שירותי מחשוב לעסקים

בעלי עסק? אנחנו בטוחים שהלו״ז שלכם עמוס, וכל דקה שיכולה להיחסך לכם – חשובה. בשגרה שלכם יש עשרות משימות, וצריך לנהל את העובדים, להוביל פגישות, להתמודד עם לקוחות ולדאוג לתקציבים ורווחים – אז אתם מחפשים איפה לקצר תהליכים, לייעל עניינים ולהרוויח זמן יקר. מה לגבי שירותי מחשוב? אם אתם לא בטוחים מה זה אומר, או איך הם יכולים לעזור לכם – כל התשובות כאן.

 

שירותי מחשוב – אי אפשר בלעדיהם

בתור בעלי עסק שצריכים להתמודד עם עשרות הליכים בו זמנית, אתם מחפשים איך לנהל את המשאבים שלכם בחוכמה, ועם זאת לא להוריד מאיכות השירותים והמוצרים שאתם מספקים ללקוחותיכם. כיום, ישנם כלים שפותחו בדיוק בשביל מטרות אלו, והם מותאמים לכם בתור בעלי עסק.

שירותי מחשוב לעסקים

אילו שירותי מחשוב העסק שלכם צריך?

ברור כי שירותי מחשוב לעסקים הם כלי הכרחי לניהול עסק בצורה יעילה ומיטבית. אבל אילו שירותים יתאימו ספציפית לכם? לכל עסק יהיו צרכים מיוחדים משלו, ועל כן ריכזנו עבורכם כמה דוגמאות, כדי שתוכלו להבין ממה ניתן לבחור:

 

מחשוב ענן

בעזרת שירותי מחשוב ענן העובדים שלכם יוכלו לשתף מידע בתוך הארגון ולקצר בזמנים של התכתבויות הלוך ושוב, וכל זה משרת מרחוק. מה היתרון של שרת רחוק? בלעדיו הייתם צריכים לגייס אנשי IT  ולשלם על תחזוקת חוות שרתים במשרדים שלכם, מה שהיה עולה לכם הרבה זמן וכסף.

 

אנטי וירוס אירגוני

בתור בעלי עסק שמחזיקים בכמויות אדירות של מידע, של הארגון שלכם ושל הלקוחות שלכם – ישנו חשש מהותי מפני תקיפות סייבר וגניבת מידע באינטרנט. בעזרת שירותי מחשוב לעסקים, תוכלו לקבל אנטי וירוס שיותקן בכל הארגון שלכם, וכך יגן על פעולות החברה ברשת, ויאבטח אותה מפני תוקפים למיניהם.

שירותי מחשוב לעסקים

גיבוי בענן

תארו לעצמכם מצב בו קורת טעות אנוש, נפילת רשת או אסון טכנולוגי אחר – וחומרים פשוט נעלמים כאילו לא היו. נתונים, קבצים מהותיים, תיקי לקוחות… מצמרר, נכון? אז בעזרת גיבוי החומרים בענן, תוכלו להבטיח את הימצאותם גם במקרה של אסון טכני כלשהו, וגם תוכלו לישון בשקט בידיעה שהענן מאובטח ברמה הכי גבוהה מפני כל צרה שלא תבוא.

 

HELP DESK

הגעתם ליום עבודה, התחלתם לבצע משימות והופ! תקלה טכנית משביתה את העמדה שלכם, או עמדה של אחד או אחת העובדים שלכם. איזה תסכול. אבל למה לתת לתקלה טכנית להעיב על היום שלכם, לעכב שירות ללקוחות ולתקוע לכם תהליכים? בעזרת שירות HELP DESK תוכלו לקבל תמיכה טכנית מטכנאי שיגיע עד אליכם, או יתחבר למחשב מרחוק ויפתור כל בעיה במהירות.

 

לסיכום

כיום, כמעט ואין עסק שיכול להסתדר בלי שירותי מחשוב לעסקים. מחיסכון בעלויות, טיפול בתקלות טכניות ואבטחת המידע החשוב שנמצא בעסק שלכם, שירותי מחשוב יהיו יד ימינכם ויעזרו לוודא שהכל מתקתק. בחרו בחברה מקצועית, אמינה ובעלת ניסיון והעסק שלכם יצעד קדימה.

שירותי מחשוב לעסקים

אולי יעניין אותך גם

איך מקבלים רישיון עסק
עסקים
איך מקבלים רישיון עסק?

קבלת רישיון עסק, היא צעד מכריע בפתיחת עסק. היא מבטיחה שהעסק שלכם עומד בקריטריונים הדרושים שנקבעו על ידי רשויות שונות וכן שהוא עומד בתקנות הרלוונטיות

קרא עוד »
איך נראה יעוץ חכם לעסק
עסקים
איך נראה יעוץ חכם לעסק?

ניהול עסק בישראל נחשב למשימה מאתגרת במיוחד, הן מבחינה בירוקרטית והן בשל התחרות העסקית הרבה. בכדי להצליח במשימה, כדאי שיהיו לכם את כל הכלים המקצועיים

קרא עוד »
עסקים
עסקים
כיצד ייעוץ חכם מייעל את העסק?

בנוף העסקי המהיר והתחרותי של היום, הישארות בקדמת הטכנולוגיה היא חיונית להצלחה. כדי להשיג זאת, ארגונים פונים יותר ויותר לייעוץ חכם, גישה חדשנית המשלבת טכנולוגיות

קרא עוד »