הר הכסף – האם ניתן להפוך אותו להשקעה אמיתית

לא מעטים האנשים שמעוניינים לקחת את הכסף שלהם ולבצע איתו השקעה כזו או אחרת. בין קניית נכסים כמו דירות, השקעה בעסק, תיק השקעות ועוד, נשאלת השאלה מאיפה מגיעים הכספים שאיתם ניתן לבצע השקעות כאלו ואחרות. כמובן שדרך אחת לצבור כספים להשקעות היא באמצעות עבודה קשה וממוקדת מטרה, אך לצד הדרך הזו קיימת גם דרך נוספת – השבת כספים אבודים באמצעות הר הכסף. אז האם ניתן להפוך את הכספים האבודים שלכם מהר הכסף להשקעה אמיתית? בואו ונבדוק ביחד את הנושא החשוב הזה.

 

הר הכסף – על מה בכלל מדובר כאן?

אנחנו מניחים שחלק מכם בוודאי מכירים את הר הכסף, אבל גם לא נתפלא אם חלק מכם עוד לא נתקלו במיזם המופלא הזה. מדובר כאן על מיזם מהפכני שבא במטרה לחשוף בפניכם את תמונת המצב המלאה שלכם אל מול גורמים כמו קרנות פנסיה, קופות גמל, חברות ביטוח ועוד. כן, בוודאי יצא לכם לא פעם להחליף בין סוכני ביטוח, לבצע שינויים כאלו ואחרים בבעלות החברה שלכם, לעבוד אצל מעביד שלא בהכרח תיעד בצורה טובה ותקינה את העבודה שלכם ואולי אפילו לגור לתקופה קצרה או ארוכה בחוץ לארץ. כל אלו עשויים להיות מוקדים בעלי היתכנות למציאת כספים אבודים ששייכים לכם.

 

איך הר הכסף עובד בעצם?

הבדיקה בהר הכסף היא בדיקה פשוטה וחשובה לביצוע על ידי כל אחד ואחת מאיתנו. לאחר שתזינו את הפרטים האישיים שלכם, המערכת של מיזם הר הכסף תוכל לבצע סריקה מקיפה ויסודית אל מול כל אותם גורמים שאצלם קיים סיכוי שנשארו כספים אבודים ששייכים לכם. בתום הבדיקה ישלח אליכם דו"ח מפורט שישקף לכם את המצב, ובהתאם לאותו הדו"ח תוכלו להמשיך בתהליך עד השבת הכספים אליכם.

 

מה קורה הלאה?

ברגע שמתקבל אצלכם הדו"ח של מיזם הר הכסף, אתם יכולים להבין פחות או יותר את תמונת המצב ולהתחיל לפעול עד לרגע קבלת הכספים שלכם בחזרה. מילוי טפסים, שליחת הודעות מייל, טלפונים ופגישות הם חלק ממה שצפוי לכם, ונשאלת השאלה האם באמת משתלם לעבור את כל התהליך הזה, שעלול בהחלט להיות מתיש לפעמים. התשובה לשאלה הזו היא בהחלט כן. מדוע? בואו נבדוק.

 

השקעה אמיתית מתחילה בסכומי כסף נכבדים

הכספים האבודים שלכם בהחלט יכולים להפוך להשקעה אמיתית. כשאנחנו מדברים על היתכנות מציאת כספים אבודים אנחנו ממש לא מדברים על עשרות שקלים, אנחנו מדברים כאן על סכומים שיכולים להצטבר לאלפי ועשרות אלפי שקלים עבור כל אחד ואחת מאיתנו. מטורף, לא? אז זהו, שזה עוד לא הסוף – נכון להיום קיימים סכומי כסף של מיליארדי שקלים אצל הגורמים האלו, מה שהופך את התשובה לשאלה "האם הכספים מהר הכסף יכולים להפוך להשקעה אמיתית?" לחד משמעית – בהחלט כן. אז קדימה, למה אתם מחכים?

 

אולי יעניין אותך גם

מטבעות
טיפים פיננסים
החשיבות שביועץ משכנתא

בעבר, מי שרצה לקחת משכנתא ניגש לבנק וקיבל אישור או סירוב, בזה הסתיים העניין. מי שמע על לקיחת משכנתא בליווי יועץ משכנתאות לפני 15 שנה?

קרא עוד »
כדור
טיפים פיננסים
כיצד ניתן לחשב היקף מעגל

  חישוב של היקף מעגל הוא בעיה מתמטית שהטרידה כבר את היוונים הקדמונים. לפני כמה אלפי שנים התגלה מספר פלאי שנקרא פאי, ובעזרתו אנחנו יכולים

קרא עוד »
מטבע דיגיטלי
טיפים פיננסים
האם ביטקוין מחוייב במס?

הביטקוין הוא המטבע הווירטואלי הנפוץ ביותר, ובשנים האחרונות הוא הגיע לשיאים חדשים. לאור זאת עלתה השאלה האם הביטקוין מחויב במס, על אף היותו מטבע, בשל

קרא עוד »
מטבעות ובית
טיפים פיננסים
לימודי יעוץ משכנתאות בצפון

לימודי יעוץ משכנתאות בצפון, הפכו להיות אחד מה קורסים הכי יוקרתיים ומבוקשים בשוק המשכנתאות כי היום אין מי שנזקק למשכנתא ולא פונה ליועץ פרטי ולא

קרא עוד »