4 פעולות שרק רואה חשבון יכול לעשות

 רואה חשבון הוא הכתובת שלכם לכל מה שקשור במסים, בירוקרטיה וזכויותיכם כאזרחים במדינה.

כל סוג של אזרח, בין אם שכיר או עצמאי, זקוק בשלב מסוים בחיים ליעוץ מקצועי.

הבירוקרטיה בישראל מאוד מסובכת ולא נעימה, לכן רואה החשבון כל תפקידו הוא לעמוד במקומכם אל מול הרשויות ולדרוש את זכויותיכם.

הוא היועץ הכי טוב עבורכם בענייני המיסוי, החשבונאות והמימון שלכם בישראל.

 

הנהלת החשבון ושכר לעובדים

כעוסק מורשה או חברה בע״מ, ההמלצה היא לשכור רואה חשבון שיוכל לעסוק בצורה הטובה ביותר בהנהלת החשבון עצמו של העסק, וכמובן להנפיק תלושי שכר לעובדים הנמצאים תחת העסק. כמו כן הוא גם מחשב את גובה השכר המגיע לעובד, ומשלם אותו פיזית. כמו כן, רואה החשבון יודע לאתר טעויות כספיות שנעשו, תשלום כפול לספקים, מגלה פתאום חוב של לקוח מפעם או טעויות הפקדה שונות.

 

ייעוץ פיננסי וייעוץ מס

ייעוץ פיננסי הוא ייעוץ אשר רואה החשבון רואה לנכון להציגו בפני האזרח. הוא מסתכל על הניהול הנכון או הלקוי של בית העסק ויודע לייעץ בהתאם לפעולותיו, ולייעל את הניהול של החשבון בצורה חכמה יותר. כמו כן הוא יודע לייעץ בהקשר למסים בישראל, הוא מכיר בצורה טובה את כל הפרטים הקטנים במשוואה, ועל כן במידת הצורך הוא יעזור לכם לנהל את העסק שלכם עם היבטי המס הטובים עבורכם.

 

הצהרת הון נכונה – תוביל אתכם לשליטה חזקה

הצהרת ההון זו שיטה של המדינה, לעקוב אחר פעולותיכם והנכסים שיש ברשותכם. הצהרת ההון היא מן תמונת מצב למה שקורה בעסק כיום. גם שכירים שמגיעים לסכום מסוים צריכים לתת הצהרת הון. היא כוללת בתוכה המון תתי סעיף, שרק רואה חשבון בחולון יוכל לסדר ולהמליץ. הוא יפרט את כל הנכסים בצורה חכמה וחשבונאית, יעשה סדר בדברים ויעביר זאת לרשויות במקומנו.

 

הגשת הדו״ח השנתי היא דבר בסיסי

הדו״ח השנתי הוא סך כל ההכנסות למול ההוצאות של העסק במהלך השנה החולפת. רואה החשבון יברר את סך ההוצאות שמגיעות לכם בחוק, ובכך יצמצם עבורכם את שיעורי המס שתצטרכו לשלם. הדו״ח השנתי אינו דבר נמנע, ועלינו להגישו כעצמאיים לרשויות החוק. רואה החשבון הוא זה שיתמקח מול פקיד השומה, יברר האם סך ההכנסות נכון ואם ההוצאות גם כן התנהלו כשורה. הגשת הדו״ח היא דבר חשוב מאוד ומסובך, לכן נדרש רואה חשבון מסודר שיעשה עבורכם את כל העבודה.

 

רואה החשבון עושה בשבילכם הכל

בתור עצמאיים ובעלי עסק, רואה החשבון בהחלט כאן בשבילכם. הוא יעשה לכם סדר בכל הבלאגן והבירוקרטיה הקיימת, ויעזור לכם להבין את סדר הפעולות כפי שהוא צריך לקרות. חשוב מאוד להתייעץ איתו בכל הקשור לעסק ולזכויות שלכם, כי כל מקצועו הוא לעזור לכם בזה ולהניף את העסק שלכם מעלה, עם מינימום כישלונות ושגיאות שבדרך.           

  מחשבון

 

אולי יעניין אותך גם

מטבעות
טיפים פיננסים
החשיבות שביועץ משכנתא

בעבר, מי שרצה לקחת משכנתא ניגש לבנק וקיבל אישור או סירוב, בזה הסתיים העניין. מי שמע על לקיחת משכנתא בליווי יועץ משכנתאות לפני 15 שנה?

קרא עוד »
כדור
טיפים פיננסים
כיצד ניתן לחשב היקף מעגל

  חישוב של היקף מעגל הוא בעיה מתמטית שהטרידה כבר את היוונים הקדמונים. לפני כמה אלפי שנים התגלה מספר פלאי שנקרא פאי, ובעזרתו אנחנו יכולים

קרא עוד »
מטבע דיגיטלי
טיפים פיננסים
האם ביטקוין מחוייב במס?

הביטקוין הוא המטבע הווירטואלי הנפוץ ביותר, ובשנים האחרונות הוא הגיע לשיאים חדשים. לאור זאת עלתה השאלה האם הביטקוין מחויב במס, על אף היותו מטבע, בשל

קרא עוד »
מטבעות ובית
טיפים פיננסים
לימודי יעוץ משכנתאות בצפון

לימודי יעוץ משכנתאות בצפון, הפכו להיות אחד מה קורסים הכי יוקרתיים ומבוקשים בשוק המשכנתאות כי היום אין מי שנזקק למשכנתא ולא פונה ליועץ פרטי ולא

קרא עוד »