כיצד לתכנן בר מצווה בתקציב שפוי בלי לקחת הלוואה או משכנתא

כאשר הבן הגדול שלכם מתקרב לגיל מצוות כל אחד ואחת מבני הבית רוצים להצטרף לחגיגה ולהשקיע כמה שיותר בשביל לעזור לו לחגוג בדיוק כפי שמגיע לו.

בתור הורים, אתם מעוניינים לשמור על רמת הפקה ללא פשרות מצד אחד, מהצד השני למנוע מצב שבו אתם מבזבזים כל כך הרבה כסף וצריכים לקחת הלוואה לטובת האירוע.

רגע לפני שאתם קופצים לקנות חליפת חתן או להתקשר עם בעלי אולמות אירועים יקרים בסביבת המגורים שלכם, אספנו לכם כמה הצעות ייעול ליצירת אירוע מושלם לבר המצווה בעלויות נוחות.

 

מסיבה משפחתית בעלויות נוחות

בשביל להפיק אירוע בר מצווה ולא לקרוע את הכיס, אפשר לפעול על פי ארבעת הדרכים הבאות:

מיקום –

חלק לא מבוטל מההורים המודרניים, מוותרים על הפנייה לאולמות אירועים יקרים ובוחרים להפיק אירוע בר מצווה בבית או בבית הכנסת השכונתי.

 

נותני שירות –

אל תהססו לפנות רק לעזרתם של נותני שירות וספקים, יכולים להתחייב לעלויות נוחות מבחינתכם. זו היא הדרך הכי טובה להשקיע את הכסף פתרונות מעולים לצרכי האירוע שלכם.

 

כמות אורחים –

גם אירוע בר מצווה משפחתית, הוא אירוע בר מצווה יפה ומכובד. אז אם אתם רוצים לשמור על הכיס ועדיין להגשים לילד שלכם את כל החלומות, ייתכן שתרצו להזמין רק את המשפחה.

 

אירועים נלווים –

שיש כמה אירועים גדולים שמתרחשים בו-זמנית, כמו למשל עליה לתורה או מסיבה לכיתה, אפשר לאחד אותם ובכך לצמצם עלויות והשקעות בהפקה. כלול למשל עלויות של חליפות חתן.

 

חגיגה שמכבדת את הילד שלכם

בגלל שמדובר בילד היקר שלכם, אין באמת מחיר למה שאתם מוכנים לשלם על מנת לגרום לו להיות מאושר. יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מהעלויות של שירותים וספקים, זה חשוב לבצע עבודת הכנה כלכלית לקראת יום האירוע הגדול. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק את כל האפשרויות ורק לאחר מכן לבחור את הדרך הנכונה ביותר בהתאם ליכולות הכלכליות שלכם.

 

איפה? לפעמים גם אירוע ביתי, הוא אירוע מוצלח. אז אל תהססו להתנסות בחוויה של הפקת אירוע בחצר הבית שלכם.
מי?  אם יש לכם אפשרות למצוא נותני שירות מקצועיים ומיומנים בעולמות הפקת האירועים, בעלי ניסיון בתחום בר-המצווה, אשר יכולים לספק שירות בעלויות שמתאימות למשפחה שלכם, שווה להשקיע זמן בסקר שוק אמין ונרחב.
כמה?  אם אתם עובדים תחת מגבלות כלכליות, אין מנוס אלא להגביל את כמות האורחים באירוע שלכם. זו היא הדרך שלכם, להבטיח הפקה ברמה גבוהה עם תוצאות שיגרמו לכולם להיות מרוצים.
מה עוד? גם אם להפיק כמה אירועים לכבוד בר המצווה של הילד, אפשר לאחד את האירועים השונים ובכך לחסוך עלויות במהלך עבודת ההפקה. לבשל להזמין את החברים מהכיתה, למסיבה עם כל בני המשפחה .

 

חישוב פיננסי

אולי יעניין אותך גם

מטבעות
טיפים פיננסים
החשיבות שביועץ משכנתא

בעבר, מי שרצה לקחת משכנתא ניגש לבנק וקיבל אישור או סירוב, בזה הסתיים העניין. מי שמע על לקיחת משכנתא בליווי יועץ משכנתאות לפני 15 שנה?

קרא עוד »
כדור
טיפים פיננסים
כיצד ניתן לחשב היקף מעגל

  חישוב של היקף מעגל הוא בעיה מתמטית שהטרידה כבר את היוונים הקדמונים. לפני כמה אלפי שנים התגלה מספר פלאי שנקרא פאי, ובעזרתו אנחנו יכולים

קרא עוד »
מטבע דיגיטלי
טיפים פיננסים
האם ביטקוין מחוייב במס?

הביטקוין הוא המטבע הווירטואלי הנפוץ ביותר, ובשנים האחרונות הוא הגיע לשיאים חדשים. לאור זאת עלתה השאלה האם הביטקוין מחויב במס, על אף היותו מטבע, בשל

קרא עוד »
מטבעות ובית
טיפים פיננסים
לימודי יעוץ משכנתאות בצפון

לימודי יעוץ משכנתאות בצפון, הפכו להיות אחד מה קורסים הכי יוקרתיים ומבוקשים בשוק המשכנתאות כי היום אין מי שנזקק למשכנתא ולא פונה ליועץ פרטי ולא

קרא עוד »