הר הביטוח – המדריך המלא

כמות הפעמים שהציעו לכם להיות מבוטחים במהלך חייכם היא רבה. החל מהצעות לביטוח רכב, דירה, חיים ותאונות אישיות.

קרוב לוודאי שקשה לכם להיזכר לאלו מההצעות הסכמתם ולאלו סירבתם, מתי התחלתם ומתי סיימתם ביטוח מסוים ואלו ומתי היו תביעות בביטוחים שלכם.

הר הביטוח הינו המקום שיעשה לכם סדר בעבר הביטוחי שלכם.

 

הסכנות הכרוכות בלא לדעת מה הוא העבר הביטוחי שלכם

קל להיות שאננים לגבי הדברים שאנו משלמים עליהם. גם בנושאי ביטוח שונים, לרוב אין לנו כוח לנסות להיזכר היכן אנו מבוטחים, כמה זמן, למי אנו משלמים ועל מה. ראיית העולם הזו נפוצה אך מסוכנת, שכן היא גורמת לכם לחיות בחוסר וודאות לגבי ההוצאות שלכם ולגבי הביטוחים שלכם! חישבו על כך שאתם עלולים לגלות שאתם מבוטחים בשני מקומות שונים בו זמנית: כפל ביטוחים. אתם משלמים סכומים זהים לשני מקומות שונים על אותו הכיסוי הביטוחי, ורק מפסידים מזה. איך ניתן להימנע מהמצב הזה? כל התשובות בהמשך.

 

לכל מי שרוצה לעבור חברת ביטוח: מה כדאי לבדוק

ייתכן ומצאתם חברה אשר מציעה מחיר טוב יותר תמורת כיסוי ביטוחי שאתם מעוניינים בו. כדי לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר עליכם לדווח על "היעדר תביעות", כלומר אי הפעלת הביטוח בשנים האחרונות עקב תביעה כלשהי. אך כיצד תוכלו לדעת האם באמת לא הפעלתם את הביטוח בשנים האחרונות? המידע על כל התביעות שהפעלתם נמצא בהר הביטוח, ותוכלו לדעת בו בוודאות האם תבעתם בעבר את הביטוח, איזו סוג תביעה תבעתם ומתי היא התרחשה. בהתאם לכך תוכלו לדווח לחברה אליה אתם רוצים לעבור את כל פרטי העבר הביטוחי שלכם, ותקבלו הצעת מחיר בהתאם.

 

איך לבדוק את הביטוחים שלי בהר הביטוח?

שאלה מצוינת. ראשית יש להיכנס לאתר הר הביטוח, להזין את הפרטים האישיים שלכם וכך תוכלו לצפות בשלל הביטוחים שלכם. אין זו בירוקרטיה מסובכת מדי, ואין ספק שהיא הכרחית כדי שתוכלו לקבל מידע מלא ואמין לגבי כמות וסוג הביטוחים שלכם. בין אם מדובר בביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח חיים או ביטוח בריאות: כל המידע קיים באתר זה. החל מסוג הביטוח, כמה משלמים לביטוח ואיך ניתן ליצור קשר עם חברת הביטוח.

 

מה עושים אם גיליתי שיש לי כפל ביטוחי או ביטוחים שאני לא מעוניין בהם?

בדיוק בשביל זה קיים האתר של הר הביטוח הפרטי. מובן כי לעיתים תתקלו במידע שיבלבל אתכם באתר הר הביטוח, ולא תהיו בטוחים לגבי צעדיכם להמשך. אתר הר הביטוח הפרטי יסייע לכם ויכווין אתכם לגבי הצעדים שיש לנקוט בהתאם למידע שנחשפתם אליו.

 

לסיכום

חשוב להיות בקיאים בכלל הביטוחים שאתם משלמים עליהם. החל מהפרטים שיש לבדוק, דרך המידע הזמין לכם, ולבסוף, והכי חשוב: מה לעשות עם המידע שקיבלתם לגבי הביטוחים שלכם.

 

מסמכים פיננסים

אולי יעניין אותך גם

מטבעות
טיפים פיננסים
החשיבות שביועץ משכנתא

בעבר, מי שרצה לקחת משכנתא ניגש לבנק וקיבל אישור או סירוב, בזה הסתיים העניין. מי שמע על לקיחת משכנתא בליווי יועץ משכנתאות לפני 15 שנה?

קרא עוד »
כדור
טיפים פיננסים
כיצד ניתן לחשב היקף מעגל

  חישוב של היקף מעגל הוא בעיה מתמטית שהטרידה כבר את היוונים הקדמונים. לפני כמה אלפי שנים התגלה מספר פלאי שנקרא פאי, ובעזרתו אנחנו יכולים

קרא עוד »
מטבע דיגיטלי
טיפים פיננסים
האם ביטקוין מחוייב במס?

הביטקוין הוא המטבע הווירטואלי הנפוץ ביותר, ובשנים האחרונות הוא הגיע לשיאים חדשים. לאור זאת עלתה השאלה האם הביטקוין מחויב במס, על אף היותו מטבע, בשל

קרא עוד »
מטבעות ובית
טיפים פיננסים
לימודי יעוץ משכנתאות בצפון

לימודי יעוץ משכנתאות בצפון, הפכו להיות אחד מה קורסים הכי יוקרתיים ומבוקשים בשוק המשכנתאות כי היום אין מי שנזקק למשכנתא ולא פונה ליועץ פרטי ולא

קרא עוד »