משכנתא – מתמקחים עם הבנק

אם אתם שוקלים להתמקח עם בנק המשכנתאות שלכם, כדאי לדעת שזה אכן מומלץ ואפשרי. רגע לפני לקיחת משכנתא, מה חשוב לדעת? האם הבנק פתוח למו"מ? השורות הבאות בשבילכם, מדריך נטילת משכנתאות תוך חיסכון בכסף בטווח הארוך.

כשם שמתמקחים כשרוכשים מוצר בחנות, ככה אפשר לעשות גם במקרים של נטילת הלוואה. יחד עם זאת, חשוב לעשות זאת בצורה שבה נהוג לפעול. כשמדברים על מיקוח מול בנק המשכנתאות, מדברים למעשה על ייעוץ משכנתא מקצועי. בעזרתו על יועץ המשכנתא, אתם למעשה תוכלו להתמקח על ההחזרים החודשיים שלכם ועל התנאים של מסלולי המשכנתאות שתיטלו על עצמכם. באתר www.mashcantainfo.com תוכלו לקבל מידע מקיף בנוגע לסוגים של משכנתאות, קריאה מומלצת.

 

במה כרוכה נטילת משכנתא?

משכנתאות כרוכות בלקיחה בחשבון של פרמטרים רבים. יש צורך להבין את סוגי המשכנתאות השונות, כמו כן להבין מה הם התנאים שתוכלו להנות מהם. בעוד שלכל מסלול משכנתאות מאפשר הטבות והתחייבויות מסוגים שונים, חשוב לבצע מחקר שוק מסוים. למזלנו, את מחקרי השוק האלו, יועצי המשכנתאות מסייעים בביצועם.

כשאתם ניגשים לקבל הצעה לתמהיל משכנתא מיועץ המשכנתא שלכם, אתם למעשה מקבלים שירות פיננסי אובייקטיבי. יחד עם זאת, אם תקבלו ייעוץ משכנתא מהבנק, אתם תקבלו הצעות אשר מטיבות עם הבנק, לא אתכם. אם כך, כשרוצים להתמקח עם הבנק, קודם כל מקבלים ייעוץ משכנתא דרך חברה שהיא גורם חוץ בנקאי.

 

התנהלות מקיפה אל מול בנק המשכנתאות מקטינה את יכולת המיקוח

אם תקבלו את הצעת תמהיל המשכנתאות שלכם מבנק המשכנתאות, אתם תקטינו את יכולת המיקוח שלכם. נקודת המוצא שלכם תהיה נקודת מוצא של הפסד כספי מסוים. מטבע הדברים, בנק המשכנתאות יציע לכם את תמהילי המשכנתאות אשר רווחיים לבנק בטווח הארוך. אם תקבלו הצעה לתמהיל משכנתאות מיועץ פרטי, נקודת המוצא שלכם תהיה בעלת יכולת מיקוח גבוהה.

עוד חשוב להבין, יכולת המיקוח שלכם מול הבנק מושפעת גם מגודל ההון העצמי שתביאו אתכם. במקרים רבים, בנק המשכנתאות יוכל להתגמש בצורה כזו או אחרת אם ההון העצמי של לווה המשכנתא גדול מספיק. במילים אחרות, הבנק יבין מכך שהסיכונים מופחתים על לקוח זה, מה שעשוי להגמיש את תנאי העסקה של המשכנתא.

 

המלצה גורפת לנוטלים של משכנתאות

אם אתם מתכננים ליטול משכנתא, ההמלצה הגורפת היא קבלת כל המידע המקדים מראש. ככל שתתנהלו מחושב יותר וחכם יותר, ככה תוכלו להגיע עם נקודת מוצא טובה יותר מול בנק המשכנתאות. וככל שנקודת המוצא טובה יותר ומלווה בתמהילים טובים של משכנתאות, ככה יכולת המיקוח שלכם מול הבנק תגדל. בקרו את יועץ המשכנתאות שלכם, קבלו המלצות לתמהילי משכנתאות וצאו לדרך. כדאי לדעת, ניתן לקבל ייעוץ משכנתאות לא רק בחברות פרטיות לייעוץ משכנתא. אפשרי גם דרך בתי השקעות, דרך בנק המשכנתאות ועוד.

בנק

אולי יעניין אותך גם

יועץ מומחה למשכנתאות
משכנתאות
איך בוחרים יועץ משכנתא

בעת ביצוע אחת העסקאות הגדולות של חיינו, עלינו לבחור יועץ משכנתא מהימן ואיכותי שיעזור לנו לעבור את הדרך הארוכה מבלי חשש. אבל איך נוכל לדעת

קרא עוד »