איך מגיעים לראות רואה חשבון?

אם יש משהו שכולנו מודעים לו לגבי החיים שלנו בישראל, זה שאנחנו משלמים הרבה מאוד מיסים. זה נכון שגם במדינות אחרות, כמו למשל איטליה, ישנה התמרמרות גדולה בנושא, אך לכל הדעות אחוזי המיסים שכולנו משלמים כאן מאוד גבוהים. האם מגיעים לכם החזרי מס? איך אפשר לדעת זאת והאם רואה חשבון יוכל לעזור לכם? כל התשובות במאמר שלפניכם. 

  

מתי כדאי לפנות לרואה חשבון מוביל?

האמת היא, שיש הרבה מאוד מצבים שונים בחיינו שבהם כדאי לפנות לרואה חשבון מוביל, כמו למשל:

  • כאשר רוצים לברר האם מגיעים לנו החזרי מס בגין עניין כזה או אחר
  • כשרוצים לפתוח עסק פרטי
  • כשרוצים שמישהו ינהל עבורנו את כל הצד הכלכלי מול רשויות המיסים

 

שימו לב: למרות שאף אחד לא אוהב ולא רוצה לשלם מיסים, אם תעלימו מס או לא תשלמו את המס הקבוע בחוק, אתם תעברו עבירה חמורה שעלולה לעלות לכם ביוקר בעתיד. לכן, לא רק שאתם צריכים לפנות לרואה חשבון, אלא עליכם גם לפנות אליו כמה שיותר מהר.

 

איך בוחרים רואה חשבון?

אם תיכנסו עוד היום ללינק: https://www.hagana.co.il תוכלו לראות שאומנם יש לכם אפשרות לבצע בירורים שונים לגבי החזרי מס בכוחות עצמכם, כי יש היום מערכות ממוחשבות לעניין הזה, אך לא תמיד זה כדאי. בסופו של דבר, רואה החשבון מביא איתו לא רק את התשובה הסופית לשאלה שלכם או לסוגיה שמטרידה אתכם, אלא הוא מביא איתו גם את הראייה המרחבית ותשובה כוללת יותר. אתם מתלבטים איזה רואה חשבון יוכל לעזור לכם? אנחנו ממליצים לכם לברר אודות איש המקצוע כל מה שתוכלו, כמו למשל:

  • עד כמה הוא מנוסה?
  • האם הוא מנהל משרד בתחום ראיית החשבון כבר שנים?
  • מהם תחומי ההתמחות שלו?
  • האם הלקוחות האחרים של משרדו ממליצים עליו ועל השירותים שלו?

 

שימו לב שאומנם בדרך כלל בכל מה שקשור להחזרי מס ובאופן כללי להתנהלות מול רשויות המיסים לא מדברים על עניינים דחופים, אך רצוי לבחור רואה חשבון יעיל. אין טעם לדחות את הגשת הבקשות השונות וככל שרואה החשבון שלכם יעבוד בצורה מהירה ויעילה יותר, כך תקבלו את המגיע לכם תוך זמן יותר קצר.

 

האם רואי החשבון גובים עמלות גבוהות?

כל רואה חשבון שתפנו אליו, ולא משנה מדוע, יגבה מכם תשלום. הוא משקיע בכם את הידע, את הזמן שלו ואת הניסיון שהוא צבר לאורך השנים. מצד שני, זה לא אומר שחובה לשלם מחירים מאוד גבוהים עבור העבודה שמבצעים עבורכם רואי החשבון השונים, כי זה בהחלט נכון שכל מקרה צריך להיבדק לגופו. אם תניחו על שולחנות של רואה החשבון סוגיה מורכבת במיוחד, טבעי שהוא יגבה מכם מחירים גבוהים יותר לעומת ניהול של תיק רגיל מול מס הכנסה, וחשוב להיות מודעים לכך.

 

רואה חשבון

 

אולי יעניין אותך גם

מטבעות
טיפים פיננסים
החשיבות שביועץ משכנתא

בעבר, מי שרצה לקחת משכנתא ניגש לבנק וקיבל אישור או סירוב, בזה הסתיים העניין. מי שמע על לקיחת משכנתא בליווי יועץ משכנתאות לפני 15 שנה?

קרא עוד »
כדור
טיפים פיננסים
כיצד ניתן לחשב היקף מעגל

  חישוב של היקף מעגל הוא בעיה מתמטית שהטרידה כבר את היוונים הקדמונים. לפני כמה אלפי שנים התגלה מספר פלאי שנקרא פאי, ובעזרתו אנחנו יכולים

קרא עוד »
מטבע דיגיטלי
טיפים פיננסים
האם ביטקוין מחוייב במס?

הביטקוין הוא המטבע הווירטואלי הנפוץ ביותר, ובשנים האחרונות הוא הגיע לשיאים חדשים. לאור זאת עלתה השאלה האם הביטקוין מחויב במס, על אף היותו מטבע, בשל

קרא עוד »
מטבעות ובית
טיפים פיננסים
לימודי יעוץ משכנתאות בצפון

לימודי יעוץ משכנתאות בצפון, הפכו להיות אחד מה קורסים הכי יוקרתיים ומבוקשים בשוק המשכנתאות כי היום אין מי שנזקק למשכנתא ולא פונה ליועץ פרטי ולא

קרא עוד »