הצ'ק ליסט האולטימטיבי – איך בוחרים משרדים להשכרה?

כאשר עסק מגיע לשלב בו הוא צריך לעבור לעבודה ממטה מרכזי עם משרדים, זו אבן דרך משמעותית. קפיצת המדרגה הזאת היא הזדמנות וסיכון גם יחד, שכן גם הוצאות העסק והתחייבויותיו גדלות. על מנת לבצע בחירה שתאפשר את צמיחת העסק מבלי ליצור הוצאות שאי אפשר לעמוד בהן, תוכלו להסתייע בצ'ק ליסט האולטימטיבי שהכנו לכם לבחירת משרד להשכרה

 

מיקום

כמו בכל עסקת נדל"ן, מיקום הוא הדבר הראשון שבודקים. משרדי העסק הם חלק בלתי נפרד מהמיתוג שלו. כאשר לקוח מגיע למשרד מודרני באזור המרכז, עם נגישות טובה – הערך של העסק עולה בעיניו. אנחנו נוטים לסמוך על מי שיכול להשקיע במשרד במיקום טוב, בבניין מוחזק היטב ובאזור מתפתח. כל פגישת עסקים שלכם תיראה אחרת אם תתרחש באזור שמעורר רושם ראשוני טוב.

לפיכך, עסק שרוצה להתפתח צריך למקם את עצמו באזור מרכזי, נגיש לעובדים וללקוחות, וקרוב למרכזי העסקים הדומים לו. יחד עם זאת, לא כל עסק מתפתח יכול להרשות לעצמו משרדים בלב תל אביב. לשמחתנו, באזור המרכז מתפתחים אזורי משרדים חדשים ויוקרתיים עם נגישות תחבורתית גבוהה, קרבה גבוהה לתל אביב ולעסקים אחרים. דוגמה לכך היא משרדים במגדלי בסר החדשים בבני ברק.

משרדים

תכנון פנימי

תכנון פנימי של משרד הוא אומנות בפני עצמה. חלוקת המרחב המשרדי צריכה להתאים לעסק או להיות מספיק גמישה כדי שתוכלו לשנות אותו לפי הצרכים של העסק שלכם. בדקו היטב את התכנון הפנימי של המשרד מתאים לכם, ואם לא – כמה תצטרכו להשקיע בתכנון חדש.

 

אחזקה ושירותים

משרד יכול להיראות לנו מוצלח ברושם ראשוני, ולאחר תקופה קצרה של שכירות אנחנו מגלים שאין חברת אחזקה וחברת ניהול טובות, שהחומרים מהם בנוי המשרד לא חזקים מספיק, וכך אנחנו מוצאים את עצמנו עסוקים בתיקונים וניקיון במקום בפיתוח העסק שלנו. כאשר בוחרים משרד, יש לקחת בחשבון גם את חברת הניהול במקום. חברת ניהול טובה מקנה ראש שקט שמאפשר לכם להתרכז בפיתוח העסק.

 

נגישות

עובדים ולקוחות צריכים להגיע ולחזור למשרד בכל יום. לפיכך, נגישות וחניה הם תנאים קריטיים לגיוס לקוחות ועובדים. גם לקוחות וגם עובדים לא ירצו לעבוד עם עסק שההגעה אליו מסובכת. לא הייתם רוצים שהעובדים והלקוחות יפסלו את העסק בגלל קריטריונים של נגישות וחניה. אלו דברים שצריך להסיר משיקוליהם, כך שכדאי לדאוג למקום נגיש, עם תחבורה ציבורית נוחה, קרוב לצירי תנועה מרכזיים ועם חניה נוחה.

 

סיכום

בחירת משרד להשכרה הוא שלב חשוב ביותר עבור כל עסק. הוא משקף קפיצת מדרגה חשובה וגדולה ומאידך מדובר בהחלטה שצריך לבצע עם בדיקות נכונות ועם בחינת התאמה מיטבית לצרכים של העסק שלכם. צריך לזכור שהדברים החשובים ביותר במשרד הם הנגישות לעובדים וללקוחות שלכם, המיקום והראש השקט שתעניק לכם חברת ניהול טובה.

משרדים להשכרה

אולי יעניין אותך גם