איך PAPER שומרת על איכות הסביבה

המודעות הסביבתית תופסת את הכותרות בשנים האחרונות, במיוחד לאור משברי האקלים הפוקדים אזורים שונים ברחבי העולם. בתחומים רבים בחיים משתדלים להימנע מזיהום סביבתי ומחפשים פתרונות אקולוגיים כמו בתעשיית הטקסטיל, עולם האנרגיה המתחדשת ומודעות למחזור. גם בתחומי הנהלת החשבונות, הידועה בתור זוללת נייר ידועה, משתמשים ביתרונות הטכנולוגיה על מנת להצטרף למהפכה הירוקה. 

 

חשבונית ירוקה- קווים לדמותה

עסקים רבים משתמשים בכמויות אדירות של דפים. חשבתם לעצמכם כמה פנקסי חשבוניות המונפקות ללקוחות או ספקים, נגמרים מדי יום? התשובה המיידית היא אינספור. לכן הוחלט לפני כמה שנים לעבור לחשבוניות ירוקות. אם תרצו פרטים נוספים אודות חשבוניות ירוקות ופונקציות אחרות בעולם הנהלת החשבונות הדיגיטלי, כנסו לאתר PAPER.

 

צמצום כריתת העצים

השנה היא 2022, והמודעות לכריתת יערות וגיזום עצים במציאות של היום קיימת ונוכחת. הכחדת היערות, ובפרט יערות הגשם, היא סכנה ממשית לשלומו של כדור הארץ. מתוך כך ובמסגרת מאמצים לצמצום כריתת העצים ברחבי העולם, הגיחה לחיינו החשבונית הירוקה, המשלבת פתרון אקולוגי וטכנולוגי בעת ובעונה אחת. כיום, רוב עולם העסקים מתנהל עם חשבוניות דיגיטליות, כאלה שאינן מזהמות את הסביבה ויעילות אף יותר מאשר חשבוניות הנייר.

 

יתרונות החשבוניות הדיגיטליות

אז לאחר שהבהרנו שהחשבוניות הדיגיטליות אינן מודפסות לעולם, נדגיש כי הן מופקות מתוך המחשב בצורה דיגיטלית, ללא שימוש ובזבוז מיותר של נייר. מדובר לא רק בפתרון ירוק יותר אלא גם כזה המשלב נוחות, סדר וארגון. הדבר החכם ביותר לכל עסק כיום, קטן כגדול, הוא לעבור לעבוד עם החשבונית הירוקה.

למשל, אפשר לחוס על המגירות והמדפים שלכם מהיום והלאה. החשבוניות הפיזיות שהיו הולכות לאיבוד או מצריכות נבירה של ממש כדי למצוא את החשבונית הספציפית שחיפשתם, יתחלפו בחשבוניות השמורות אוטומטית בתוכנה, מוכנות לשליפה לפי תאריך יצירתן או לפי כל קריטריון אחר תחתיו בחרתם לתייקן.

 

שיפור ערוץ התקשורת מול רואי החשבון

היחסים עם רואה החשבון מעולם לא היו טובים יותר, לאחר הופעתן של החשבוניות הירוקות. אם בעבר היו בעלי עסקים מנחיתים על רואה החשבון שלהם קרטונים עמוסי ניירת שיוצרים בלגן ומקשים על עבודה מסודרת, ומובילים גם לעבודה סיזיפית במיוחד, היום רואי החשבון שמחים להשתמש בחשבונית הירוקה, ובין היתר שמחים שגם אתם תשתמשו בה.

כל ערמות פנקסי החשבוניות מומרות לדפים דיגיטליים המועלים לענן לאחסון מידע, שומרות על המשרד של רואי החשבון פנוי ועל היחסים שלכם אתו נקיים ממשקעים. לסיכום, לא רק חשבוניות דיגיטליות חוסכות שימוש מוגזם בניירת.

גם שאר הנפקת המסמכים החשובים לניהול העסק, כמו תעודות משלוח, דוחות חודשיים או שנתיים, אישורי הזמנה לספק ותעודות רכש- כל אלו זמינים לכם בתוכנת הנהלת חשבונות דיגיטלית. כך תבטיחו עבודה מסודרת יותר וחשוב מכך, שמירה על סביבה ירוקה ונקייה.

 

נייר מגן על הסביבה

אולי יעניין אותך גם

מטבעות
טיפים פיננסים
החשיבות שביועץ משכנתא

בעבר, מי שרצה לקחת משכנתא ניגש לבנק וקיבל אישור או סירוב, בזה הסתיים העניין. מי שמע על לקיחת משכנתא בליווי יועץ משכנתאות לפני 15 שנה?

קרא עוד »
כדור
טיפים פיננסים
כיצד ניתן לחשב היקף מעגל

  חישוב של היקף מעגל הוא בעיה מתמטית שהטרידה כבר את היוונים הקדמונים. לפני כמה אלפי שנים התגלה מספר פלאי שנקרא פאי, ובעזרתו אנחנו יכולים

קרא עוד »
מטבע דיגיטלי
טיפים פיננסים
האם ביטקוין מחוייב במס?

הביטקוין הוא המטבע הווירטואלי הנפוץ ביותר, ובשנים האחרונות הוא הגיע לשיאים חדשים. לאור זאת עלתה השאלה האם הביטקוין מחויב במס, על אף היותו מטבע, בשל

קרא עוד »
מטבעות ובית
טיפים פיננסים
לימודי יעוץ משכנתאות בצפון

לימודי יעוץ משכנתאות בצפון, הפכו להיות אחד מה קורסים הכי יוקרתיים ומבוקשים בשוק המשכנתאות כי היום אין מי שנזקק למשכנתא ולא פונה ליועץ פרטי ולא

קרא עוד »