לימודי יעוץ משכנתאות בצפון

לימודי יעוץ משכנתאות בצפון, הפכו להיות אחד מה קורסים הכי יוקרתיים ומבוקשים בשוק המשכנתאות כי היום אין מי שנזקק למשכנתא ולא פונה ליועץ פרטי ולא יועץ מטעם הבנק כדי להשיג את המשכנתא בתנאים הכי משופרים.

מנתונים ברשת עולה כי גם בתקופות הסגרים של הקורונה, היה ביקוש רב למשכנתאות ומאידך גם ליועצים וכי בעשרת החודשים של שנת 2021, עלה היקף המשכנתאות ב-14% והגיע לשיא של 6.2. מיליארד שקל. זה אומר רק דבר אחד, יועצי המשכנתאות היו עסוקים מאוד.

תמונה

 

בעידן הזה של ייעוץ משכנתאות פרטי, אין אדם שלא שוכר את שירותיו של יועץ משכנתאות שעושה עבורו תחקיר ומשיג לו משכנתא בתנאים הנוחים שהכי מתאימים למטרות שלו. יועצי משכנתאות מצויים בכל סוגי המשכנתאות, בתמהיל המרכיב אותם. יודעים מהן הריביות השונות. מה זה אומר צמוד למדד, ומנהלים למען הלקוחות שלהם מו"מ כדי להשיג להם את המשכנתאות הכי כדאיות ומותאמות להם, שלא כיועצי הבנקים אשר משרתים את האינטרס המעסיקים שלהם קרי- הבנק.

 

תמונות על הקיר

 

ייעוץ משכנתאות- עוד מקצוע שמכניס לכם כסף !

יוקר המחייה בארץ מחייב בעלי תארים או מקצועות לעסוק בכמה תחומים כדי להביא משכורת נורמלית הביתה. ייעוץ משכנתאות הוא תחום שאיננו מוגבל לשעות ולא חייב להתקיים דווקא בבוקר או בערב, ולכן ישנם רבים הלומדים קורס ייעוץ משכנתאות בצפון ומביאים הביתה עוד משכורת של לפחות 5 ספרות ולעתים מעבר לכך.

יועץ משכנתא עצמאי יכול להעניק ייעוץ במשרדו או בביתו של הלקוח או לשכור כיתת לימוד ולהשתמש בה כמשרד. באווירה נעימה ולהשלים עוד הכנסה באופן עצמאי ללא צורך בפתיחת משרד.  הוא פשוט יכול לעשות את זה מכל מקום ובכל מקום.

מסיימי קורס ייעוץ משכנתאות כמו זה המועבר במכללה המובילה של אורין שפלטר, מבוקשים מאוד בשוק העבודה וכל מסיימי הקורס כבר עוסקים בזה בהצלחה יתרה.

כמקצוע המרכזי שלהם.

 

אף אחד לא לוקח משכנתא בלי יועץ משכנתאות !

אם בעבר הנזקקים למשכנתאות היו נכנסים לבנק ונוטלים משכנתא בלי להבין ממה היא מורכבת, מה התנאים שלה ואף לא מעזים להתווכח על אחוזי הריבית, היום- תנו ליועץ משכנתאות להשיג לכם משכנתא והוא יוכל להמליץ לכם על זו שהיא בעלת התנאים הכי טובים וגם הכי מתאימה להתנהלות הכלכלית שלכם.

בואו נודה על האמת, רוב רובם של נוטלי המשכנתאות לא מבינים שום דבר במשכנתאות וחלקם עלול למצוא את עצמו מתקשה לעמוד כל חודש בהחזרים הגדלים משנה לשנה ומגלה באיחור רב- כי הוא משלם ריבית הרבה יותר גבוהה ממה שלקחו אחרים ששכרו את שירותיו של יועץ משכנתאות שעשה תחקיר שלם והצליח להשיג להם את המשכנתא בתנאים הכי טובים.

חלק ממשתתפי קורס יועץ משכנתאות בצפון מודים כי לא רק שהם נהנים מעבודת הייעוץ שלהם, אלא שהם עצמם הצליחו להשיג משכנתא בתנאים משופרים שלולא הידע שרכשו בקורס מעולם לא היו מאמינים שיש כזו.

אולי יעניין אותך גם

מטבעות
טיפים פיננסים
החשיבות שביועץ משכנתא

בעבר, מי שרצה לקחת משכנתא ניגש לבנק וקיבל אישור או סירוב, בזה הסתיים העניין. מי שמע על לקיחת משכנתא בליווי יועץ משכנתאות לפני 15 שנה?

קרא עוד »
כדור
טיפים פיננסים
כיצד ניתן לחשב היקף מעגל

  חישוב של היקף מעגל הוא בעיה מתמטית שהטרידה כבר את היוונים הקדמונים. לפני כמה אלפי שנים התגלה מספר פלאי שנקרא פאי, ובעזרתו אנחנו יכולים

קרא עוד »
מטבע דיגיטלי
טיפים פיננסים
האם ביטקוין מחוייב במס?

הביטקוין הוא המטבע הווירטואלי הנפוץ ביותר, ובשנים האחרונות הוא הגיע לשיאים חדשים. לאור זאת עלתה השאלה האם הביטקוין מחויב במס, על אף היותו מטבע, בשל

קרא עוד »
עיתון
טיפים פיננסים
איך PAPER שומרת על איכות הסביבה

המודעות הסביבתית תופסת את הכותרות בשנים האחרונות, במיוחד לאור משברי האקלים הפוקדים אזורים שונים ברחבי העולם. בתחומים רבים בחיים משתדלים להימנע מזיהום סביבתי ומחפשים פתרונות

קרא עוד »