תביעות אובדן כושר עבודה – מה תרוויחו מכך?

אובדן כושר עבודה פוגע באיכות חיינו, הן עקב הפגיעה המיידית בהעסקה ובשכר, והן בפגיעה במצב האישי והרגשי.

במקרים כאלה, חשוב להיעזר בעורך דין מנוסה בהתמודדות מול חברת הביטוח במטרה להפיק את המירב מהמצב החדש, אליו קשה להסתגל.

 

"אובדן כושר עבודה" – מהו?

הכוונה בביטוי "אובדן כושר עבודה" לתאר מצב שבו האדם מאבד למעלה מ- 75% מכושר העבודה שלו – זאת כתוצאה מתאונה, מחלה או אירוע בלתי צפוי אחר. ההגדרה המדויקת עבור "אובדן כושר עבודה", והתנאים הנלווים, מתוארים בפוליסת הביטוח.
אובדן כושר עבודה יכול להתבטא במצב שבו, חלילה, לא תוכלו לעסוק יותר באף עבודה, או בעבודה שבה עסקתם עד היום או שאתם מוכשרים לעסוק. אובדן כושר עבודה יכול להיות זמני – החל מתקופה מינימאלית של שלושה חודשים והלאה.

 

למה צריך להיעזר בעורך דין מנוסה בתביעות אובדן כושר עבודה?

עורך דין אובדן כושר עבודה המועסק במשרד מנוסה ומקצועי, יביא עימו לתהליך ניסיון עשיר בתחום המשפטים בכלל (בתחום המשפט האזרחי – נזיקין, תאונות עבודה, תאונות דרכים ותביעות ביטוח) ובתחום כושר עבודה בפרט, לצד יחס מקצועי, אמין ומסור. עורך דין מנוסה ידע לנתב את המשאבים לכדי הצלחה וזכייה בתביעה תוך שמירה על האינטרסים שלכם ושלכן, ותוך היכרות עם כלל ההוראות, ההלכות והחוקים הרלוונטיים.

משרדו של עורך הדין יואב רונקין צבר לאורך עשרים שנות עבודה ניסיון מרובה. מאות לקוחות יוצגו על ידי המשרד מול חברות הביטוח, וזכו בהצלחה.

 

מה נרוויח מתביעת אובדן כושר עבודה?

היחסים בין חברת הביטוח למבוטח עלולים להגיע לכדי תביעה (כלומר, לבית המשפט) סביב השאלה האם המבוטח אכן איבד את כושר עבודתו, באיזו מידה ומה גובה הפיצוי לו הוא זכאי.

עורך דין מנוסה יוכל לסייע לנו להפיק את המירב – כלומר, להגיע לסכום הפיצוי הגבוה ביותר בהתאם לפוליסת הביטוח שלנו ולרמת הנזק שחווינו מהתאונה או מהמחלה שהובילה לאובדן כושר העבודה.
מימוש הפוטנציאל בתביעת אובדן כושר עבודה יבטיח לנו את "השקט הכלכלי" היחסי המגיע לנו, על מנת להשתקם או למצוא עבודה חדשה.

 

פוליסה "עיסוקית" לעומת פוליסה רגילה

בתחילת התהליך נדרש לשים לב לסוג הפוליסה בה אנו מבוטחים (כמובן, מומלץ לבחור פוליסה איכותית "ולחשוב על כך" גם כשאנו לא צופים מראש אובדן כושר עבודה).
פוליסה עיסוקית קובעת כי אנו זכאים לפיצויים במקרה של אובדן כושר עבודה בתחום בו עסקנו קודם לכן, גם אם אנחנו עדיין יכולים לעבוד בעבודה אחרת. לכן, זוהי הפוליסה "הטובה" יותר.
פוליסה רגילה מבטחת אותנו למקרה של אובדן כושר עבודה כללי, ללא תלות במשלח היד הקודם שלנו.

בכל מקרה כזה או אחר, בטרם התביעה חשוב להתייעץ עם עורך דין מנוסה שמכיר את הפוליסות השונות על הדקויות המרובות.

תביעת אובדן כושר עבודה – רק עם עורך דין מהימן ומקצועי בתחום!

 

מאזניים

אולי יעניין אותך גם

פירוק חברה
עריכת דין
הבנת פירוק חברה: מדריך מקיף

אם אתם שוקלים לגשת להליך של פירוק חברה, או שההליך נכפה עליכם, חשוב להבין את ההיבטים המשפטיים והמעשיים הכרוכים בתהליך. פירוק חברה יכול להיות תהליך

קרא עוד »
עורך דין רצח
עריכת דין
למה שאדם יפנה לעורך דין רצח?

אנו עדים בשנים האחרונות לעלייה משמעותית במספר האזרחים שמגלים באיחור כי עליהם לפנות אל עורך דין פלילי כדי להסתייע בו לאחר שביצעו רצח. עובדה זו

קרא עוד »