סוגי הלוואות לעסקים

אין הלוואה אחת שהיא נכונה לעסק. כל עסק צריך סוג הלוואה אחר, וגודל הלוואה אחר.

בשוק כיום יש עסקים גדולים, עסקים קטנים, עסקים ציבוריים ועסקים פרטיים. המגוון הרחב יצר בהתאם מגוון רחב של הלוואות.

בגלל הריבוי בסוגי ההלוואות בתור בעל עסק ניתן לעיתים ללכת לאיבוד ולא לדעת איזה הלוואה אתה צריך.

בדיוק בשביל זה עשינו לכם סדר בסוגי ההלוואות הקיימים.

 

הלוואה בנקאית

עסקים יכולים לקחת הלוואות מהבנקים. הלוואות אלו לא ניתנו בקלות. הבנקים מבצעים בדיקה מקיפה על בעל העסק, על חסכונותיו ועל הלוואות נוספות שלקח. לפי בדיקה זו ניתנת ההלוואה. לעיתים הבנקים גם בודקים האם העסק הוא בעל סיכון גבוה. אם הם מוצאים את העסק כבעל סיכון גבוה הם לא יתנו לו הלוואה.

 

הלוואות בערבות המדינה

גם המדינה נותנת הלוואות. היא נותנת הלוואות גם לעסקים וותיקים וגם למסלולים בהקמה. אלו שני מסלולים שונים. היתרון בערבויות אלו הוא שאין צורך בערבים. כל שצריך הוא הצגת הון עצמי. מסלול זה מתאים במיוחד לעסקים קטנים.

 

הלוואה חוץ בנקאית

מאחר שהבנקים לעיתים מקשים על נתינת הלוואה לעסקים ישנה אופציה לקחת הלוואה חוץ בנקאית. הלוואה זו ניתנת על ידי חברות שזהו עיסוקם – מתן הלוואות. לכן, גם אם לא קיבלתם הלוואה מהבנק תוכלו לפנות לאחת מהחברות שנותנות הלוואות ולקבל הלוואה.

 

הלוואה מיידית

עיתים, עסק חייב הלוואה מיידית, שתגיע ללא דיחוי. בדיוק בשביל זה קיימת האופציה ללקיחת הלוואה מיידית. הלוואת אלו הן בסכומים קטנים ותהליך הקבלה שלהן יחסית מהיר.

 

הלוואה בריבית קבועה או משתנה

אתם יכולים לבחור האם אתם מעדיפים לקחת הלוואה בריבית קבועה – הלוואה בה אם משתנה המדד גם משתנה הריבית בהתאם כך שלעיתים תרוויחו ולעיתים תפסידו. או, שתעדיפו הלוואה שמוצמדת למדד והריבית משתנה בהתאם אליו.

 

הלוואה לעסק בהקמה

לא קל להקים עסק. לכן ישנן הלוואות מיוחדות המיועדות לעסקים חדשים. את ההלוואה ניתן לקבל מכל שלוש המסלולים שהצגנו. לעיתים ההלוואה היא לא רק להקמת העסק, היא גם לעסק שכבר הוקם אבל הוא בראשית דרכו ולכן עדיין צריך עזרה

 

הלוואה לעסק קיים

עסק קיים צריך הלוואה ממגוון סבות. לעיתים הוא צריך הלוואה מיידית כדי לצאת מצרה, ולעיתם הוא צריך הלוואה כדי להגדיל את היקף העסק. אבל יש לזכור שיש מגוון רב של סיבות ללקיחת הלוואה גם לעסק קיים ולכן צריך לחשוב היטב מהי ההסיבה שבעתיה אתם לוקחים הלוואה.

 

הלוואה לפי סוג העסק

לכל עסק התמחות שונה. לכן, ישנן הלוואות שמותאמות לסוג העסק. בכל מסלולי ההלוואות יבדקו מהו תחום המומחיות של העסק שלכם וגודל ההלוואה יהיה בהתאם לסוג העסק.

עולם ההלוואות יכול להיות מבלבל. אנחנו ממליצים לכם לפנות אל המומחים של ביזלנד לייעוץ.

 

דולרים

אולי יעניין אותך גם

דרכים להחזיר הלוואה
הלוואות
3 דרכים להחזיר הלוואה

מטרתה של הלוואה היא סיוע במימוש חלום או יעד כלכלי כזה או אחר. אך לפני שקופצים למים העמוקים, חשוב לדעת איך אתם מתכננים להחזיר את

קרא עוד »
לחיצת יד
הלוואות
הלוואות למוגבלים בחשבון

לקחתם הלוואה מהבנק ולא מסוגלים לעמוד בה? יש סיכוי סביר שהבנק יהפוך את חשבון הבנק שלכם למוגבל. אז אם אתם זקוקים להלוואה נוספת וחוששים מפניה

קרא עוד »