פרויקט דורות עילית – קרקעות חקלאיות למכירה

פרויקט דורות עילית אשר נחשב לפרויקט דגל של משרד השיכון והדיור הוא הזדמנות מצוינת בעבורכם לבצע רכישה של קרקע חקלאית, במחיר נוח ומשתלם. כל הפרטים בעבור משקיעים – במאמר הבא.

פרויקט דורות עילית – העיר החדשה של הציבור החרדי בישראל

פרויקט דורות עילית הינו פרויקט בסדר גודל אשר לא נראה כמותו במדינת ישראל, וזאת בשל העובדה כי מדובר בפרויקט עצום אשר במסגרתו עתידות להיבנות מאות יחידות דיור וכן שטחים מסחריים אשר מיועדים לחברות מכל העולם כמו גם חברות ישראליות, כאשר העיר עתידה להפוך למוקד משיכה אדיר בעבור הקהל החרדי אשר צמא לפתרונות דיור אשר ישמרו על ערכי הקהילה החרדית.משום כך, ניתן לראות כיצד בשנים האחרונות הואצו הפשרות הקרקעות החקלאיות אשר עליהן עתידות לקום העיר החדשה, ולמעשה מדובר בהזדמנות יוצאת דופן בעבור משקיעים לבצע רכישה של קרקעות חקלאיות למכירה אשר עתידות להיות מופשרות בטווח הזמן הקרוב,  במחיר נמוך ממחיר השוק, לפרק זמן מוגבל. כיצד אם כן תוכלו לבצע את הרכישה אשר עתידה לשנות את חייכם ולבסס חיים כלכלים נוחים בשל תשואה קבועה לשנים רבות? להלן הפרטים.

טרקטור

רכישה של קרקע חקלאית בעיר החדשה דורות עילית

כאמור, העיר דורות עילית הינה עיר חדשה אשר עתידה להיות מוקמת בשנים הקרובות,כאשר כיום מדובר בעתודות קרקע חקלאיות של מאות דונמים להפשרה. את הפרויקט משווקת חברת יזמות הבנייה המובילה בישראל מזה כ 30 שנה, חברת אפיקים רוזנטלר, וע"פ נציגי החברה בימים אלו ממש משווקות קרקעות חקלאיות אשר עתידות להיות מופשרות במחירים נוחים ומשתלמים, כאשר התשואה אשר מתקבלת יכולה להגיע גם לתשעה אחוזים, מה שמהווה הזדמנות נדל"ן יוצאת דופן במרכז מדינת ישראל. חשוב לציין כי מדובר בעתודות קרקע אשר עתידות להיות מופשרות לבנייה כבר בשנים הקרובות,ולאור הביקוש הרב מדווחים בחברה על זינוק במספר הפניות.משום כך, אם אתם רוצים גם אתם להצטרף לשוק הנדל"ן התוסס בישראל ולבצע רכישה של קרקע חקלאית במחיר נוח לכל כיס, להלן הדרך.

היכנסו לאתר הרשמי של פרויקט לקבלת פרטים נוספים לצורך ביצוע השקעת נדל"ן משמעותית

באתר הרשמי של פרויקט דורות עילית בכתובת https://dorot-illit.co.il תוכלו לקרוא מידע נוסף אודות העיר החדשה, כמו גם ליצור קשר עם נציגי חברת אפיקים רוזנטלר בכדי להתחיל ולבצע רכישת נדל"ן משמעותית אשר תשרת אתכם למשך שנים רבות, אולם חשוב לציין כי לאור הביקוש מספר עתודות הקרקע אשר נמכרות כיום הינו מצומצם ולכן יש לבצע את ההשקעה בהקדם האפשרי, ובכך לנצל את ההזדמנות להיכנס לשוק הנדל"ן הישראלי וכן לרכוש קרקע חקלאית אשר תופשר בעתיד הקרוב, ותהווה מוקד משיכה אדיר בעבור הציבור החרדי וכן חברות מהארץ ומהעולם אשר ירצו להקים עסקים במרכז המדינה ובסמוך לעורקי תחבורה מרכזיים.

אולי יעניין אותך גם

מעבר כספים
מסחר ומניות
קופת גמל

כאשר מדברים על קופות גמל מתכוונים לקבוצה גדולה של אפיקי השקעה וחסכון שקיימים כיום בעולם הכלכלה הישראלי. בין היתר ניתן למנות בקבוצה זו את ביטוחי

קרא עוד »