הגיע הזמן לעשות סדר בביטוחים

על פי נתוני משרד האוצר, מעל חמישים אחוז מהאוכלוסייה משלמים על ביטוחים כפולים. זו לא הבעיה היחידה שניתן למנוע על ידי עריכת סדר שגרתית בתיק הביטוחי. כאן ריכזנו עבורכם את המידע שחשוב לדעת על הסדר בתיק הביטוחי שלכם, איך עושים אותו ומה מרוויחים ממנו. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

איך עושים סדר בתיק הביטוחי?

כל אחד מאיתנו הוא בעל ביטוחים כלשהם. חלק מאיתנו אפילו לא יודעים על מה הם מבוטחים ומה הם יקבלו במקרה ש… כדי למנוע חוסר מודעות שכזה, מומלץ לערוך סדר בנושא. איך עושים את זה? הדבר הראשון הוא איתור הביטוחים הקיימים, לאחר איתור הביטוחים, מבצעים את השינויים לייעול התיק הביטוחי.

 

איתור ביטוחים קיימים

תוכלו באמצעות אתר הר הביטוח הבטוח לקבל מידע על הביטוחים שלכם. אתם משאירים פרטים, וסוכן ביטוח מקצועי חוזר אליכם עם הנתונים הקיימים. אם אתם מאלה שאוהבים לפעול באופן עצמאית, אתם יכולים להיכנס לאתר הר הביטוח הממשלתי ולבדוק מהם הביטוחים עליהם אתם משלמים.

לאחר מכן תצטרכו להצליב נתונים ולבדוק מה קורה בתיק הביטוח שלכם. אך כאשר תפנו לסוכן ביטוח מקצועי, הוא ידע לזהות את הנתונים המצריכים שינוי, בעיניים המקצועיות שלו. מומלץ.

 

ביטול ביטוחים כפולים

לאחר שיש לכם את הרשימה המעודכנת של הביטוחים שלכם, תוכלו לראות אם יש לכם מספר ביטוחים זהים או ביטוחים המכילים כיסויים כפולים. במקרה בו למבוטח יש כפל ביטוחי, הוא משלם כל חודש מחיר כפול על הביטוח, אך בשעת מעשה הוא לא מקבל יותר פיצויים בשל כך ולכן לא משתלם להחזיק בביטוח כפול. סוכן הביטוח ימליץ לכם על הביטוח שאותו משתלם לבטל.

 

ביטול ביטוח מיותר

לא מעט פעמים סוכן הביטוח מגלה שיש לכם ביטוחים שאתם כבר לא צריכים. זה יכול להיות ביטוח שרכשתם על מבנה שרכשתם, אך עם השנים מכרתם את המבנה וכעת אתם ממשיכים לשלם מידי חודש על ביטוח מבנה למבנה שכבר לא נמצא בבעלותכם.

 

הוזלת הביטוחים הקיימים

ענף הביטוח מלא בתחרות שמיטיבה עם הצרכנים. חברות הביטוח מוזילות את מחירי הביטוח מידי תקופה והן גם מוסיפות כיסויים נוספים לפוליסות הבסיסיות, כטוב בעיניהן. רק מי שעוסק מידי יום בתחום הביטוח ידע להוזיל בצורה יעילה את הביטוחים הקיימים. הוא יבדוק מה המחיר שאתם משלמים היום ואילו ביטוחים ניתן להשיג במחיר נמוך יותר.

 

הרחבת הביטוחים להגנה מושלמת

סוכן ביטוח יבדוק עבורכם רכיב כל ביטוח. הוא ימפה את הצרכים שלכם ויבדוק יחד איתכם אם יש ביטוח שהוא לא מספיק נותן מענה למה שאתם צריכים. במקרה כזה הסוכן יחפש עבורכם ביטוח מקיף יותר במחיר משתלם, להרחבת הגנת הביטוח עליכם.

 

לסיכום

חשוב לערוך אחת לשנתיים וחצי סדר בתיק הביטוחי ולבדוק את הדרכים לייעול תיק הביטוח כפי שסיכמנו כאן.

ביטוח

אולי יעניין אותך גם