איך להשיג מימון ומשכנתא להשקעה בבתים בארצות הברית

השקעה בארצות הברית יכולה להיות אחד הדברים הכי חכמים שאתם יכולים לעשות. שוק הנדל"ן בארצות הברית נותן לא מעט הזדמנויות גם לשחקנים קטנים, ואתם יכולים לקפוץ על העגלה הזו ולאפשר לעצמכם לייצר הון רב בלי הרבה מאמץ. האתגר הגדול שאותו אתם צריכים לעבור הוא מימון של ההשקעה הזו, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לעשות את זה.

 

השקעות נדל"ן בחו"ל

כפי שתוכלו לראות כאן CPI – השקעות נדל"ן, להשקעות נדל"ן מעבר לים יש מספר יתרונות על פני ההשקעה כאן בישראל. מחירי הנדל"ן בישראל הם מהגבוהים בעולם, מה שסוגר את השוק הזה בפני משקיעים קטנים ובינוניים. בדרך כלל בעולם הנדל"ן השחקנים הכבדים הם אלו שנותנים את הטון, ואתם כנראה תישארו מחוץ למשחק אם אין לכם הון מספיק.

 

למה דווקא ארצות הברית

בארצות הברית ההשקעות שלכם לא מחויבות במס גבוה, כך שגם אם בארץ הייתם יכולים להרוויח יותר בדרך כלל פערי המס מוחקים את היתרון הזה. בנוסף, יש לא מעט מקומות בארצות הברית שבהם תוכלו לרכוש נכס מניב בלי להוציא יותר מידי כסף. כל אלו הופכים את ארצות הברית ליעד מועדף עבור משקיעי נדל"ן פרטיים.

 

משכנתא ומימון

השקעה בנדל"ן היא השקעה שעבורה אנחנו זקוקים להון עצמי גבוה בתור התחלה. בלי הון גבוה לא תוכלו לרכוש נכס איכותי מה שיוביל לכך שהרווחים שהנכס יניב לכם לא יהיו גבוהים. בקנייה של נכס בארצות הברית עומדות בפניכם שתי אופציות בכל הנוגע למימון ההשקעה. האופציה הראשונה היא לקיחה של משכנתא מבנק בארצות הברית.

לא כל בנק בארצות הברית יאפשר למי שאינו אזרח אמריקאי לקחת משכנתא, אולם ריבוי הבנקים שם מאפשר לכם למצוא לא מעט בנקים שדווקא כן יסכימו לתת לכם משכנתא למרות שהדרכון שיש לכם הוא ישראלי בלבד. אופציה נוספת היא לקיחה של משכנתא בארץ לטובת מימון של קניית נכס בארצות הברית. לשם כך, תצטרכו להיות בעלי נכס בארץ, וכמובן להציג את הרווח על הנכס שם.

 

השקעה דרך חברות מקצועיות

אם אתם מרגישים שהמימון הוא הנקודה שמעכבת אתכם מקניית הנכס בארצות הברית, ישנן לא מעט חברות שיאפשרו לכם להשקיע את הכסף שלכם דרכן. אותן חברות יודעות כיצד להתמודד מול הבירוקרטיה האמריקאית, והן יעזרו לכם למצוא נכס מתאים גם בלי לקחת הלוואה. כמובן, איכות הנכס תהיה בהתאם לרמת ההון שאתם מחזיקים.

 

לסיכום

השקעה בנדל"ן בארצות הברית יכולה להניב לכם רווחים נהדרים אם רק יודעים איזה נכסים לבחור. הדבר החשוב ביותר הוא למצוא מקור מימון עבור ההשקעה כדי שתוכלו לקנות נכס מניב. שתי האפשרויות המרכזיות הן השקעה בעזרת כסף שאותו תלוו בבנק אמריקאי, כזה שמעניק הלוואות גם למי שאינם מחזיקים בדרכון מקומי, או לקחת משכנתא בבנק ישראלי לטובת קניית נכס בארה"ב.

משכנתא ומימון

אולי יעניין אותך גם

נדל"ן
איך לקנות בית בישראל היום

רכישת בית בישראל יכולה להיות השקעה מוצלחת ומתגמלת למדי, אך התנהלות מול שוק הנדל"ן הסבוך דורשת תכנון מוקדם ושיקול דעת מדוקדק. בין אם אתם גרים

קרא עוד »