לא בטוחים כיצד להשקיע את הכסף שלכם? יש לנו רעיון!

שלוש השנים האחרונות אמנם לא היטיבו עם מרבית המשקיעים שהפסידו בבורסה, באגרות החוב, בקרנות למיניהן וכו'. אולם, אלה המושקעים בנדל"ן כנראה שלא הפסידו אף לא שקל אחד. נכון, קשה יותר היום למכור ולהשכיר דירות אבל תחום הנדל"ן הוא עדין אפיק ההשקעה המבטיח ביותר, בעיקר נכונים הדברים בכל הקשור להשקעה בקרקעות, לגביהן קיים פוטנציאל לשינוי ייעוד מחקלאות לבנייה. 

 

מאות אחוזים של רווח כבר באמצע הדרך

קרקע אותה ניתן להעביר תהליך הפשרה ושינוי ייעוד מחקלאות לבנייה, היא אחת מהשקעות הנדל"ן הטובות והמניבות ביותר שקיימות. רכישת קרקע להשקעה בכל מקרה היא השקעה טובה אולם, כשמדובר בקרקע בה ניתן לבצע שינוי ייעוד, מדובר בעסקה בעלת פוטנציאל של מאות אחוזי רווח. קרקע לפני הפשרה היא קרקע זולה ולכן, המשקיע יידרש לתשלום לא גדול בגינה.

ברגע שתהליך ההפשרה יסתיים, יקפוץ ערכה של הקרקע במאות אחוזים וזאת בטרם התקבלו היתרי בנייה. בסוף הדרך, לאחר שייבנו על הקרקע עשרות יחידות דיור, העסקה תמשיך ותשביח את עצמה במאות אחוזים נוספים. אין ספק, מדובר בעסקת נדל"ן מתמשכת, שבכל שלב שלה ממנפת את עצמה במאות אחוזים ומייצרת עבור המשקיע רווחים גבוהים במיוחד.

מגרשים להשקעה

איתור קרקע להשקעה

מגרשים להשקעה לא בהכרח קל למצא ולכן, מומלץ להיעזר בחברה המתמחה באיתור ובדיקה של מגרשים להשקעה, וישנן כאלה כבר לא מעט. חברות אלה מעודכנות כל העת בקרקעות שעומדות בפני הפשרה או סיימו זה עתה הליך הפשרה, הן בודקות אותן: מיקום הקרקע וקרבתה לעיר מרכזית, מהות היתרי הבנייה שניתן לקבל בקרקע, שטח הקרקע והיקפי הבנייה האפשריים ועוד.

חברות אלה יחסכו לכם לא מעט זמן חיפוש ובדיקה של איכות העסקה. בין אם תבחרו לצאת להרפתקה לבד ובין עם חברה מסוג זה, עליכם להסתייע בשירותיו של עורך דין מקרקעין מנוסה, המכיר היטב עסקאות בקרקעות לפני ואחרי הפשרה.

 

לבדוק לפני שרוכשים

לפני שממשיכים עם עסקת רכישה של קרקע מניבה יש לבדוק מספר דברים חשובים ביותר: וודאו שהאדם המציג את עצמו כבעלים של הקרקע אכן מופיע כבעלים בפנקסי הרישומים של המדינה. במידה והוא הבעלים מתוקף צו ירושה, בדקו היטב את כל המסמכים הנדרשים הקשורים בצו הירושה.

כמו כן, אל תסתפקו במבט על מפות ותרשימים, בקשו לנסוע ולראות את הקרקע במו עינכם, ראו את מיקומה המדויק ושימו לב באם היא קרובה לבסיס צבאי או כל מפגע אחר. הכלל החשוב ביותר בכל הקשור בהשקעה בקרקע הוא, שרק קרקע הנמצאת במרחק קצר מעיר מרכזית מהווה פוטנציאל השקעה, בעיקר אם מדובר בקרבה לעיר שנמצאת בהתפתחות.

ככל שמתרחקים מערים אלה, סיכוי ההפשרה קטן וגובה הרווחים גם הוא. דבר אחרון, בדקו מה ייעוד הקרקע והאם קיים תהליך שינוי ייעוד עתידי, שיהפוך את הקרקע להזדמנות מניבה של ממש.

מגרשים להשקעה

אולי יעניין אותך גם