עסקים באינסטגרם – מה הסוד שלהם?

עסקים המעלים תכנים באינסטגרם עושים רושם על המשתמשים ברשת החברתית מבלי להתאמץ ולהשקיע כסף.

מה הסוד שלהם? על כך במאמר הבא.

 

להפוך את העסק למותג

איזה עסק לא היה רוצה להפוך למותג מדובר ומוכר תוך זמן קצר? כפי הידוע הרושם הראשוני הוא החשוב ביותר במיוחד בשל התחרות הגדולה שיש בין העסקים המשווקים את אותם המוצרים. אם ניקח לדוגמה עסקים המשווקים בגדים, ישנם מותגים שכולם שמעו עליהם ומותגים פחות מוכרים. מה מייחד את העסק שמצליח להיות שם דבר? מה הסוד שלו? – היום בעידן הרשתות החברתיות אנו מבינים שכל אינדיבידואל שיש לו אלפי עוקבים הופך להיות משפיע על דעת הקהל ברשת. כך גם לגבי עסקים. השאלה היא איך משיגים את העוקבים והאם זה מספיק כדי להפוך את העסק למותג.

 

סוד הלייקים

כאמור עסק שיש לו יותר עוקבים יהיה חשוף לעוקבים נוספים, אך כדי להשיג את העוקבים הללו צריך לייצר בחשבון האינסטגרם של העסק אינטראקציה. זאת על מנת שהאלגוריתם של האינסטגרם יזהה את הפופולריות ויחשוף את הפרופיל לעוד משתמשים. הסוד הוא קניית לייקים באינסטגרם בחינם. מה הכוונה קנייה בחינם? העסק לא משקיע כסף על שיווק ופרסום או מממן ידוענים ואושיות רשת שיפרסמו את המוצרים שלו כדי לקבל לייקים, אלא קונה אותם כמעט בחינם כדי שהרווחים והחשיפה יהיו אופטימליים. אין צורך להשקיע בכתיבת תכנים ולהתאמץ, מספיק לפרסם סרטון, תמונה או פוסט, לקנות לייקים ולהפוך לשם דבר כתוצאה מכמות הלייקים.

 

מדוע יש ללייקים השפעה כל כך גדולה?

לייקים הם אייקונים הנחשבים לתגובות חיוביות ללא מילים. למעשה הרמת הבוהן הפכה לאישור והסכמה על דעה מסוימת, טיב של מוצר, אג'נדה וכד'. זוהי שפה אוניברסלית שמשפיעה על דעת הקהל מבחינה פסיכולוגית. כאשר משתמש עוקב אחר משתמש אחר ורואה שיש על פוסט מסוים אלפי לייקים, הוא מבין שמשהו טוב מתרחש גם אם התוכן של הפוסט לא הכי מעניין אותו. למשל, עסק של רהיטים מעלה סרטון על מבצעים בחנות. בעל העסק רכש בסכום מינימלי אלפי לייקים לסרטון והוא עולה גם אצל משתמשים שאינם עוקבים אחר העסק. אותם עוקבים לא צריכים רהיטים וגם לא תכננו לרכוש אותם, אך הם רואים את כמות הלייקים ומבינים שמדובר במותג. קרוב לוודאי שרובם יגיעו לעסק לרכוש רהיטים ויתחילו לעקוב אחרי העסק באינסטגרם. בנוסף, קניית הלייקים מסייעת לעסקים להופיע בפוסטים של האשטגים פופולריים על מנת לקבל חשיפה אינטנסיבית וחשבון שמייצר תנועה. למעשה החשיפה של התכנים תהיה דומה לכמות הלייקים אותם ירכוש העסק ואף יותר ולכן מדובר על קנייה בחינם. החוכמה היא לקנות לייקים אצל ספק לייקים אמין ברשת השומר על דיסקרטיות ונותן שירות מהיר ויעיל. ככל שבוחרים בספק איכותי יותר, כך הלייקים יהיו מעוקבים פעילים ולא מזויפים.

 

מקלדת

אולי יעניין אותך גם