יתרונות בכרטיס אשראי קריפטו

שימוש בכרטיס אשראי למטרות תשלום על מוצרים ושירותים הפך מזמן לתחליף נוח וזמין לכסף מזומן ואם אנו ממילא מגהצים את הכרטיס הזה עבור עשרות הוצאות על בסיס יומי, למה שלא נרוויח מכך? חברות אשראי שונות מציעות עסקה לתשלום בכרטיס אשראי קריפטו. באמצעות שימוש בכרטיס יכול בעל הכרטיס לצבור 0.625% ממחזור העסקאות הנעשות בכרטיס בהמרה למטבע ביטקוין. קראו על היתרונות במעבר לשימוש בכרטיס אשראי קריפטו. 

 

רגע אחד, מה זה קריפטו?

קריפטוגרפיה הינה טכנולוגיית הצפנה ממוחשבת. כיום, בעולם התשלום המבוזר מקבל כל משתמש יחידה דיגיטלית ממוחשבת ללא פיקוח של רשויות כספיות המבוססת לרוב על אמצעי האבטחה של מערכת בלוקצ'יין. מטבעות קריפטו מכונים גם מטבעות דיגיטליים או וירטואליים ומשמשים לסחר באמצעות תשלום מבוזר. אמצעי התשלום המבוזר מאפשרים קיום עסקאות של קניית ומכירת שירותים ומוצרים וכן למטרות נוספות.

 

כרטיס אשראי קריפטו – יתרונות

צבירת ביטקוין בכל קנייה

על פי תקנון חברת האשראי בכל רכישה או הוצאה מצטברת של 160 ש"ח על ידי כרטיס אשראי קריפטו של מקס צובר הלקוח 1 ש"ח. אחת לחודש מומר סכום הצבירה למטבעות ביטקוין ללא עמלות בהתאם לשער ההמרה במועד ההמרה.

 

קלי קלות

בשונה משימוש בארנקים דיגיטליים או בכספות פיזיות הדורשים התקנה וגיבוי בנוסף לאבטחה שוטפת וסיסמאות, הרי שהפעלת כרטיס אשראי קריפטו של מקס מאפשרת פתיחה מיידית של חשבון לקוח בחברת ביטס אוף גולד הכולל שירות אבטחה ומשמורת של המטבעות הוירטואליות על ידי טכנולוגיות מתקדמות. שימוש בחשבון האישי קל מאוד לתפעול ומתאפשר מהמחשב או מהנייד.

 

חשבון בחברה מאובטחת ואמינה

חברת ביטס אוף גולד הינה החברה המובילה בישראל לסחר דיגיטלי. ביטס אוף גולד מונה כיום כבר 150,000 חשבונות לקוח ומבחינת הנהלים וההנחיות היא כפופה לרגולציה הישראלית.

 

שימוש ללא דמי כרטיס

מקס מציעה כרטיס אשראי קריפטו ללא תשלום עמלה על הכרטיס למשך שנה מיום ההצטרפות.

 

הטבות נוספות

מלבד צבירת מטבעות ביטקוין בשיעור גבוה נהנים חברי כרטיס האשראי קריפטו של מקס גם משלל הטבות נוספות כדוגמת: שוברי הנחה למסעדות ובתי מלון בארץ ובעולם, הטבות בכניסה לשלל אטרקציות ועוד.

 

מעקב אונליין רציף

ניתן לעקוב אחר תנועות בחשבון האישי בביטס אוף גולד באמצעות האזור האישי. כך יכולים חברי כרטיס האשראי קריפטו לדעת בזמן אמת מה שיעור הרווח שלהם כתוצאה משימוש באשראי קריפטו לביצוע עסקאות שונות.

 

כרטיס אשראי קריפטו של מקס

חברת האשראי מקס מציעה כרטיס אשראי קריפטו המאפשר צבירת כספים בכל עסקה. הכרטיס מיועד עבור אנשים הוותיקים בעולם הסחר הדיגיטלי וכמו גם לחדשים המעוניינים להשתלב בפעילות העסקית בעולם המקוון. ניתן להשאיר פרטים באתר של מקס, להיכנס לרשימת ההמתנה עבור הכרטיס ולהתעדכן על השקתו. כרטיס אשראי maxBack CRYPTO – כל כך קל להרוויח.

כרטיס אשראי קריפטו

אולי יעניין אותך גם