סטודנטים? כך תעברו דירה בקלות

מעבר דירה זה תמיד בלגן שלם, אבל כשאתם סטודנטים מדובר בבלגן מורכב אפילו יותר. אם אתם במקרה עוברים בזמן סמסטר, תהיו מוכנים לעומס לימודים במקביל לכאוס של החלפת דירות. גם אם אין לכם המון חפצים אישיים להעביר, אתם עדיין צריכים לייצר סדר וארגון שיאפשרו לכם להמשיך לחיות, ללמוד ולהתפרנס. כך תעשו את זה נכון.

 

בתור התחלה: כתבו רשימה של הדברים הגדולים ביותר

את רוב מעברי הדירה הסטודנטיאליים אפשר לסגור בעזרת הובלות קטנות. רוב הדירות לא כוללות הרבה דברים, אבל כל דירה ומקרה לגופו. התחילו בלפתוח מחברת ולרשום את רשימת הדברים שאתם לא יכולים להעביר לבד, ועדיף לתת למובילים לטפל בהם – מהמזרן והארון ועד למקרר, אם מדובר בפריט גדול ומסורבל עדיף שמישהו אחר יעביר אותו.

בתור התחלה_ כתבו רשימה של הדברים הגדולים ביותר 

 

מטבח יוצא אחרון ונכנס ראשון

אל תיפלו בפח, יהיו לכם לא מעט ימים שאתם חיים בין דירות או על ארגזים, ובטח תרצו לאכול ולשתות כרגיל בימים אלו. חוק האצבע הוא שהכלים שבמטבח נארזים אחרונים בדירה הישנה, ונפרקים ראשונים בדירה החדשה. אתם לא עומדים לבלות עכשיו ימים של עבודה פיזית וסידורים בלי כוס לקפה או מזלג לאכול, אז שמרו על הסדר הטוב ותדאגו שכלי האוכל שלכם זמינים לכם בכל דירה במיידי.

 

שמרו על שגרת היום יום

האוכל של הכלב, מגבת למקלחת, תחתונים וחולצות, אתם אולי רוצים לארוז הכל כמה שיותר מהר, אבל יש לא מעט דברים שאתם צריכים לשים בצד כדי שתוכלו להמשיך לחיות את שגרת היום יום בזמן המעבר. הכינו רשימה של הדברים החשובים שאורזים אחרונים, ואל תשכחו להוסיף את החומר ללימודים ליד אביזרי הרחצה והבגדים להחלפה – את כולם אתם תצטרכו בשלוף.

 

השאירו פינה פנויה למחיה

אם אתם עוברים בזמן סמסטר, זה זמן טוב לסמן אזור בבית שיהיה מיועד לימודים בלבד באופן סטרילי. אין פה ארגזים, לא שמים שנייה דברים על השולחן הזה בזמן אריזות, ובאופן כללי זה איזור נקי ומזמין שמוכן לכם לכל אורך המעבר להכנת שיעורים, לימודים למבחן או לישיבה על כתיבה של עבודות הגשה ושיעורי בית.

 

שלבו בארגזים בדים עם שבירים

חשוב לזכור: במקום לרוץ ולחפש עיתונים וקלקר לעטיפה, אתם יכולים לרפד את הדברים השבירים שלכם (כמו לפטופ, צלחות, פסלים קטנים ותמונות) בעזרת חולצות ומגבות. זה גם יחסוך לכם ארגזים וגם יוודא שהחפצים שלכם נשארים בטוחים ומגיעים ליד בשלום.

 

שימו בצד דברים שאתם מעדיפים להעביר לבד

כל מעבר כולל גם קופסא או תיק של דברים קריטיים, כאלו שלא נותנים למובילים ועוברים איתנו באוטו או עם חבר קרוב. זה יכול להיות הארגז עם החתול, הלפטופ היקר או פריטים אחרים שעדיף לשמור איתנו קרוב מאחר והם רגישים או שבירים.

 

לסיכום,  עם יכולות הסדר והארגון של סטודנטים חרוצים, תוכלו גם אתם לעבור דירה בנוחות וקלות. בהצלחה.

שימו בצד דברים שאתם מעדיפים להעביר לבד

אולי יעניין אותך גם