יועץ משכנתאות פרטי – למה צריך, מה המחיר ואיך בוחרים?

לאחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפונים ליועץ משכנתאות פרטי. תרחיש זה הוביל אותנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי להבין מה גרם לכך ומה חשוב שנדע בנושא. כשקיבלנו את כל התשובות לשאלות, החלטנו להעלות אותן לרשת, כדי שכולם יוכלו להכיר בהן במינימום מאמץ. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתבינו מה גורם לכולם לפנות ליועץ מסוג זה, כמה תשלמו ומהי הדרך הנכונה לבחור באיש מקצוע שיבצע את עבודתו נאמנה. 

 

צריך יועץ בשביל לקבל את כל המידע הנחוץ

כשיצאנו לבדוק את הנושא, היה לנו ברור שאין לנו שמץ של מושג בכל הנוגע למשכנתאות. חשבנו שנוכל להכיר את התחום לאחר שנקרא אודותיו ברחבי הרשת, אבל אנחנו מוכרחים להודות שגילינו די מהר שזה לא נושא קל להבנה. יש כל כך הרבה מושגים שאיננו מכירים ורכיבים שונים שמשפיעים בסופו של דבר על הריביות שיינתנו במשכנתא. כך שאיננו יכולים להרשות לעצמנו לעשות טעות ולו הכי קטנה בעת בחירת המשכנתא. לכן, הבנו שצריך לפנות למומחים בתחום שיציגו בפנינו את כל האפשרויות הטובות ביותר.

צריך יועץ בשביל לקבל את כל המידע הנחוץ

מהן העלויות?

העלות של פגישה עם יועץ משכנתאות פרטי משתנה מאד לאחר. שכן, יש קריטריונים שקובעים את המחיר הסופי, לדוגמא:

  • משך השירות (אם השירות שיינתן יהיה ארוך טווח, המחיר יעלה בהתאם)
  • הוותק של היועץ
  • אחוזי העסקה

תהיו בטוחים שלא נשאיר אתכם באוויר ונציין את טווח המחירים שמתחיל ב – 500 ₪ ועשוי להגיע במקרים מסוימים עד ל – 4 ספרות ויותר. חשוב שתדעו שכל יועץ משכנתא שמחלק את התשלום באופן אחר. כך שתצטרכו לבחור במי שיציע לכם חלוקה טובה של המחיר שתאפשר לכם להסתייע בשירותיו מבלי לשבור חסכונות.

 

קחו טיפ חשוב מהמומחים – אל תבחרו לפי עלות

חשוב שתדעו שבחירה ביועץ משכנתא אינה מתבצעת באופן אקראי. יש 2 דברים שאתם צריכים לשים לב אליהם מראש:

  1. מיקום
  2. איכות

נסביר בקצרה שאתם צריכים לבחור ביועץ שנמצא בקרבת מקום המגורים שלכם. לכן, מי שגרים בראשון לציון צריכים לחפש יועץ משכנתאות בראשון לציון בלבד. לצד זאת, יש לבצע בחירה בבעל מקצוע שנחשב לשם דבר בתחום.

קחו טיפ חשוב מהמומחים – אל תבחרו לפי עלות

זו הדרך שתאפשר לכם לבחור ביועץ מומלץ ומוסמך

אם אתם רוצים להגיע ליועץ מוסמך ומומלץ, עליכם לערוך בירור מקיף תוך שימוש בלשונית הביקורות של גוגל. שכן, זו תציג בפניכם את חוות הדעת שנכתבו על ידי לקוחות קודמים של היועץ הנבחר ותאפשר לשים את האצבע על בעל המקצוע שיתאים לכם כמו כפפה ליד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהסביר לכם למה כולם פונים ליועץ משכנתאות פרטי. כעת אתם יודעים מהי העלות הממוצעת של שירות חיוני זה ויש בידיכם את המידע שיוביל אתכם ליועץ מוסמך. בשלב זה, נותר לנו רק לאחל שיהיה בהצלחה ושתבחרו נכון.

יועץ משכנתאות פרטי - למה צריך, מה המחיר ואיך בוחרים

אולי יעניין אותך גם

כל המידע על משכנתא לנכס מסחרי
משכנתאות
כל המידע על משכנתא לנכס מסחרי

כשמדברים על משכנתאות, אנשים בדרך כלל נוטים להתייחס אליהן אך ורק כהלוואה ארוכת טווח לרכישת דירה. אומנם מרבית המשכנתאות מיועדות לרכישת דירות, אך שוק משכנתאות

קרא עוד »
יועץ מומחה למשכנתאות
משכנתאות
איך בוחרים יועץ משכנתא

בעת ביצוע אחת העסקאות הגדולות של חיינו, עלינו לבחור יועץ משכנתא מהימן ואיכותי שיעזור לנו לעבור את הדרך הארוכה מבלי חשש. אבל איך נוכל לדעת

קרא עוד »