטי הקשר של חברת הביטוח. אלה הם הדגשים המשמעותיים לעוד מידע התייעצו עם הסוכן. לא משנה לאן אתם נוסעים בחרו בביטוח מעולה שיאפשר לכם לטוס בראש שקט – לכו לחקור את העולם ותהנו!

ביטוח נסיעות לחו_ל

אולי יעניין אותך גם