הרימו את העסק עם קניית עוקבים לאינסטגרם

האם העסק שלכם חדש? האם אתם מרגישים שהעסק צולע ולא מתרומם לשום מקום? רוצים לקדם אותו ולא יודעים איך? המאמר יעזור לכם ויסביר כיצד להרים את העסק עם קניית עוקבים לתכנים באינסטגרם.

 

כיצד לקדם את העסק באינסטגרם?

לעסקים רבים יש אתרים שאליהם ניתן להגיע באמצעות מנוע החיפוש של גוגל ועל מנת שיופיעו בעמוד הראשון של החיפוש נעזרים במקדמי אתרים שיש להם טכניקות שונות. ביחד עם זאת, ניתן לקדם את העסק גם באמצעות הרשתות החברתיות ובעיקר באינסטגרם. ברשת יש מיליוני משתמשים מהעולם ויותר מ-2 מיליון משתמשים פעילים בארץ הנכנסים מדי יום לחשבונות שלהם ונחשפים לתכנים של נעקבים או חברים שלהם. הם עוקבים אחר אנשים פרטיים ואחר עסקים שיש להם עניין בהם. אם למשל ישנם אנשים שאוהבים לאכול ולבשל הם יעקבו קרוב לוודאי אחרי מסעדות טובות, תכניות בישול, פרסום מתכונים ועוד. ישנם עסקים שהבינו מהר מאוד שזוהי הפלטפורמה הנכונה בשבילם והם עורכים קמפיין ממומן באמצעות הודעות שעולות למשתמשים או על ידי מובילי רשת שמפרסמים אותן. קידום ממומן כשמו כן הוא. הוא עולה לא מעט כסף ומתאים לעסקים עם תקציב שיווק גדול. ביחד עם זאת ניתן לבחור בדרך זולה ופשוטה יותר.

 

עסקים קונים עוקבים לאינסטגרם

קניית עוקבים לאינסטגרם היא שיטה חוקית ונפוצה של עסקים שרוצים לשווק את עצמם ברשת ללא הוצאות גדולות ובאופן מהיר ויעיל. מדובר על עסקים חדשים, עסקים שרוצים למתג את עצמם, עסקים שירדו מבחינת המכירות, שהעסק שלהם לא מתרומם לשום מקום וכד'. קניית העוקבים מאפשרת להם תוך זמן קצר לתפוס תאוצה ולהמריא מעסק לא מוכר או לא פופולרי לעסק ממותג ומשפיע. את הקנייה מבצעים באמצעות ספק עוקבים וישנם כאלו לא מעט. מומלץ לגלוש ברשת ולחפש ספק אמין ודיסקרטי עם המלצות ושירות מהיר. חשוב להקפיד לקנות עוקבים רק מספקים שעובדים עם משתמשים פעילים באינסטגרם שיש להם חשבונות פעילים ולא עם ספק שיספק לכם עוקבים מזויפים שיכולים להזיק לחשבון העסקי שלכם או מבחינת הגעה אל קהל היעד הרצוי. האלגוריתם של האינסטגרם יודע לגלות זיוף והוא אינו מקבל אותו, כך שהתכנים של העסק יכולים פשוט להיעלם. המשתמשים הפעילים הקנויים הם אלו שהעסק צריך על מנת לקבל חשיפה.

 

מה החשיפה באינסטגרם תעשה לעסק שלכם?

כאשר קונים עוקבים ועולים לעמודים הראשיים של משתמשים נוספים, למעשה הופכים לוויראליים ברשת ומקבלים תודעה רבה גם ממשתמשים אחרים שאליהם רוצים להגיע. כל זה קורה בהשפעה פסיכולוגית המכונה תופעת העדר. משתמשים שרואים שיש לעסק מסוים הרבה מאוד עוקבים, מבינים שמדובר בעסק רציני ואיכותי שכדאי לעקוב אחריו. הם נסחפים אחרי העדר והופכים גם הם לעוקבים. כך העסק צובר יותר עוקבים, מביא יותר לקוחות ומוכר יותר.

 

עוקבים חדשים

אולי יעניין אותך גם