מהם התנאים לקבלת הלוואות למוגבלים בבנק

רוב ההלוואות בישראל ניתנות על ידי הבנקים הגדולים. למרות זאת, במצבים מסוימים הבנקים יסרבו לספק הלוואות, או שידרשו תנאים בלתי אפשריים לשם כך. אל דאגה – אפילו במצבים כאלה יש פתרון, בצורת גופים פיננסיים שמספקים מענה עבור בעלי לקוחות שחשבונותיהם בבנק מוגבלים.

 

מיהו לקוח מוגבל?

לקוחות המוגדרים בבנק בתור מוגבלים הם אנשים אשר אינם עומדים בהחזרי חובות לבנק. בעקבות זאת חשבונם איננו מורשה לקבל אשראי או הלוואות ונחשב מוגבל. לקוחות אשר הוכרזו כמוגבלים בבנק עדיין זקוקים לעיתים להלוואות על מנת לעמוד בהחזרים, או עבור מגוון מטרות אחרות.

משמעות הגבלת החשבון היא היעדר מקורות מימון ובפועל קושי לתפקד באופן כלכלי, לצד קשיים בהתנהלות מול גופים פרטיים או מוסדות המדינה. לכן, הגבלת חשבון הבנק עלולה לפגוע במידה ניכרת באיכות החיים. בירור על מסלולי הלוואות למוגבלים הוא הפתרון הטוב ביותר.

 

מה זה הלוואות למוגבלים בבנק?

למעשה, הלוואות למוגבלים בבנק הן הלוואות שניתנות על ידי גופים שאינם בנק. הבדל המרכזי בין הלוואות בנקאיות להלוואות חוץ בנקאיות, הוא מחיר ההלוואות. בדרך כלל מחיר ההלוואות החוץ בנקאיות יקר יותר מאשר הלוואות מטעם הבנקים. אולם ללא ספק, עצם האפשרות לקבל הלוואה כשצריך גם עבור מי שיש להם מגבלה מהווה יתרון עצום, ולעיתים שווה את המחיר.

 

מסלולים למוגבלים בבנק

ישנם מגוון מסלולי מוגבלים בבנק, כאשר המשותף לכולם הוא ההתאמה לאנשים אשר נמצאים במצוקה כלכלית – ההלוואות מותאמות לצרכי הלקוחות מבחינת יכולת ההחזר וגובה הריבית. ניתן לקבל את הכסף לאחר תהליך אישור יעיל ומהיר. כך, באמצעות ההלוואות, מתאפשר ללקוחות המוגבלים לסיים התחייבויות קודמות, לממן הוצאות חד פעמיות ולבצע מהלכים פיננסיים מסויימים.

 

איך בוחרים מסלול?

לאחר קבלת ההחלטה בדבר נטילת הלוואה חוץ בנקאית, יש לבחור את המסלול המתאים ביותר לצרכים שלכם. הקריטריונים להשוואה הם גובה ההלוואה, תקופת ההחזר וריבית חודשית קבועה, כאשר ככל שתקופת ההחזר ארוכה יותר – גובה הההחזר החודשי יורד.

על ההלוואה להתאים לטווח הארוך כמו הקצר – לכן, יש לבחור הלוואות שמותאמות ליכולות ההחזר החודשי, ולהשוות בין הלוואות בהתאם להוצאות השוטפות או השכר שלכם. כך תוכלו לבדוק האם ההלוואה עונה על הצורך המקורי לשמו פניתם. כמו כן, כדאי לא לוותר על קריאת המלצות של בעלי הלוואות קיימות ולתאם פגישות היכרות עם מספר חברות פרטיות טרם לקיחת ההלוואה.

 

לסיכום, למה חשוב לשים לב?

האפשרות לקחת הלוואות למוגבלים פתוחה כאשר חשבון הבנק אינו מספק מענה הולם. על אף הדחיפות הכלכלית, כדאי לשים לב לא רק למחיר הסופי של ההלוואה אלא גם לפרטים הקטנים. זאת מכיוון שקיים סיכון עבור המלווים, שמשפיע עליהם לנסות להבטיח את המניעים שלהם כבר בעת הסכם ההלוואה.

לא מומלץ ליטול הלוואה בלי לוודא שאתם מבינים את המשמעות המדויקת של ההסכם, ואת אמינות הגורם המלווה. ללא בדיקה קפדנית, אתם עלולים למצוא את עצמכם מעורבים בעסקה לא חוקית מול גורמים מפוקפקים. חשוב לברר שמדובר בגוף בעל רישיון בתחום האשראי על מנת להבטיח לעצמכם ביטחון יחסי.

מהם התנאים לקבלת הלוואות למוגבלים בבנק

אולי יעניין אותך גם

דרכים להחזיר הלוואה
הלוואות
3 דרכים להחזיר הלוואה

מטרתה של הלוואה היא סיוע במימוש חלום או יעד כלכלי כזה או אחר. אך לפני שקופצים למים העמוקים, חשוב לדעת איך אתם מתכננים להחזיר את

קרא עוד »
לחיצת יד
הלוואות
הלוואות למוגבלים בחשבון

לקחתם הלוואה מהבנק ולא מסוגלים לעמוד בה? יש סיכוי סביר שהבנק יהפוך את חשבון הבנק שלכם למוגבל. אז אם אתם זקוקים להלוואה נוספת וחוששים מפניה

קרא עוד »
שטרות
הלוואות
סוגי הלוואות לעסקים

אין הלוואה אחת שהיא נכונה לעסק. כל עסק צריך סוג הלוואה אחר, וגודל הלוואה אחר. בשוק כיום יש עסקים גדולים, עסקים קטנים, עסקים ציבוריים ועסקים

קרא עוד »