טיפים שווים למשקיע הסולידי

שמדברים על השקעות סולידיות, יש נוסחה אחת שיכולה לפצח את כל סודות ההשקעה שקיימות, אבל המשמעות של השקעה סולידית אומרת רק דבר אחד, אחוזי הרווח נמוכים, ככה שבכדי ליצור תשואה טובה מהשקעה, היא צריכה לשלב בתוכה מספר אפיקים, בניהם גם אפיקים סולידיים ויחד איתם אפיקי השקעה בעלי סיכון גבוה ותשואה משתלמת בהתאם.

 

כסף משפיע על החיים שלכם – אל תזלזלו בו לעולם

יש הרבה דברים שאם לא תדעו אתם יכולים לחיות מאושרים ושמחים מאוד, כמו למשל אם לא תדעו איך הכבד בגוף שלכם ממיר גליקוגן לגלוקוז, אתם עדיין תחיו עם זה בשקט, אבל אם לא תכירו כל מיני שיטות לעשיית כסף ולצברית הון, החיים שלכם בהחלט ישתנו, לכן למדו כבר היום כיצד לנהל נכון את הכסף שלכם.
זה מתחיל בלקיחת משכנתא, וכמובן גם בהשקעות, לכן חישוב מאוד שתבינו מה זה ריבית דריבית, ולמה כדאי לכם כבר היום להתחיל למנף את הכסף שלכם, גם אם זה כולל בתוכו סיכון.

 

השקעות סולידיות לא מניבות תשואה ביום אחד

בשביל לראות רווחים בהשקעות סולידיות, אתם חייבים לקחת בחשבון שזה לא קורה ביום אחד, אתם חייבים להיות סבלניים, אל תחשבו שבתוך יום אחד תשקיעו סכום גדול מאוד של מעל 500 אלף שקלים חדשים, וביום שלמחרת תקומו עם מספיק כסף בשביל לקנות דירת שלושה במרכז תל אביב (משמע מעל שני מיליון שקלים, נכון ל 2019, עם הפנים קדימה לעלייה מתמדת במחירי הדירות). לכן ככל שההשקעה יותר סולידית בכדי לראות תשואה גבוה יותר תצטרכו להמתין זמן רב יותר.

 

חישוב נכון של התשואה

חשוב מאוד להבין מהם אחוזי תשואה, הרבה מאוד צעירים שכבר מבינים את החשיבות של הכסף, ומחליטים להשקיע בתור התחלה סכומים קטנים, הם עדיין לא מבינים דברים בסיסים כמו למשל חישוב אחוזים, אז נחזור רגע לימי הלימוד של כיתה ד', שם לימדו אותנו מהו האחוז (חלק משלם) וגם כיצד עובדת שיטת חישוב קוביות האחוזים.
נניח השקעה בסכום של 20 אלף שקלים חדשים עם אחוז תשואה נטו (לאחר ניכוי מס רווחי הון, עלויות דמי ניהול וכו') של 5% לשנה.
במונחי כסף זה רק 1000 ₪ לשנה, אבל אם תשקיעו 2000 שקלים חדשים במנייה, שיכולה בתוך שנה גם להכפיל את עצמה (יש לא מעט כאלו) הרווח יהיה 2000 ₪ ככה שמונחי כסף 2000 שקלים בסיכון גבוה במניה, יכולים להניב לכם הרבה יותר מאשר 20 אלף שקלים חדשים, נסו לפזר את ההשקעות שלכם, חלקו את 20000 השקלים שלכם גם להשקעות סולידיות, ואל תפחדו לשים 2000 שקלים על מנייה, ההפסד לא יהיה קשה למי שיש ברשותו הון של 20 שקלים להשקעה, אך יחד עם זאת יכולה להניב לכם תשואה משתלמת במיוחד.

רוצים לדעת עוד דברים על אפיקי השקעה וכיצד תוכלו להרוויח יותר בהשקעות סולידיות, כנסו לאתר Invest Away האתר המוביל שכולל בתוכו את כל מה שחייבים לדעת לפני שמתחילים להשקיע. רק השעה נכונה ונבונה תביא אחוזי תשואה.

שטרות של יורו

אולי יעניין אותך גם

מטבעות
טיפים פיננסים
החשיבות שביועץ משכנתא

בעבר, מי שרצה לקחת משכנתא ניגש לבנק וקיבל אישור או סירוב, בזה הסתיים העניין. מי שמע על לקיחת משכנתא בליווי יועץ משכנתאות לפני 15 שנה?

קרא עוד »
כדור
טיפים פיננסים
כיצד ניתן לחשב היקף מעגל

  חישוב של היקף מעגל הוא בעיה מתמטית שהטרידה כבר את היוונים הקדמונים. לפני כמה אלפי שנים התגלה מספר פלאי שנקרא פאי, ובעזרתו אנחנו יכולים

קרא עוד »
מטבע דיגיטלי
טיפים פיננסים
האם ביטקוין מחוייב במס?

הביטקוין הוא המטבע הווירטואלי הנפוץ ביותר, ובשנים האחרונות הוא הגיע לשיאים חדשים. לאור זאת עלתה השאלה האם הביטקוין מחויב במס, על אף היותו מטבע, בשל

קרא עוד »
מטבעות ובית
טיפים פיננסים
לימודי יעוץ משכנתאות בצפון

לימודי יעוץ משכנתאות בצפון, הפכו להיות אחד מה קורסים הכי יוקרתיים ומבוקשים בשוק המשכנתאות כי היום אין מי שנזקק למשכנתא ולא פונה ליועץ פרטי ולא

קרא עוד »