חמישה דברים שלא ידעתם על ביטוח מבנה

בעולם המודרני שבו אנו חיים, ניתן לבצע עשרות סוגים שונים של ביטוחים- החל מביטוח בריאות, ביטוח חיים ועוד. לא הרבה אנשים מכירים את הביטוח שנקרא ביטוח מבנה. החלטנו לספק עבורכם 5 אנקדוטות חשובות שיסייעו לכם להכיר את סוג הביטוח הזה.

בית שני קומות  

תחום הביטוחים

כיום תוכלו לעשות מגוון רחב של סוגי ביטוחים במגוון רחב של תחומים- החל מביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח דירה, ביטוח לבית עסק שלכם, ביטוח צד ג' לרכב וכמובן ביטוח מבנה. בעמוד הקרוב נבחן את התחום ונסביר לכם מדוע עליכם לעשות את סוג הביטוח הזה בהקדם האפשרי!

ביטוח מבנה

ראשית, ביטוח מבנה יסייע לכם במגוון מקרים שעד כה היו נחשבים "לתחום אפור", ולא היה ידוע מי אמור לשלם על הנזק וכמה. מקרים בהם יש בעיות בצנרת המשותפת של המבנה או כל פגיעה כזאת או אחרת בחלקיו השונים של הבניין- הם המקרים שבהם הביטוח יופעל ויחסוך לכם הוצאות רבות ומיותרות.

שנית, תוכלו לבטח את הבניין שלכם במגוון רחב של אפשרויות שהביטוח מציע עבורכם: התפוצצות מיכלי גז, התבקעות, גניבה או פריצה של תכולה משותפת, נזקי טבע ורעידות אדמה ועוד.

שלישית, ביטוח על המבנה שבו אתם גרים רלוונטי רק במבנים בהם גרה יותר ממשפחה אחת. מבנים בהם גרה רק משפחה אחת, אינם זקוקים לסוג הביטוח הזה מכיוון שהם יכולים להסתפק בביטוח דירה ולא מעבר.

רביעית, הפעלת הביטוח תאפשר לכם לחסוך זמן יקר. לצורך ההסבר ניקח סיטואציה שבה המבנה שלכם נפגע כתוצאה מרעש אדמה או מאסון טבע אחר. כעת אתם נמצאים בצומת דרכים ולא יודעים מה עליכם לעשות- האם לפנות לקבלן שאחראי על בניית המבנה או האם לפנות לעירייה בהתאם ליישוב שבה אנו גרים. ביטוח מסוג זה יאפשר לכם להיות רגועים ובטוחים שהנושא בטיפול, ושאתם תקבלו את כספי הפיצויים שאתם ראויים להם. תוכלו לחסוך זמן יקר בכך שלא תצטרכו להתעסק בבירוקרטיות השונות ולעמוד בזמני המתנה ארוכים במגוון מוקדים.

חמישית, תוכלו לרכז מספר פוליסות שונות לפוליסה אחת. כך תוכלו לחסוך עשרות ומאות שקלים בשנה שיוצאים מכספכם האישי. חשוב להזכיר שביטוח מבנה משולם על ידי כלל דיירי הבניין (דרך קופת הועד המשותפת), ולכן ההוצאה האישית שלכם פוחתת.

ביטוח מסוג זה הינו חשוב ומתייחס למגוון רחב של חלקים במבנה. המשותף לכל החלקים הוא שמדובר בחלקים שהבעלות עליהם היא משותפת לכל דיירי הבניין: מקלט משותף, חניון, גג המבנה, דלת הכניסה מעליות ועוד. פנו עוד היום לחברת 'ביטוח וועדים', קבלו את הצעת המחיר הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם על פי סוג המבנה שלכם- ותוכלו להיות רגועים ובטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות!

כנסו אל אתר החברה או צרו קשר בצורה טלפונית.

אולי יעניין אותך גם