איך לקבל מימון של 70% לנדל"ן בארה"ב?

מתלבטים לגבי השקעה בנדל"ן בארה"ב אולם חוששים כי ההון שלכם איננו מספיק? ובכן, אתם יכולים לקבל מימון בגובה של 70%. כיצד? להלן כל הפרטים החשובים.

השקעה בארה"ב – הון עצמי נמוך משמעותית לצורך השקעה

אין כל ספק כי השקעה בנדל"ן בארה"ב מהווה יתרון עצום בעבור משקיעים אשר רוצים להשקיע את כספם בחכמה, וזאת בשל העובדה כי הנכסים אשר נמכרים בארה"ב, גם באזורי ביקוש כדוגמת לוס אנג'לס וניו יורק נחשבים לזולים באופן יחסי ממדינות אחרות בעולם, כולל ישראל. בנוסף, מדיניות המס המקלה של ארה"ב בעבור משקיעים זרים מאפשרים להשקיע הון ראשוני נמוך יחסית בעבור רכישה, כאשר היום הטרנד הבולט בעולם הטרנד הוא פיזור השקעה בנכסי נדל"ן לצרכי מגורים כמו גם מסחר, וזאת על מנת לקבל תשואה גבוהה ככל האפשר. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בהשקעה רצינית מאוד אשר בגינה יש לקחת בחשבון מגוון רחב של אלמנטים, כאשר האלמנט החשוב ביותר הוא ההון הראשוני. למעשה, ע"פ המומחים של חברת ג'נסיס 100, החברה המובילה בישראל לתחום השקעות נדל"ן בחו"ל ההון הראשוני יקבע הלכה למעשה את אופציות ההשקעה אשר פתוחות בפניכם, כאשר כיום באמצעות ליווי בנקאי מבנק מוביל ניתן לקבל מימון של עד 70%.

אחוזי אנחה

כיצד מקבלים מימון של 70% לצורך רכישה של נכס נדל"ן בארה"ב?

חברת ג'נסיס 100 נחשבת מזה שנים רבות לחברה המצליחה ביותר בתחום השקעות נדל"ן בארה"ב, זאת בשל הצלחה כבירה באיתור נכסים אטרקטיביים אשר מניבים תשואה של עשרות אחוזים. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן בעבור משקיעים ישראלים אשר הונם הראשוני נמוך, וזאת בשל העובדה כי החברה מעניקה אפשרות לקבלת ליווי מבנק אמריקאי מוביל אשר יעניק לכם מימון של 70% מערך הנכס. צוות העובדים של החברה אשר מורכב מעורכי דין ואנשי נדל"ן מנוסים יבצע בעבורכם את הבדיקות הפיננסיות הרלוונטיות, כל זאת בהתאם לסכום ההשקעה הראשוני אותו תרצו להשקיע ומטרות ההשקעה שלכם. חשוב לציין כי החברה מספקת את השירות הזה באופן בלעדי, כל זאת בשל קשרים אדוקים אותה החברה מקיימים עם בנקים מובילים מרחבי העולם אשר מעניקים את אפשרות המימון בתנאי החזר נוחים אשר יחזירו את עצמם, זאת בשל העובדה כי לאחר ההשקעה תוכלו לראות כיצד אתם מקבלים תשואה קבועה – מבלי לצאת מהבית או מגבולות מדינת ישראל.

צרו קשר עוד היום עם המומחים של חברת ג'נסיס 100 לצורך רכישה של נכסי נדל"ן בארה"ב

אם אתם מתלבטים כעת לגבי השתלבות בעולם הנדל"ן וחוששים מנושא ההון הראשוני, אנו מזמינים אתכם לפנות באמצעות האתר https://www.genesis100.co.il השאירו פרטים מלאים ותוך זמן קצר נציג מטעם החברה ישוב אליכם לצורך תיאום פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות במשרדי החברה. קדימה, למה אתם מחכים?

אולי יעניין אותך גם

נדל"ן
איך לקנות בית בישראל היום

רכישת בית בישראל יכולה להיות השקעה מוצלחת ומתגמלת למדי, אך התנהלות מול שוק הנדל"ן הסבוך דורשת תכנון מוקדם ושיקול דעת מדוקדק. בין אם אתם גרים

קרא עוד »