פרוייקטים ממשלתיים שיחסכו לכם כסף

אין ספק שהתנהלות כלכלית היא דבר מורכב ולרוב קשה. החיים בארץ יקרים, ההוצאות גבוהות ויוקר המחייה לא זול בכלל. חלק מהאנשים מצליחים להתנהל כלכלית בצורה נכונה וחלק לא. לא תמיד יש לנו את הכלים להבין איך לחסוך כסף ולנהל אותו בצורה חכמה ויעילה.

בדיוק בגלל זה הוקמו כמה פרוייקטים ממשלתיים שנועדו לעזור לכם לחסוך כסף.

שני הפרוייקטים הממשלתיים העיקריים שיחסכו לכם כסף הם הר הכסף והר הביטוח.

 

הר הכסף

הר הכסף הוא מערכת שהקים משרד האוצר לפני כמה שנים. המערכת נועדה לעזור לכם למצוא ולאתר חשבונות, פקדונות וחסכונות רדומים ולא פעילים. חשבון מוגדר כ"לא פעיל" כאשר עברו 10 חודשים מאז הפעולה האחרונה שביצע בו בעל החשבון. מערכת הר הכסף נועדה לעזור לכם למצוא את כל אותם החשבונות ולאתר אתם.

 

 

למה זה חשוב?

זה חשוב בגלל שייתכן מאוד שבעקבות אותם חשבונות נשכחים יש ברשותכם גם כספים אבודים. כספים אבודים הם כל אותם כספים שנמצאים בבעלותכם ולא ידעתם על כך. יכול להיות שאתם לא יודעים איפה הם נמצאים, שאיבדתם מעקב עליהם, שחשבתם שהם לא קיימים, או שאפילו שכחתם מהם.
אם החלפתם מקום עבודה, שירתתם במשרד הביטחון או במשטרה, גרתם לתקופה בחו"ל או החלפתם סוכן או חברת ביטוח- יכול מאוד להיות שיש לכם כספים אבודים.

איזה סוגי כספים אבודים יש?

ישנם מספר סוגי כספים אבודים אותם תוכלו לאתר ולהשיב אליכם.

  • חסכונות פנסיונים שאינן בשימוש
  • חשבונות ופיקדונות שאינם פעילים
  • ביטוחים שמשמשים כחיסכון פנסיוני
  • כספים שירשתם

סכום הכספים האבודים שלכם יכול להצטבר לסכום לא קטן של כסף. כדאי לכם להיעזר במערכת הר הכסף כדי לאתר ולהשיב אליכם את אותם הכספים האבודים.

 

פרויקט ממשלתי נוסף שיחסוך לכם כסף הוא מיזם הר הביטוח

במהלך החיים כנראה שעשיתם ביטוחים שונים בסיטואציות שונות. יכול להיות שיש ברשותכם ביטוחים שכבר אינם רלוונטיים עבורכם אבל אתם עדיין משלמים עליהם. יכול גם להיות שיש לכם כפל ביטוחים שאין בו צורך. בדיוק בשביל זה קיים מיזם הר הביטוח. הר הביטוח נועד לעזור לכם לאתר את הביטוחים שלכם. המיזם יוכל להנפיק עבורכם דו"ח מפורט עם כל הביטוחים שרכשתם בעבר, שיכול לעזור לכם להבין על אילו ביטוחים אתם משלמים שאין לכם כבר צורך בהם. בעזרת המיזם תוכלו להוזיל את עלויות הביטוח ולחסוך עשרות שקלים בחודש ומאות שקלים בשנה.

הר הביטוח יוכל לעזור לכם לאתר סוגים שונים של ביטוחים, ביניהם:

  • ביטוח חובה
  • ביטוח מקיף לדירה
  • ביטוח מקיף לבית העסק
  • ביטוח בריאות
  • ביטוח רכב רכוש
  • ביטוח למקרה מוות

חשוב לדעת- מיזם הר הביטוח לא יוכל לעזור לכם לאתר ביטוחי חיים עם חיסכון.

אמנם התנהלות כלכלית היא עניין לא תמיד פשוט, אבל כן יש דרכים להצליח בכל זאת לחסוך.
לפרטים נוספים לחץ כאן.

אולי יעניין אותך גם

מטבעות
טיפים פיננסים
החשיבות שביועץ משכנתא

בעבר, מי שרצה לקחת משכנתא ניגש לבנק וקיבל אישור או סירוב, בזה הסתיים העניין. מי שמע על לקיחת משכנתא בליווי יועץ משכנתאות לפני 15 שנה?

קרא עוד »
כדור
טיפים פיננסים
כיצד ניתן לחשב היקף מעגל

  חישוב של היקף מעגל הוא בעיה מתמטית שהטרידה כבר את היוונים הקדמונים. לפני כמה אלפי שנים התגלה מספר פלאי שנקרא פאי, ובעזרתו אנחנו יכולים

קרא עוד »
מטבע דיגיטלי
טיפים פיננסים
האם ביטקוין מחוייב במס?

הביטקוין הוא המטבע הווירטואלי הנפוץ ביותר, ובשנים האחרונות הוא הגיע לשיאים חדשים. לאור זאת עלתה השאלה האם הביטקוין מחויב במס, על אף היותו מטבע, בשל

קרא עוד »
מטבעות ובית
טיפים פיננסים
לימודי יעוץ משכנתאות בצפון

לימודי יעוץ משכנתאות בצפון, הפכו להיות אחד מה קורסים הכי יוקרתיים ומבוקשים בשוק המשכנתאות כי היום אין מי שנזקק למשכנתא ולא פונה ליועץ פרטי ולא

קרא עוד »