התנאים לקבלת משכנתא חוץ בנקאית

לא מעט אנשים בישראל מוצאים את עצמם במצב שבו אומנם הם חולמים לקנות נכס, אך הבנק לא ממש מאפשר להם לקבל את ההלוואה הדרושה לשם הרכישה.

אם זה נשמע לכם מוכר ואם אתם תוהים מה ניתן לעשות בנידון, כדאי שתדעו: משכנתא חוץ בנקאית היא אופציה טובה, אז למה שלא תבדקו זאת מקרוב?

 

מתי משכנתא כזאת יכולה להתאים?

עוד לפני שננסה להבין מהם התנאים לקבלת משכנתא חוץ בנקאית, חשוב להבין מתי זו יכולה להיות בחירה טובה. יש מקרים שבהם בבנק עצמו כבר יש לנו משכנתא אחת ולכן לקחת שם עוד משכנתא זה לא אפשרי. לעומת זאת, יש מקרים שבהם הבנק פשוט מסרב לתת לנו משכנתא או מקשה עלינו מאוד את התהליך, ולכן גם במצבים כאלה כדאי יהיה לבדוק אפשרויות נוספות. חשוב להבין שאומנם לפני עשרות שנים האפשרות של משכנתא חוץ בנקאית בכלל לא הייתה קיימת, אך היום היא חוקית, אפשרית ולפעמים מאוד כדאית.

 

מי יקבל אישור למשכנתא כזאת?

חשוב לדעת שאומנם קבלת משכנתא חוץ בנקאית הינה הרבה יותר פשוטה מאשר לעמוד בכל הסטנדרטים של הבנק עצמו, אך בפועל, גם במקרה של משכנתא חוץ בנקאית אנחנו רואים שיש תנאים שצריך לעמוד בהם. התנאי הראשון הוא שצריך למשכן נכס שרשום על שמכם, או על שם מישהו מהמשפחה שלכם, כדי שבכלל תוכלו להתקדם ולראות האם מגיעה לכם משכנתא חוץ בנקאית או לא. בהמשך כמובן שיהיה עליכם להוכיח שיש לכם יכולת לעמוד בהחזר החודשי שעליו אתם מתחייבים. צריך להזמין גם שמאי מקרקעין שיוכל להגיע ולבדוק את שווי הנכס, ומעבר לכל אלה, כמובן שתצטרכו גם לחתום על חוזה משפטי מחייב. אתם יכולים להיות בטוחים שכל התנאים האלה לקבלת משכנתא חוץ בנקאית הינם הרבה יותר נוחים ופשוטים לעומת אופציות אחרות, ולכן, אם זה סוג משכנתא שיכול להיות רלוונטי עבורכם, כדאי שתבדקו אותו לעומק.

 

האם ייעוץ משכנתאות יכול לעזור לכם?

התשובה היא בהחלט כן. אומנם זה נכון שייעוץ משכנתאות עולה כמובן כסף, כי איש מקצוע מקדיש את הזמן ואת הידע שלו במיוחד בשבילכם, אך זו לא הוצאה כלכלית יותר מידי גדולה. בנוסף, אותו ייעוץ יוכל לעזור לכם לחסוך הרבה מאוד כסף בעתיד, ובעזרת הייעוץ שמחכה לכם בלינק: https://mashkanta-til.co.il תוכלו גם לדעת שאתם מקבלים את הטוב ביותר. ייעוץ משכנתאות הינו צעד חשוב מאוד כי אחרי הכול, הלוואת המשכנתא היא ההלוואה הכי גדולה עבור רוב בני האדם. לכן, אם אפשר, בעזרת איש מקצוע מומחה, להכיר קצת יותר לעומק את המושגים ולהבין במה דברים אמורים, כמובן שזה מומלץ בחום. בחרו לכם עוד היום את היועצים הכי טובים שיש ותראו שגם אתם, כמו רבים אחרים, תקבלו משכנתא שמתאימה לכם ובתנאים טובים.

 

בית וסימן של כסף

אולי יעניין אותך גם

כל המידע על משכנתא לנכס מסחרי
משכנתאות
כל המידע על משכנתא לנכס מסחרי

כשמדברים על משכנתאות, אנשים בדרך כלל נוטים להתייחס אליהן אך ורק כהלוואה ארוכת טווח לרכישת דירה. אומנם מרבית המשכנתאות מיועדות לרכישת דירות, אך שוק משכנתאות

קרא עוד »