למה חשוב לשים לקוח סמוי בעסק גדול

לא פעם אנחנו שומעים על בעלי עסקים גדולים שמתלבטים אם יש צורך בהצבת לקוח סמוי בעסק שלהם או שלא. כידוע, אנחנו מתמצאים בתחום זה וחוקרים אותו כבר שנים. לכן, כל התלבטות כזו גורמת לנו לצאת מהכלים. הפעם החלטנו לכתוב על כך מדריך מעמיק שיאפשר לכל בעלי העסקים הגדולים לדעת למה חשוב לשים לקוח סמוי בעסק שלהם.

 

כמה מילים אודות כתיבת המדריך

כידוע לכם, כתבנו את המדריך בכדי להביא את עניין הלקוח הסמוי בעסקים גדולים למודעות. אם אינכם מכירים את המדריכים שלנו, חשוב לנו להציג את עצמנו ולציין בפניכם שאנחנו כותבים לא פעם על תוצאות סקרים שנערכו בעסקים שונים. כך שבעצם, אפשר לומר שאנחנו חיים ונושמים את התחום. יש לנו ידע מעמיק שמאפשר לנו להגיע למסקנות וממצאים בכל הנוגע לחשיבות השימוש בלקוחות סמויים בכל עסק גדול שהוא, למשל:

  • בעסק גדול לממכר מזון
  • בעסק גדול שמציע שירותים שונים (הובלות ועוד)
  • בעסק גדול לממכר מוצרי קוסמטיקה ועוד

כך שבמדריך הנוכחי נציין בפניכם את כל המידע שאספנו בנושא עם השנים.

 

למה חשוב לשים לקוח סמוי בעסק גדול – סיבה מספר 1

חשוב מאוד להציב לקוחות סמויים דווקא בעסקים גדולים כדי לאבחן ולאתר מהן החוזקות והחולשות של הארגון. שכן, מדובר בפרטים שאי אפשר להגיע אליהם סתם כך. לקוח סמוי מאפשר לכם, בעלי העסקים, לקבל מידע אותנטי אודות העסק שלכם. מדובר במידע שאתם לא יכולים לקבל בעקבות תשאול של לקוחות "רגילים" או עובדים שלכם, מכיוון שאלו לא תמיד רואים את התמונה המלאה ולעיתים, הם גם עשויים למסור לכם תשובה שאינה אותנטית כדי לספק אתכם. התשובות שמגיעות מלקוח סמוי הן אותנטיות ומקנות לכם תמונה מלאה על העסק.

 

למה חשוב לשים לקוח סמוי בעסק גדול – סיבה מספר 2

הסיבה השנייה היא כדי לאפשר לעסק להשתפר. אתם הרי צפויים לקבל דו"ח מעמיק ובו פירוט אודות החולשות והחוזקות של העסק שלכם. דו"ח שכזה יאפשר לכם לבדוק איך הפרטים הללו מתנגשים אל מול היעדים והחזון של העסק שלכם. כך שתוכלו לבחון בסופו של דבר איך אפשר להביא לשינוי בתחום.

 

למה חשוב לשים לקוח סמוי בעסק גדול – סיבה מספר 3

הסיבה השלישית והחשובה לא פחות מקודמותיה נוגעת לעובדים שלכם. לקוח סמוי יכול להציב בפניכם מידע אודות קשיים שנוגעים לעובדים שלכם. הוא הרי נמצא מסביבם ושומע את השיחות האישיות שהם מקיימים. כך שאתם יכולים לשמוע ממנו את התחושות שלהם בתחומים הבאים:

  • גובה המשכורת
  • אורך הפסקות
  • תחושת הסיפוק מהעבודה (אם קיימת) ועוד

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאפשר לכם לדעת למה חשוב לשים לקוח סמוי בעסק גדול. כעת, כשידועות לכם כל הסיבות, אתם יכולים להציב לקוח סמוי ולשנות את פני העסק שלכם.

לקוח

 

אולי יעניין אותך גם

מטבעות
טיפים פיננסים
החשיבות שביועץ משכנתא

בעבר, מי שרצה לקחת משכנתא ניגש לבנק וקיבל אישור או סירוב, בזה הסתיים העניין. מי שמע על לקיחת משכנתא בליווי יועץ משכנתאות לפני 15 שנה?

קרא עוד »
כדור
טיפים פיננסים
כיצד ניתן לחשב היקף מעגל

  חישוב של היקף מעגל הוא בעיה מתמטית שהטרידה כבר את היוונים הקדמונים. לפני כמה אלפי שנים התגלה מספר פלאי שנקרא פאי, ובעזרתו אנחנו יכולים

קרא עוד »
מטבע דיגיטלי
טיפים פיננסים
האם ביטקוין מחוייב במס?

הביטקוין הוא המטבע הווירטואלי הנפוץ ביותר, ובשנים האחרונות הוא הגיע לשיאים חדשים. לאור זאת עלתה השאלה האם הביטקוין מחויב במס, על אף היותו מטבע, בשל

קרא עוד »
מטבעות ובית
טיפים פיננסים
לימודי יעוץ משכנתאות בצפון

לימודי יעוץ משכנתאות בצפון, הפכו להיות אחד מה קורסים הכי יוקרתיים ומבוקשים בשוק המשכנתאות כי היום אין מי שנזקק למשכנתא ולא פונה ליועץ פרטי ולא

קרא עוד »