פותחים עסק? אלה כל הדברים שאסור לכם לשכוח

פתיחה של עסק היא אחד הדברים הכי משמעותיים שאתם יכולים לעשות. בישראל, לא מעט עסקים סובלים מחבלי לידה קשים, והמטרה שלנו היא לעזור לכם להימנע מהם. פתיחה נכונה של העסק תשפיע בצורה דרמטית על המשך הדרך שלכם, אבל לצורך זה עליכם להקפיד על מספר דברים. כאן תקבלו סקירה על כמה מהם, וכך תוכלו לפתוח את העסק ברגל ימין. 

 

קופה רושמת

קופה רושמת היא מוצר חובה בכל עסק. הקופה הזו מאפשרת לכם לרשום את כל ההכנסות וההוצאות שלכם, והיא תוכל לחסוך לכם הרבה מאוד זמן. קופות רושמות חכמות יכולות לבצע מספר רב של משימות, ובמקרה הצורך אפילו תוכלו להוציא דוחות כספיים דרך הקופות הללו.

קופה רושמת

ענייני בירוקרטיה

הדבר המאתגר ביותר בכל הקמה של עסק הוא דאגה לעניינים הבירוקרטיים. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לרשום את העסק שלכם בצורה חוקית, כדי לקבל הכרה מהמדינה בשאתם עסק. לאחר מכם יהיה עליכם להוציא אישורים שונים מכל מיני רשויות, כאשר המטרה שלהם היא לאפשר לכם לפעול לפי התקנים שהמדינה קובעת בתחומים מסוימים.

עליכם גם לפתוח תיק במס הכנסה, וכן לוודא שיש לכם חשבון בנק עסקי. הדברים הללו יכולים לקחת לכם מעט זמן בהתחלה, ובמקרים רבים הם עלולים להיות לא נעימים. עם זאת, הקפידו לבצע את השלבים הללו בצורה מסודרת, ואל תדלגו אל אף שלב. המטרה שלהם היא בסופו של דבר לתת לעסק שלכם לעבוד כמו כל עסק תקין.

ענייני בירוקרטיה

מערכת לניהול קשרי לקוחות

מהר מאוד אחרי שתקימו עסק תגלו שהמשאב היקר ביותר הוא הזמן שלכם. כדי למנוע בזבוז זמן מיותר עליכם לדאוג שכמה שיותר משימות לא יהיו על הכתפיים שלכם. אחת המשימות הכי חשובות בכל עסק היא ניהול קשרי לקוחות. עם זאת, המשימה הזו לוקחת לכם יותר מידי זמן ולכן הדבר הנכון הוא להכניס כבר מההתחלה מערכת לניהול קשרי לקוחות אל העסק שלכם.

 

אתר איכותי לעסק

הדרך היעילה ביותר לפרסם את העסק שלכם היא ברשת, ותנאי הכרחי לכך הוא אתר אינטרנט איכותי. המטרה של האתר היא קודם כל להיות כרטיס ביקור וירטואלי עבור העסק שלכם, כזה שמאפשר לכל מי שורצה לקבל עליכם פרטים לעשות את זה בלחיצת כפתור. בנוסך האתר מאפשר לכם לשווק מוצרים דרך הרשת, ואם תבנו אותו נכון הוא יכול לתפקד בתור סניף נוסף שלכם.

 

לסיכום

הקמה של עסק היא עניין מורכב, אולם אם מקפידים לעשות אותו כמו שצריך זה יכול לחסוך לכם הרבה מאוד שכר לימוד. קופות רושמות הם מוצר חובה בכל עסק, וכדאי לדאוג להן עוד לפני ההקמה שלו. הקפידו לסדר את כל ענייני הרישוי לפני פתיחת העסק, ונסו להכניס כמה שיותר מערכות שיעבדו בצורה אוטומטית על מנת לפנות לעצמכם זמן להתעסק במה שבאמת חשוב.

פותחים עסק אלה כל הדברים שאסור לכם לשכוח

אולי יעניין אותך גם

איך מקבלים רישיון עסק
עסקים
איך מקבלים רישיון עסק?

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע בפתיחת עסק. היא מבטיחה שהעסק שלכם עומד בקריטריונים הדרושים שנקבעו על ידי רשויות שונות וכן שהוא עומד בתקנות הרלוונטיות

קרא עוד »
איך נראה יעוץ חכם לעסק
עסקים
איך נראה יעוץ חכם לעסק?

ניהול עסק בישראל נחשב למשימה מאתגרת במיוחד, הן מבחינה בירוקרטית והן בשל התחרות העסקית הרבה. בכדי להצליח במשימה, כדאי שיהיו לכם את כל הכלים המקצועיים

קרא עוד »
עסקים
עסקים
כיצד ייעוץ חכם מייעל את העסק?

בנוף העסקי המהיר והתחרותי של היום, הישארות בקדמת הטכנולוגיה היא חיונית להצלחה. כדי להשיג זאת, ארגונים פונים יותר ויותר לייעוץ חכם, גישה חדשנית המשלבת טכנולוגיות

קרא עוד »
שירותי מחשוב לעסקים
עסקים
שירותי מחשוב לעסקים

בעלי עסק? אנחנו בטוחים שהלו״ז שלכם עמוס, וכל דקה שיכולה להיחסך לכם – חשובה. בשגרה שלכם יש עשרות משימות, וצריך לנהל את העובדים, להוביל פגישות,

קרא עוד »