למה שאדם יפנה לעורך דין רצח?

אנו עדים בשנים האחרונות לעלייה משמעותית במספר האזרחים שמגלים באיחור כי עליהם לפנות אל עורך דין פלילי כדי להסתייע בו לאחר שביצעו רצח. עובדה זו גרמה לנו להבין שעלינו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתציג בפני כל דורש את האינפורמציה החיונית בנושא זה. אנו זמינים אתכם לקרוא את המדריך הנוכחי והראשון בסדרה, בו תגלו למה צריך לפנות אל עורך דין רצח.

 

עבירות רצח – מה זה אומר לפי החוק?

רגע לפני שנסביר למה אדם צריך לפנות אל עורך דין רצח, ראוי שנסביר בקצרה אודות עבירת רצח. עבירה מסוג זה היא כזו שבה נגרם מוות לאדם אחר בכוונה תחילה. אם להיות מדויקים, יש לומר כי הדבר אירע מתוך כוונה לא ספונטנית, אלא מעשה שתוכנן מראש תוך שיקול דעת.

 

כדאי לפנות אל עורך דין רצח בגלל הידע שלו

יש המון סיבות לפנות אל עורך-דין רצח לאחר שביצעתם את אחת או יותר מהעבירות שהוצגו בפניכם לעיל. בחרנו להציג תחילה את הסיבה שנוגעת לידע הרלוונטי שיש לעורך דין זה. מדובר בבעל מקצוע שלמד את התחום לאורך שנים וכיום הוא עוסק בו ומלווה את מי שביצעו רצח בחקירות ובבתי המשפט. לאדם הפשוט אין את ההיכרות עם עולם המשפט והחוקים שנוגעים לרצח, כך שחשוב להסתייע במי שמכיר את התחום ויכול להסביר את המשמעות של המקרה שאירע וההשלכות שלו.

 

כדי לנסות ולהפחית את העונש

מי שביצעו עבירת רצח מגלים לא פעם שיש באפשרותם להסתייע בעורך דין שיפחית את העונש שצפוי להם. נציין בהזדמנות זו כי עבירת רצח נחשבת לעבירה החמורה ביותר שקיימת בחוק העונשין. לכן, אדם שהורשע בביצוע עבירה מסוג זה עשוי למצוא את עצמו מאחורי סורג ובריח למשך שנים רבות (מאסר עולם ליתר דיוק).

 

מתכננים לפנות אל עורך דין? הנה כמה טיפים שכדאי להכיר

פנייה אל עורך דין רצח אינה עניין של מה בכך. חשוב מאוד ליישם אותה בשלבים מוקדמים מאוד של ההליך. אם הוזמנתם לחקירה, חשוב לבקש תחילה פגישה עם עורך דין פלילי ולשים לב לכך שאינכם מוסרים מידע טרם הגעתו. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור עוד קודם לכן, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהגעתם אל עורך דין מומלץ. ניתן לקרוא פרטים ברחבי הרשת ולוודא כי עורך הדין הנבחר הינו אדם שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בתחום
  • סייע לאנשים שנמצאים במצב דומה
  • נחשב לשם דבר

 

כמה מילים לסיום

הפנייה אל עורך דין רצח לאחר ביצוע רצח הינה חיונית. כעת, אתם יודעים מדוע, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם עורך דין פלילי שליווה אתכם מתחילת ההליך ועד הסופו. נאחל בהזדמנות זו שיהיה לכם בהצלחה בכל אשר תפנו.

עורך דין רצח

אולי יעניין אותך גם

פירוק חברה
עריכת דין
הבנת פירוק חברה: מדריך מקיף

אם אתם שוקלים לגשת להליך של פירוק חברה, או שההליך נכפה עליכם, חשוב להבין את ההיבטים המשפטיים והמעשיים הכרוכים בתהליך. פירוק חברה יכול להיות תהליך

קרא עוד »