מה עדיף רכישת קרקע או רכישת דירה

הגעתם למסקנה שאתם רוצים שיהיה לכם נכס? לא מוכנים להמשיך ולשלם עוד שנים רבות שכר דירה? אם כך, אין ספק שאתם צודקים, כי אם אתם כבר משלמים כל כך הרבה, למה שזה לא יהיה עבור נכס ששייך לכם? אם יש לכם דילמה בין רכישת קרקע ובין רכישת דירה אנחנו יכולים להבין אתכם, שכן מדובר על החלטה משמעותית ביותר שתשפיע על המשך חייכם. זקוקים לעזרה? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

 

למי מתאים לרכוש קרקע?

לא כל האנשים מודעים לכך ומבינים זאת, אך בפועל, מי שקונה קרקע לא מסיים את ההוצאות שלו ברכישת הקרקע עצמה. כלומר, אפילו אם תוכלו לקבל משכנתא על קרקע שתהיה עם ריבית מאוד אטרקטיבית, אל תשכחו שבהמשך תצטרכו גם לבנות על הקרקע הזאת את ביתכם, מה שיעלה לכם כמובן עוד כסף. לכן בהחלט ניתן לומר שהאפשרות של רכישת קרקע יכולה להתאים רק למי שבאמת יש לו את כל ההון הדרוש, או לפחות חלק נכבד ממנו, כי מדובר על השקעה שלרוב תהיה הרבה יותר גדולה לעומת רכישת דירה.

רכישת דירה

איך מוצאים דירה?

חושבים שהאפשרות של רכישת דירה יכולה להיות מעניינת יותר עבורכם והרבה יותר רלוונטית? אם כך, כעת אתם בוודאי תוהים איך מוצאים דירה מתאימה להשקעה. האמת היא שזה לא משנה אם אתם רוצים לקנות היום דירה שאח"כ תגורו בה או שתרצו לקנות נכס להשקעה, כי מה שבטוח זה שאין סיבה להשקיע זמן רב מאוד בחיפושים. זה נכון שתוכלו להיעזר במודעות שונות שמתפרסות אונליין, אך בפועל אין תחליף לשירותיו של מתווך בהרצליה. איש מקצוע כזה יכול לקחת אתכם, פעמים רבות, לראות נכסים שכלל לא תוכלו להגיע אליהם בשום דרך אחרת, אז למה לחשוב פעמיים? בנוסף לכך, מתווכים שעובדים באזור הרצליה מכירים את המקום ויידעו להמליץ לכם על האזור הכדאי ביותר להשקעות בתחום הנדל"ן.

 

הדרך לבחור מתווכים מובילים

בין אם אתם רוצים לקנות קרקע ולבנות עליה בית פרטי ובין אם אתם מחפשים דירה קטנה בהרצליה, חשוב לבדוק לאיזה מתווכים אתם פונים. זה שיש הרבה אנשי מקצוע שעובדים בתחום הזה זה טוב ויפה, אך רק חלק מהם הם אנשים שבאמת תרצו לקבל מהם עזרה, שירות וליווי מקצועי. לכן חשוב לברר ממתי המתווכים שאליהם רציתם לפנות עובדים בתחום, ובנוסף, רצוי מאוד לבדוק גם האם הם נחשבים למתווכים מומלצים. כדאי שתיקחו לתשומת לבכם גם את נושא העמלה, כי אין משרד תיווך שיוכל לעזור לכם ולתת לכם שירות מבלי שתצטרכו לשלם לו. בנקודה הזאת חשוב לדעת שיש משרדים שבהם העמלה תהיה יותר גבוהה לעומת מקומות אחרים, מה שאומר שחשוב לברר את העניין הזה מראש כי אין סיבה לשלם סכום מופקע.

היכנסו לאתר: http://www.reef-real-estate.com.

אולי יעניין אותך גם

נדל"ן
איך לקנות בית בישראל היום

רכישת בית בישראל יכולה להיות השקעה מוצלחת ומתגמלת למדי, אך התנהלות מול שוק הנדל"ן הסבוך דורשת תכנון מוקדם ושיקול דעת מדוקדק. בין אם אתם גרים

קרא עוד »